1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff verdomme. Check de thread ff en nostalgia 'm super hard. Ik mis de rivaliteit tussen bepaalde guilds voor world record Ony kill :mad:
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bizar: Ik koop een chest, stop er wat andere gems in, reforge hem. Ipv 15 tot 17 K, doe ik nu in eens 23/24K damage. Zo'n verschil had ik niet verwacht in Heroics.

    Kan iemand mijn Armory eens nakijken en me vertellen hoe dat verschil kan komen? 8)
     
  3. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: :emo: _O_
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    3 jaar geleden, newbie. :+


    MoP begint voor mij wel steeds minder te interesseren, de laatste tijd heb ik WoW weinig maar aangeraakt. Het is zeker geen slechte expansion maar het voelt nog vrij casual aan, bijvoorbeeld ik was na 2 dagen al klaar met heroics(qua gear) en de achievements waren ook best wel makkelijk voor de ''Glory'' meta achievement.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het gaat om het gevoel stelletje stakkers. :+:p:emo:

    Kan iemand me nog helpen met mijn vorige post? O-)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Van Guild gewisseld. Raiders zijn ook vertrokken naar Genesis, waar ik nu ook zit.

    Bij Genesis, Runetotem Alliance, schijnt de beste DK van de server te spelen. I have much to learn.

    Ze willen me helpen en hebben gelukkig goede humor. Alts zijn ook over. Nu nog even gold sparen.
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
  8. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Hahahaha droogkloot :lol:


    BF3? :D
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Modderfucker, maar ik zie de humor wel van in. ;):+
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    10 dagen gratis gekregen, gelukkig nog tijdens de anniversary. :D
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Misschien zorgt de nieuwe patch voor wat probleempjes, misschien ook niet. Ik heb in iig geval last van een bug gehad, 2x. Geen scenario reward gehad na laatste boss, dus maar een submit gedaan. Eerste keer eigenlijks dat ik tegen een (echt) nadelige bug aanloop.

    Wel nu alle standaard scenario achievements, tenzij er nu met de nieuwe patch een scenario of meer bij is gekomen. Patch is overigens niet bijzonder boeiend.
     
  12. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    na de 3 nieuwe elites gekilled te hebben, gelijk de Brawlers invite gedropped \o/
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik heb weer eens een probleempje met curse, paar dagen al. Na verscheidene pogingen via Google, weet wel wat moet werken, maar dat doet het niet, is het nog niet gelukt.

    Het gaat om de Client Profile van Microsoft. Ik heb .Net pack 4.0 op windows 7 64 bit erop staan, maar op de een of andere manier kan ik nog niet de client profile herstellen of verwijderen met een nieuwe herinstallatie.

    Als ik curse opstart krijg ik gewoon de melding dat die geen verbinding met internet kan maken. Ik heb wel internet, dus het ligt idd aan de client profile pack van MS.

    Van de week wel mijn computer wat opgeschoond, maar dit is dan ook het enige probleem.

    Add ons zijn er nog wel gewoon, maar ik kan niets updaten.

    Als ik via curse.com ga, dan krijg ik ook een curse client install bestandje van nog geen 1 MB en hetzelfde voor die pack waar ik het eerder over had. Beide weigeren zich te laten installeren, herstellen of verwijderen.

    Iemand die mij hier verder mee kan helpen? De laatste paar dagen via google leverde wel iets bruikbaars op, maar het werkt niet mee nu dus.
     
  14. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    MoP is nu een tijdje uit. Hoe bevalt ie tot nu toe eigenlijk?
     
  15. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ok ik beken, heb nog nooit WoW gespeeld, kreeg vandaag e-mail van blizzard voor gratis game + aantal expansion packs en lidmaatschap voor een maand. Is dit nog leuk om nu helemaal nieuw te beginnen? Voor die raids en dergelijke moet ik dan 60 organiseren? Of is het ook leuk om zelf beetje aan te rommelen.
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    wow is altijd de moeite waard om mee te beginnen, vooral gratis. dan kan je even kijken of het wat voor je is. zo ben ik ook begonnen. 10 dagen gratis proberen, en 4 jaar later nog bezig.
    maar ik moet wel zeggen het gevoel dat ik had toen ik net begon, dat heb ik niet meer. ik weet nog goed dat ik laaiend enthousiast was toen ik een gouden bar had gekregen. ik dacht echt dat ik iets unieks had in het spel, of toen ik bootybay had gevonden, toen dacht ik dat ik iets nieuws ontdekt had..wist ik veel dat het spel zo groot was..ha ha.
     
  17. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    En dat is juist ook de kracht van WoW :) Het ontdekken, het zoeken, de omgevingen verkennen... En al die ervaringen blijven je dan bij. Ik kan me de eerste maanden nog perfect herinneren toen ik met WoW begon vanaf dag 1... En juist dat soort ervaringen, daarvoor speel je de MMO's.
     
  18. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben hem nu aan het installeren, toch een maand gratis + 2 expansions, kan dan altijd kijken of ik het wat vind.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik ook. Eerste keer met paard door Elwyn Forest. _O_

    Btw: Kan iemand me nog helpen met mijn vorige post? :eek:
     
  20. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen idee, heb er zelf ook een lange tijd last van gehad en daarna was het probleem vanzelf verholpen. Geen idee wat er aan de hand was of hoe ik aan dat probleem kwam.
     

Deel Deze Pagina