1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Zit nog zo in twijfel over de aankoop! Wel of niet, hmmzz
     
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Goed nieuws! Embargo verbroken. Zojuist gebeld door Intertoys, mag hem straks ophalen. Eerst nog een middag werken...
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je twijfelt zou ik gewoon lekker wachten totdat er wat topgames op verschijnen. Tegen die tijd is het apparaat waarschijnlijk ook vriendelijker geprijsd. Het zou namelijk dom zijn van Nintendo om over een jaar nog steeds 350 tot 400 euro te vragen als de nieuwe consoles van Microsoft en Sony uit zijn.

    Bij een nieuwe console ben je altijd nieuwsgierig, maar dat is geen reden om de WiiU te kopen. Er komen nog zoveel toppers op de 360 en PS3. Tegen de tijd dat je daar klaar mee bent, dan komen pas de echte next-gen consoles.
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Ik hoorde dat de WiiU heel toegankelijk gaat zijn voor Indi games. Dat is wel echt dope. :D Wie weet tegen de tijd dat dit ding weer flink afgeprijsd is dat ik hem in huis haal, voorlopig heb ik niet genoeg geld om én deze én de next gen console(s) van microsoft en sony te kopen dus bewaar ik het geld voor één van die laatste twee.
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    [​IMG]

    Hier een foto(username staat in de controller :+)
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind die Megadrive games die je hebt staan eigenlijk toffer dan de WiiU ;)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gezien 99% van je posts in dit topic had ik dat wel kunnen raden ja. :+ Jij zou een stuk stront volgens mij nog interessanter vinden dan de Wii U
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zover wil ik niet gaan ;) Maar ik gun jou het plezier wel hoor als je morgen je WiiU mag uitpakken :) Ik sta ietwat sceptisch tegenover Nintendo.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, toch wel? Je bent dus niet 100% een
    [​IMG]

    :+

    Net een verzendbevestiging gehad van NSMBU. Nu nog de console. 8) (bij verschillende shops besteld)
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Waarom? Ik heb deze generatie voor het eerst geen Nintendo console, maar vind het nog steeds een mooi/goed bedrijf.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Omdat je beter kan wachten, zodat je een betere, goedkopere deal hebt?

    Zie de 3DS. 3DS XL (nog niet eens een jaar later na het origineel uitgekomen, beter en goedkoper) eigenaren krijgen een gratis game, maar de mensen die de 3DS hebben gekocht krijgen geen flikker. Ik wacht wel tot er een betere versie uitkomt en er toffere games zijn.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tot de release van de Gamecube ging alles nog goed (SNES en N64 waren geweldig). Ik gaf de Gamecube zelfs de voorkeur boven een Xbox die ongeveer rond dezelfde tijd releasde. Maar toen Xbox Live kwam ben ik helemaal omgeslagen. Op dat moment ging Nintendo achter de feiten aanlopen qua online. Qua third party support was het in de jaren 90 al minder door de release van de Playstation. En die trend zet zich al jaren door. Ik heb het geld wel, maar ik koop geen WiiU voordat Microsoft en Sony met nieuwe consoles kopen. En ik ben sceptisch in die zin dat ik denk dat de WiiU geen lange levensduur zal hebben. Nu heeft het genoeg ports van 3rd party ontwikkelaars, maar die zijn denk weg zodra de nieuwe consoles komen. En dan krijg je dezelfde situatie als met de Wii. De Gamecube had Resident Evil 4 nog exclusief (een tijdje), dat soort dingen zie ik echt niet meer gebeuren.

    En Nintendo is zijn glans een beetje verloren vind ik. Het uitmelken hebben ze tot kunst verheven. Weer een New Super Mario Bros, weer een Mario Kart, Mario Party, Mario Tennis, Mario Soccer etc. Allemaal spellen die snel en goedkoop zijn om te maken en die voor veel te veel geld in de winkels liggen. Jarenlang. Ik mis in de spellen innovatie (waar de consoles op zich wel innoverend zijn). Waar is een nieuwe StarFox a la Adventures? Waar is een F-Zero met dikke online features. En bovenal, waar is een 3D Pokemon? Ze cashen makkelijk in op de Gameboy titels, maar ze steken geen tijd en geld in een 3D Pokemon. En daar zitten veel fans op te wachten. Dan ben ik ook weer van de partij. En niet bij de zoveelste Mario of Zelda.

    Ik zal voor de rest hier niet meer posten. Dat gezeik van mij kunnen jullie missen als kiespijn ;)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Mist innovatie? Heb je in godsnaam Super Mario Galaxy gespeeld? 8)
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Ik denk dat de Indi scene de WiiU een nieuwe dimensie gaat geven, waar Sony en ms het ze moeilijk maken gaat Nintendo nu (iit tot bij de Wii) ze met open armen ontvangen. Gratis patchen e.d., ik denk en hoop dat er daar wat mooie pareltjes uit voort komen. Vooral zodat Sony en microsoft niet zo krampachtig blijven en ook volle toegang gaan verlenen. :+
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vond je die écht zo innovatief?
    Leuke games hoor die Galaxy 1 & 2 maar echt innovatief.
    Sinds Mario 64 vrijwel niks veranderd...
    Nu moet ik zeggen dat Galaxy 1 & 2 natuurlijk weer nieuw soort opdrachten hadden met die zwaartekracht maar echt innovatief? Voor mij was het meer een nieuw foefje die elke "nieuwe" game in een reeks wel heeft... maar gravity gameplay had ik al wel eerder gezien.

    En daarnaast vind ik die kleine wereldbolletjes maar niks vergeleken met de werelden van Mario 64.. het beperkt veel meer je vrijheid :+
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Tsja, er is maar weinig innovatief in de huidige gameswereld op een gros indiegames na. Dus dit was zeker 'innovatief'. Ik ben het wel met je eens dat er een nieuwe Mario als 64 moet komen met grote werelden waarin je lekker kan ontdekken.
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nintendo zou imo hele formules op de kop moeten gooien.. eigenlijk hebben ze sinds de n64 alles gelaten zoals het is. Moet eerlijk zeggen dat ik na TWW ook zelfs Zelda niet echt meer interessant vind (ik moet moeite doen om skyward sword weer op te pakken en uit te spelen) :eek: Terwijl ik er altijd bij zou blijven dat OoT de beste game ooit gemaakt is.

    Ik zou Zelda wel in een Oblivion setting willen zien. Of Mario in één grote wereld ipv de subwerelden. Het Zelda universum leent zich perfect voor een MMORPG. Maar ik durf te wedden dat de WiiU Zelda's en Mario's weer voortborduren op de onveranderde formule uit 1996..
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Ja, maar innovatief is dat ook niet. :+
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    In het algemeen niet, voor de serie's zelf meer dan ooit te voren ;)
     
  20. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo speelt idd erg op veilig met hun franchises, de enige waar ze de laatste jaren interessante nieuwe dingen mee hebben gedaan en mee hebben geëxperimenteerd is Kirby denk ik.

    Wii U was vandaag idd ook al volop te verkrijgen in Groningen, behalve bij de MM en Saturn (die beide ook al geen Far Cry 3 voor mij hadden waarvoor ik er langs ging :mad:).
     

Deel Deze Pagina