1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    70 Hertz denk ik:)!
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Right. Moest dus TV zijn 8)
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb nu een nogal vaag probleem met internet waar ik niet uitkom. Ik kan alleen verbinding maken met onze netwerknaam met een 2 erachter en de orginele netwerknaam staat er niet tussen bij de draadloze netwerken. Me xbox en me iphone vinden beide netwerken niet waardoor ik daar dus niet online mee kan op het moment..
    Iemand idee hoe dit kan?
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik heb net een Windows update gehad (heb W8), en na het opnieuw opstarten doet mijn touchpad ineens helemaal niks meer. Hardware info etc ziet er gewoon goed uit volgens mij, zie niks raars. Iemand iets soortgelijks gehad?
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Drivers installeren voor je touchpad van je laptopfabrikant (probeer die van windows7)
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha, check mn updates in het W8 draadje :+
     
  7. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Naar aanleiding van mijn post van vorige week, betreft de stuttering/lag probleem bij games, hier een update.

    Ik heb het al wel kunnnen verminderen, maar ik zal hier ook even een voorbeeld geven van wat mijn gpu doet tijdens een game.

    Game: Assassins Creed III in haven gebeid
    wanneer de stuttering optreed krijg ik de volgende informatie op mijn keyboard lcd.

    GPU 60 graden
    GPU LOAD 80%
    MEMORY USE 750MB
    FPS DIP van 60 naar 48 (dit gaat op en neer, ondanks dat ik ook een framelimiter gebruik)

    Ik heb mijn videokaart ook inmiddels ondersteund op de hoek, omdat deze daar wat meer ging beugen/hangen.

    Zal dit dus een videokaart probleem zijn (ASUS GTX 580 DiretcU II), doorat deze altijd niet ondersteud is geweest en door de warmte misschien is gebogen?
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zat je specs nog een keer over te krijgen en er schoot me iets te binnen, ligt het niet aan je HDD of SSD? Als je de games vanaf je SSD draait wanneer de framedrops optreden, probeer dan eens je firmware te upgraden: http://www.ocztechnology.com/ssd_tools/SandForce_Based/
     
  9. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Dank je wel voor je reactie. Mijn ssd heeft de allerlaatste firmware, dus daar ligt het niet aan. Ik vindt dit echt een raar probleem, omdat met mijn specs. Ik eigenlijk alles vloeiend zou moeten kunnen spelen. Ik zie op internet dat heel veel meer mensen dit probleem hebben, maar er geen echte oplossing tussen zit. Het kan ook zijn dat de games slecht geoptimaliseert zijn voor de pc.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb mijn schoonvader aan een 'nieuwe' PC geholpen.
    Nu heeft hij Windows 7, en alles lijkt te werken.

    Op de tweede HDD na. Het is een WD HDD 160 GB.
    Aangesloten via de aanwezige IDE kabel.
    De HDD verschijnt in Apparatenbeheer, maar via Deze Computer kom ik 'm niet tegen.

    Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Volgens mij moet je hem formatteren, had een soortgelijk probleem gehad.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Start -> Type: partitie.
    Je zou nu bij "Partities op harde schijf maken en formatteren" moeten kunnen komen.
    In het nieuwe venster, zie je daar de HDD?
    Zo ja; waarschijnlijk even formatteren.

    Zo nee. Check even of je BIOS hem kan zien.


    Edit: Zou het normaal andersom doen, maar ik gok dat je PC al aanstaat :+
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Heb ik ook last van, alles liep goed totdat ik met de boot in de haven aankwam, eenmaal van de boot af schoot de framerate enorm omlaag.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is toch logisch?
    Op de boot hoeft die niet veel te laden. Alleen de zee, paar mensen op de boot en de boot zelf. Dan opeens moet die een grote stad laden en 30 mensen op het beeld toveren.
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat laatste dus. De oude Assassins Creed games hadden dit ook al.
     
  16. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb sinds vandaag problemen met mijn Gtx 590
    Kreeg vandaag een update dat er een nieuwe driver was van NVIDIA
    Ik dus gedownload zoals ik altijd doe en wou hem gaan instaleren alleen krijg ik nu een fout als ik de driver probeer te instaleren !

    Heb echt van alles gedaan maar kom er echt niet uit ! Krijg geen driver meer geinstaleerd snap er niks van !

    Heb een video gemaakt van de fout die hij maakt zodat mischien iemand van jullie kan zien wat er fout gaat of zo !

     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kan de HDD niet zien, dus ook niet formatteren.

    In de BIOS is de schijf te zien.
    Ik wil de HDD niet formatteren, omdat er nog het 1 en ander aan foto's opstaat wat m'n schoonvader nodig heeft.
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Alle drivers er al afgehaald met Driver Sweeper en het daarna nog een keer geprobeerd?
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Meeeeen ik wordt echt gestoord van mijn scherm, dat constant langzaam donkerder en helderder wordt.

    Ik heb me al rotgezocht en alles geprobeerd wat Google zegt, zonder resultaat.

    Als ik iets donkers weergeef op mijn scherm (bijv: spel of film met veel schaduw, of mijn donkere achtergrond) zie ik hoe het scherm langzaam dimt. Geef ik iets weer met veel wit, dan zie ik hoe het scherm helderder wordt.

    Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen in Windows 8?

    Heb een vast energieschema met 100% helderheid en adaptieve helderheid staat ook uit.
     
  20. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dat altijd al gehad, want het zou kunnen zijn dat dit de manier is waarop dat scherm werkt.
     

Deel Deze Pagina