1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat we nog niet ver genoeg zijn om echt een oordeel te geven maar dit deel schijnt veel meer open world activiteiten te hebben, een beter verhaal , geen respawns en veel en veel betere stealth mogelijkheden

    map en manier van unlocken doet denken aan AC: brotherhood

    er is als je zon radio tower gepakt hebt en een nieuw stukje map zchtbaar hebt gemaakt echt meteen veel te doen

    dat miste in deel 2 nog wel wat

    het speelt in elk geval weer lekker weg en de wereld is mooi en zeker niet saai om te doorkruisen. je word van alle kanten lastig gevallen

    1 minpuntje wat ik wel al ontdekt heb. Was gister op Tapir jacht, spot er 3 en maai ze neer en net als ik ze wil gaan villen komen er 2 jeeps met pirates langs. Dus een kort vuurgevechtje later wil ik terug naar mn dooie tapirs om ze te villen maar blijken ze al verdwenen.

    Dacht eerst even dat ik gewoon niet goed keek maar ze waren echt weg. Kort rondje zoeken later zie ik ineens op dezelfde plek 3 nieuwe Tapirs lopen :+

    Dus de enemy checkpoints respawnen niet maar de beesten des te sneller
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2012
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd ik laat nog wel weten wat mijn bevindingen waren:cool: ik denk dat ik ook ga genieten van dit spel\o/\o/
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Cover zit er inderdaad in en werkt geweldig. Als je om het hoekje van een muur staat ofzo en je drukt op LT om te richten, dan richt ie automatisch zijwaarts naar rechts/links. Neem je cover onder een muurtje en je drukt op LT dan gaat ie een stukje naar boven om uit cover te schieten.

    Gisternacht kon ie echt geen enkele speler vinden voor de MP, ik ga het nu zo eens proberen.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    bevallen
    bevallen werkw.Uitspraak: [bəˈvɑlə(n)] Verbuigingen: beviel (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: is bevallen (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen 1) een kind krijgen Voorbeeld: `bevallen van een dochter` 2) prettig vinden
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    In deze context ziet het er wat apart uit :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Meevallen past dan beter. ;)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Moet wel zeggen dat het MP nogal apart is. Het duurt soms idioot lang voordat ie mensen vind en soms helemaal geen mensen en dan BOEM...een shitload aan mensen. Net viel de Far Cry 3 server er gewoon uit en viel er ook niet te re-connecten. Wel een potje team DM kunnen spelen en dat beviel prima.

    Oh leuk...ineens een network error terwijl ik in Team DM zit...en gelijk de Ubi service offline..leuk!!!! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2012
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb je trouwens nog wat aan die extra missies? Lost Expeditions ofzo? Of mis ik dan iets?
     
  10. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, heb m na 3 missies ook op moeilijkste stand gezet, en overnieuw begonnen. Geeft het echte survival gevoel :)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Goede vraag, ik heb ze op mijn map staan, dus ik ga het straks wel eens even checken.
     
  12. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag aan het spel begonnen. Ik vond het vanaf het begin al geweldig. De eerste missie laat je echt dat gestoorde sfeertje van het spel proeven.
    Verder is het ook gewoon een tering grote map.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat begint dit spel heerlijk zeg, heb het nu iets van een uur gespeeld en ik wil meer....
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Door jullie krijg ik echt nog meer zin haha.
     
  15. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Vandaag de game binnen gekregen. Net begonnen en direct een silencer gekocht :cool:
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zijn twee missies die allebei in een soort grot zitten. Bij de ene moet je in een soort grot achtig gebied met hoogtes en bruggetjes weg zien te komen binnen een bepaalde tijd voordat de boel explodeert. En de tweede is redelijk hetzelfde, alleen hier moet je bepaalde voorwerpen vinden. Wel heel tof, maar als je de DLC niet hebt...echt geen ramp hoor :)

    Moet zeggen dat de game me echt aan RDR en Skyrim doet denken. RDR qua beesten villen en bloemen plukken. En dat je gewoon rustig aan het exploren bent en ineens een tombe ziet, waar je gewoon naar binnen kunt en de sfeer echt gelijk anders is. Prachtgame gewoon! Al die skills die je kan unlocken zoals Death from above en Grenade cooking....echt gaaf gewoon.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zei toch dat Far Cry 3 game van het jaar ging worden. Maar iedereen was zo gefocused op AC en COD. :+
     
  18. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Haha echt geweldig ik zag een persoon zo'n twintig meter van me af lopen aan de waterkant. Ik pak mijn cera er bij om te zien of het een piraat was en ineems baam! Valt een krokodil hem aan en 1 bijt dood.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Of het een GOTY is kan ik echt nog niet zeggen. Heb echt veel te weinig van deze game gespeeld en te weinig van Hitman Absolution om daarover te kunnen oordelen. Maar CoD? Wat is dat? ;). ACIII....nah geen GOTY voor mij denk ik. Ik blijf Max Payne 3 een GOTY kandidaat vinden en Halo 4 ook.
     
  20. cichlide

    cichlide Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit gewoon heel veel in dit spel,vergelijking met RDR klopt prima,side missions heel leuke afwisseling.Ik ben blij dat ik hiervoor een nieuwe xbox heb gekocht ;-)
     

Deel Deze Pagina