1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met de co-op versie van campaign; in de missie composer/componist krijg ik continu aan het einde van het level in beeld dat er een verbindingsfout is ontstaan en wordt ik samen met mijn partygenoot terug naar het campaignmenu gestuurd. Dit gebeurd telkens als je van de binnenplaats naar buiten gaat om met bijv. een mantis dat gebied te beschermen.

    In de laatste missie eenzelfde probleem. Ook hier loopt de game op een bepaald punt, niet ver in de missie, vast. De dvd is niet bekrast, iig niet zo danig dat een game onbespeelbaar wordt...We bleven trouwens wel gewoon met z'n 2en in de party nadat de game aangeeft dat er een verbindingsfout is..?

    Hebben meer mensen hier hinder van?
     
  2. Yanink

    Yanink Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, dat vind ik ook. Maar ik vind het niet heel erg opzich. Zou het wel beter vinden als een playlist komt zoals halo 3 bijvoorbeeld was. Geen ordinance en geen insta spawns en gewoon weer wapens en power ups op bepaalde plekken op de map die je dan probeert te veroveren etc.

    Vind het ook wel minder tactisch zoals het vroeger was door die nieuwe aanpassingen, maar het is wel weer wat anders. Ik denk dat als je alles precies hetzelfde gehouden zou hebben, dat mensen dan weer gaan klagen van: ik ga hier geen volle prijs voor betalen, het is gewoon hetzelfde als de vorige delen maar dan met andere maps etc etc, wat ik dus nu bij CoD heb.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Gewoon een Ranked playlist maken met de normale Halo regels (zoals H:cool:, en dan het Social gedeelte zoals het nu is laten, zou voor mij een goede oplossing zijn :+

    Al zal het er toch nooit komen.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ik krijg vanavond eindelijk halo binnen!

    Hoe kan ik er ook al weer voor zorgen dat de ingame texten in het engels zijn ipv nederlands?
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Locale veranderen naar UK via 360 menu.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Binary was mapdrop. Valt altijd op red of blue stairs.

    Had zelfs 3 beamrifles. 1 van jou die bijna leeg was, 1tje van mezelf en 1 die ik gestolen had van iemand die ik versloeg met mijn overshield. :cool:

    Mja, beamrifle is best OP. Die moeten ze gewoon vervangen met de normale sniper. De beamrifle snapshot alles waardoor je ook nog eens veel manpoints scoort.

    Ja dat is juist het neppe. 343 luisterd niet naar ons terwijl wij juist de groep zijn die het meeste spelen. Enige wat 343 wilt is zoveel mogelijk CoD kids naar Halo lokken.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2012
  7. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar dat is het hem ook juist; die groep is te klein, de andere is veel groter.

    En, als bedrijf zijnde, kan ik ze niet kwalijk nemen dat ze wat van de CoD spelers willen afsnoepen....persoonlijk vind ik dat je juist trots moet zijn dat je iets anders doet wat ook goed verkoopt, nummer 2 of 3 zijn is ook best, maar goed, ik hoef 343 niet te betalen, MS wel.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar wij spelen meer en houden de playlists levend. Nu zal de game snel gaan sterven. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.

    Vooral die nieuwe crimson mappack heeft veel fans boos gemaakt. Daarmee laat 343 zien dat ze geen kut geven om Halo Arena gameplay. Op alle forums waar ik zit wordt dit spel afgekraakt.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2012
  10. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Amen, ze willen zo snel mogelijk zoveel mogelijk sales. Vandaar dat ze met veel mechanics de CoD mensen wouden aanspreken. Die laten de game vervolgens liggen wanneer de daadwerkelijke CoD uitkomt. En wat heb je dan over? De restjes van de echte Halo fanbase.


    En die reactie van die David Ellis spreekt boekdelen over hoe 343 zich opstelt.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2012
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Arrogant tegenover de fanbase. Walgelijk.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, wat is er allemaal loos? Na het weekend heb ik weer tijd om te knallen, maar kijken ze nu al niet meer om naar deze game? :eek:
     
  13. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat ze het een goeie game vinden, in hun ogen.

    In januari komt er wel een update, maar die is ook mager.

    Heb ik hier 200 euro aan uitgegeven en 3 jaar naar uitgekeken? Zonde...
     
  14. Seh

    Seh Guest

    8)?
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nieuwe Xbox ervoor gekocht.
     
  16. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Eigenlijk is het beter als er aan international boycot dag is of dergelijk, dat 343i degelijk in de gaten heeft dat het om een groot aantal gamers gaat(kijk naar alle forums, daar zijn echt alleen maar rants te vinden)

    Hoe 343i met de community omgaat is echt CoD-achtig slecht, had nogal vertrouwen dat ze de minstens de community stable houden, dat blijkt dus ook maar weer eens niet...

    Trouwens ik heb nog remake's van vorige halo maps, iemand zin om ze vanavond rond half 11(moet dadelijk werken) custom games te doen? :) (nu kan ik ook nog ongeveer een half uurtje als er animo is)
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik ook... De H4 LE console. :+ Maar in januari pas een update. Nou, ben benieuwd. :p
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar jij speelt alleen BTB. Dit is jouw lievelings Halo. :+
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dominion hebben ze trouwens wel goed gedaan, erg leuk speltype! Jammer van de vele powerweapons though.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heb altijd zin maar helaas is er Ajax-PSV en daarna moet ik naar een verjaardag(eigenlijk al eerder maar die homoseksuelen kijken geen voetbal dus blijf ik maar thuis ff kijken).

    Idee is leuk maar je hebt te weinig spelers of 1 base te veel. Je moet steeds op 2 plekken tegelijk zijn.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina