1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 nov 2012.

  1. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja er gebeurt wel wat,
    Connor die splijt z'n schedel met een bijl. Dan klopt het weer.
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Je kan weer een konvooi bij maken via het craft menu ;) Dit tip van een aangevallen konvooi had ik eerder moeten weten :p Nu heb ik 30k+ en alles al gekocht wat ik nodig heb dus heb het niet meer nodig, maar toch :p
     
  3. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Echt 2 dingen waar ik me verschrikkelijk aan erger zijn die schatkisten en deuren die je open moet breken met 2 van die rare dingen. En het vechtsysteem ik wordt gewoon constant verslagen door maar een paar van die wachters. En hoe kom je aan veel geld en pijlen,kogels en dergelijke?
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je je homestead uitbreid kan je kogel/pijlen capaciteit vergroten dmv bepaalde producten te produceren.

    Moet zeggen dat ik die homestead missies wel leuk en divers vind!
    Ook leuk om te zien hoe je dorpje zich steeds verder uitbreidt.

    En dan ben ik ook bezig met die frontiers missies.
    Die zijn een partij tegenvallend zeg.
    die zoek bigfoot missie. Ik dacht tof, nu moet je bigfoot besluipen en afmaken!
    Dikke tegenvaller...
    Daarna in Boston beginnen ze ineens over de kraken. Ik dacht tof, nu moet ik op de boot de kraken gaan bombarderen.
    Dikke tegenvaller...
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Misschien even je spoiler afsluiten, Flix ;)
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Oeps. My bad:+
     
  7. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die patch al eens uitgekomen? Ik ga niet verder met spelen totdat die patch er overheen is geslingerd.
     
  8. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Patch is al uitgekomen. Was rond Thanksgiving als ik het goed heb *)
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is de 2e dvd eigenlijk puur multiplayer of??

    en kan iemand me vertellen hoe je aan meer assasins komt???
     
  10. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    2e disc is puur multiplayer inderdaad.
    Je kunt meer assassins recruiten door meer gebieden in de steden te bevrijden, je moet dan alle bevrijdingsmissies in zo'n gebied doen en vervolgens met je contactpersoon in dat gebied praten.
     
  11. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een paar potjes Wolfpack in m'n eentje gespeeld. Dat gaat veel makkelijker dan met een 'newbie' team. Was een beetje gefrustreerd dat ik bijna nooit sequentie 25 haalde, vaak omdat de andere players gewoon domweg sprintte naar hun doelwit.

    Overigens sleep je er ook best snel EXP mee naar binnen en je kan sommige uitdagingen veel makkelijker halen omdat je in feite tegen een 'domme' computer speelt. :D
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Bedankt voor de info. Ik hoef dan die 2e disc niet te installeren. Ben niet echt een MP man.
     
  13. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt die clown die de besturing van deze game gedaan heeft moeten ze in een hokje zetten met een pistool en één kogel en vervolgens deze game moeten laten spelen.
    Geef m een uur voordat ie zichzelf van t leven berooft.

    Ook het sprinten lijkt in deze game een stuk langzamer te zijn voor m'n gevoel.

    Wat ik een verbetering zou vinden is dat je met (rt) zou sprinten en met (rt)+(a) zou klimmen. Dit zou een hoop onnodige klimpartijen schelen, welke gruwelijk irritant zijn wanneer je bv iemand moet achtervolgen.
    Zoooo ergerlijk wanneer je achter iemand aanzit en je dan perongeluk tegen een muur loopt en hij gaat er ineens in hangen.
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb mijn exemplaar verkocht.

    Ik ben pas bij seq 4, maar ik vind het echt kut spelen. En heb ook geen zin om verder te spelen.

    Als ik de reacties zo lees ga ik ook niet zo veel missen.

    Jammer, want had hier toch echt veel van verwacht.

    AC2 en Brotherhood waren geniaal. Maar de overige delen zijn gewoon mwa...

    De sfeer in AC3 vind ik ook maar magertjes... er zijn weinig tot geen hoge gebouwen. En dan vond ik altijd zo vet aan AC.

    Volgende week Far Cry 3 maar halen.
     
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
    Wat hebben ze aan de besturing veranderd, wat de besturing slechter maakt dan voorgaande delen? Het per ongeluk tegen muurtjes aan lopen kwam veel vaker voor in voorgaande delen.:{
     
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste xboxworlders,

    Ik snap het concept van convoyen sturen niet helemaal . Zoals ik het nu zie moet ik de goederen kopen om ze te versturen naar de desbetreffende steden? Maar ik maak toch dan totaal geen winst hierop of ligt het aan mij? Ik heb al verschillende youtube filmpjes gezien met hoe je het beste geld kan verdienen door bijvoorbeeld beren neer te knallen :)
     
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt goederen kopen, maar ook zelf maken. Bepaalde goederen (bevervellen o.a.) inkopen en daarna doorverkopen is behoorlijk winstgevend.
    Forten bevrijden in die gebieden zorgt voor minder belasting en risico en dus meer winst.

    Zie eventueel ook:
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4776717&postcount=78
     
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Super, bedankt
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ben nog steeds met die intro gast bezig. Slaapverwekkend. Wanneer komt Connor, bitte in een spoiler?

    En wat is het vechten in eens irritant geworden. Loopt sloop en kan niet fatsoenlijk aanvallen parreren. Ook de vijanden lijken meer te kunnen hebben dan in Revelations. Beetje jammer. =(
     

Deel Deze Pagina