1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Iemand enig idee hoelaar Ultimate Team weer werkt? Of helemaal niks over bekend?
     
  2. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks over bekend. Het ziet er wel naar uit dat UT helemaal gereset gaat worden, doen ze dat niet dan ligt UT op z'n gat en dat scheelt EA heel veel $$$$$. Dus hebben ze liever een hoop ontevreden "klanten"dan dat ze heel veel $$$$ mislopen.
    Dus bye bye coins!
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2012
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Waar is windows herstel als je het eens echt nodig hebt. :+
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ze kunnen toch niet zomaar je coins afpakken? Dan moeten ze maar ter goedmaking free packs weggeven,wel klote dat je niet weet vanaf hoelaat je weer kan spelen.
     
  5. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Er schijnt al weken een glitch te zijn, waardoor er gasten inmiddels tientallen miljoenen coins hebben gegenereerd. Ze kopen express spelers voor veel te hoge prijzen. Zo willen ze de markt op z'n gat gooien. Ik zag net een foto van een gast die 22 Mio had, zullen er ongetwijfeld zijn met meer dan 50 mio.
     
  6. Jordi95

    Jordi95 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is de afgelopen drie weken nu al voor de derde keer raak, word ik strontziek van!
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bovenstaande glitches zijn geen pack-editing. Er was een glitch bij de prijs van 15.000.000 coins voor spelers. Dat is het maximum wat je op een speler kan bieden namelijk, de maximum cap. Je kon op een willekeurige spelers 15.000.000 bieden via de WebApp op een bepaalde manier, zonder dat je die 15.000.000 ook echt had. Iedereen kon het doen. Leuke is: de man die zijn speler voor 15.000.000 verkocht, krijgt ook echt de 15.000.000. Hoppa, veel coins uit het niets. Weg markt.

    Jup.
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Werkt het nog steeds niet??
     
  9. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Ben bang dat het ook nog wel ff gaat duren. Waarschijnlijk is een reset voor de meest hand liggend. De hele markt is verziekt zo.
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Vind zo krom dat ze geen tijdsindicatie afgeven wanneer het ongeveer gaat werken. Moet nu elke x fifa opstarten en dan weer schelden als die het niet doet.
     
  11. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    1.2 mil verdient met eerlijk traden, als ze dat gaan resetten flikker ik het spel weg en koop nooit meer fifa
     
  12. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    denk trouwens dat als ze van plan waren te resetten dat al wel gebeurd was.... zo moeilijk is dat niet lijkt me
     
  13. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    resetten zonder tegemoetkoming is onacceptabel, helemaal voor de mensen die er geld in hebben gestoken. Een reset lijkt me onvermijdelijk, maar of mensen ooit nog hun MS points terug gaan zien?
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Reset zal niet gebeuren, mensen zullen geband worden en transacties zullen worden teruggedraaid.
     
  15. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle mensen die RESETTEN zeggen snappen er niet zo veel van.
    TUURLIJK gaan ze niet resetten.
     
  16. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Stukje inside information:

    Vorige week is er een exploit ontdekt door iemand op PS3. Dat is, net als eerdere exploits, langzaam verspreid waarna op grote schaal spelers voor 15 miljoen gekocht konden worden, zowel op PS3 als op Xbox.
    Ik heb direct contact met de ontwikkelaars en bevestigd gekregen dat het lek gevonden is en gedicht. Nu moeten nog de coins uit het spel gehaald worden en honderden accounts gebanned. Daarna kan de boel weer open.
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat hoeft geen uren meer te duren lijkt mij en hoop ik.
     
  18. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ze zijn er al 24 uur non-stop mee bezig.
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja maar ze hebben het probleem tog gevonden? Accounts bannen lijkt me niet zo moeilijk en tijdrovend.
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    En als jij direct contact met hun hebt,kun jij er dan niet achter komen hoelang het duurt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina