1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Die is idd erg goed, gisteren een keer enkel met dit pistool gespeeld. Beetje oefenen zeg maar. Ging tegen alle verwachtingen in erg goed. Had er wel een sight en extended mag op zitten.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmz daar heb ik geen last van. Ik vermoed echter dat jij op Core speelt? Ik speel altijd Hardcore TDM en echt bijna nooit kogels tekort.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vector valt nog wel mee, Skorpion gaat nergens over though :p Daar moet je scavenger bij hebben, anders is hij na 4 kills vaak al leeg.
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Speel inderdaad Core. Vind hardcore niks... zodra er 1 achter je zit ben je dood.. geen tijd om te draaien, te gaan liggen of wat dan ook. Met Core heb je meer aim skills nodig imo :emo:
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Mjah weet niet precies of je betere skills nodig hebt voor Core maar wordt kansloos van het feit dat je 700 x iemand moet raken. Daarnaast regeneration van health vind ik ook minder.

    Ook HUD uit is leuker in mijn ogen, maar goed ieder zijn ding :). Core is wel te doen maar speel liever hardcore gaat wat sneller. En met die lag shizzle is Core voor mij helemaal uit den boze! :)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had hardcore gedaan als er meer gamemodes in zouden zitten. Daarnaast vraag ik me af waar barebones is gebleven :confused: Dat vond ik ook altijd erg fijn. Beetje jammer van Treyarch door zich zowat puur te richten op Core
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Hardcore wordt verpest door teamkillers. En ik heb het gevoel dat de hardcore van Blops 1 veel beter was dan in Blops 2.
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Weet niet waar jij speelt maar ik heb nu 19 uur HC TDM gespeeld en ben nog maar een paar keer geteamkilled hooguit 20 keer en dan was het ook nog eens per ongeluk.

    Ben nog nooit door iemand bewust doordgeschoten. Ook het niet dood kunnen schieten van elkaar in Core vind ik persoonlijk lame. Lekker sproeien op een paar spelers, maakt toch niet uit of je je teammaat raakt.

    Black ops is een dikke arcade shooter, maar door je teammaten heen schieten is echt te zot. Gewoon leren schieten en zorgen dat je de vijand raakt.
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik speel hardcore af en toe met m'n clan en meestal alleen.

    Als je alleen speelt wordt je genakt door een imbeciel die het leuk vindt om team te killen of door een verdwaalde granaat.

    Als je met vrienden speelt is de kans dat je per ongeluk doodgeschoten wordt ook net zo groot.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  10. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna PDW gold :)
     
  11. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, ik snipe alleen maar en als er iemand te dichtbij komt gewoon quick swap naat de B23 _O_
     
  12. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Die FearCrads is echt pro :eek:
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal mee eens!! Schoot laatst met mijn sniper door een teammaat heen iemand dood!! 8)
     
  14. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn FAL kan enkel wisselen van schot per schot naar volautomatisch...
     
  15. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik gebruik nu een sniper met als secondary een SMG.
    Maar wat zijn die snipers akelig goed zeg.

    FAL full-automatic heerst ook.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Bijna M8A1 goud:D daarna aan de andere assasult regels beginnen.
     
  17. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Speel je met burst fire of automatic?
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Lol zijn er hacks beschikbaar geworden ofzo? Gisteren iemand op nuketown 93 - 0 en daarna op hijacked 101 - 0. Gast was gewoon niet dood te krijgen. Als je hem volpompte met kogels ging hij gewoon niet dood en vervolgens krijg je zelf een headshot. Was erg vreemd..
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Het was niet toevallig meneer Fearcrads of een ander. Kijk anders even het spel terug en render de video vanuit zijn camera. Is het zo te zien
     
  20. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Zijn er meer mensen die ontzettend last van lag hebben?
     

Deel Deze Pagina