1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need For Speed Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 jun 2012.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Punt is dat maar 1 iemand uit mijn friendslist de game ook speelt. Misschien moeten we in dit topic elkaar uitnodigen, zodat we elkaars tijden kunnen verbeteren? And see who's best ;)
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik heb h'm op de ps3... Heb daar in d'r loop der jaren een vast clubje nfs spelers opgebouwd, dus ieder jaar is het weer raak, schept toch een band ;)
    Heb ook 4 vrienden in real life die h'm hebben en dat is eigenlijk toch het leukste :) Sommige races al 40x gereden om 1e te worden en elkaar een beetje dissen tot je record weer kapot wordt gereden :thumbs:
     
  4. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah tof. Ik had dit erg veel gedaan met NFS Hot Pursuit. Erg toffe game en leuk om telkens andermans tijden te verbreken. Helaas was NFS The Run echt een stuk minder. Jammer genoeg spelen er een stuk minder mensen Most Wanted dan toen Hot Pursuit uit kwam. Maar misschien komt dat nog. Sowieso kunnen andere mensen hier mij toevoegen die de game ook spelen. Brengt toch een beetje extra uitdaging in de game.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Demo net gespeeld. Gemixte gevoelens. Ergens wel vet, doet me denken aan goede oude tijd van Burnout Paradise. Anderzijds had ik in het begin echt zo iets van 'damn, dit stuurt van geen meter'. Op den duur went het wel iets, maar beuk nog steeds tegen menig muurtje op, of lantaarnpaal omver, omdat het sturen niet lekker en naar gevoel gaat.
    Wordt ook steeds 2de enzo, maar dat boeit me hier ook totaal niet eigenlijk, terwijl ik normaal wel 1ste wil worden in een racer.
    Wellicht eens halen als ie goedkoop te krijgen is.
     
  6. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt een grapje hoop ik. Schakelen geeft me juist veel meer controle over de auto in racespellen en natuurlijk ook in het echt.
    Maar bij een arcade spel als dit is het gewoon rechtertrigger inhouden natuurlijk....
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben bloed serieus.. Schakelen met een controller werkt niet lekker.
     
  8. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Het verschilt echt welke game je speelt. Sommige games is het leuker om het te doen (Forza), maar games zoals NFS ben ik blij dat het er niet in zit. Het past er totaal niet in en bovendien heb je al genoeg controle over de auto zonder schakelen.
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Blij zijn dat het er niet inzit? Zou het niet beter zijn als je gewoon zelf de keuze kan maken?
     
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Mag ik een mening hebben? :+
     
  11. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond laatst de goede oude underground 2 voor op de pc, maar er zat geen code meer bij de cd, wel jammer. oh, de herinnering. oh de nostalgie :D
     
  12. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo recent gespeeld maar ben niet helemaal enthousiast over deze game, ik had meer de gedachte dat het HP zou worden maar dan net wat anders maar de handling en graphics vallen best wel tegen, na een tijdje door de stad wordt het wel een beetje saai.
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    NFS Hot Pursuit 2 en Underground 2 omdat het een verfijning was op de eerste Underground, vond ik persoonlijk de 2 leukste beste NFS delen, nog steeds veel plezier mee op de PS2, daarna ging alles eigenlijk bergafwaarts wat mij betreft. Tja deze laat ik toch liggen hoor, als ik al lees over dat schakelen alweer, zo dom gemaakt dan weer.
     
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb net even #2 Most Wanted racer neergehaald, maar ik krijg vervolgens geen achievement... Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de achievement ondertussen al gehaald. Bleek te zijn dat de game gewoon geglitched was. Ik had namelijk de auto neergehaald (je kreeg de animatie ook helemaal en dat hij vanaf nu beschikbaar was om te gebruiken) en ik kreeg dus niks. Vervolgens reed ik verder rond en kwam ik 'm opeens weer tegen. Toen wederom neergehaald en kreeg ik 'm wel. Beetje vreemd.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina