1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat Misaya op een wonderbaarlijke manier toch nog TF kan spelen in de Finals. Zijn TF is gruwelijk.
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hoezo gaf het aan hoe OP Rengar is...?

    WE <3, ziek team. Fnatic speelde trouwens heel erg sterk, totaal niet verwacht. Zieke matches ook, alleen dan weer jammer dat de LB finale die twee kut casters er waren i.p.v. Jatt en Dman.
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen is eindelijk de grote patch er :D. Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe items, jungle etc.
     
  4. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Eerste 4 potjes ranked, en 4 keer verloren. Wat een kutzooi zeg. Nog erger dan fucking normal.

    Edit: Ben er dan ook helemaal klaar mee. Kut ranked.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2012
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Je moet ook geen ranked doen als je net 30 bent. Je bent nog veel te onervaren en mist enorm veel kennis.
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Precies. Jouw potjes volgde nauwelijks de meta-game. Ik zou eerst zorgen dat je comfortabel met de standaard. (=bruiser(evt. tanky AP) top/APmid/tanky jungler en support/ADcarry botlane). Als ik in je match history kijk zie ik vaker potjes zonder carry of dat soort ongein.

    Ook heb je waarschijnlijk te weinig ervaring. Je bent vast een goede darius/Lee sin. maar wat nu als je last pick bent en support of AD moet gaan, of dat mid overblijft terwijl er nog geen AP champions gekozen zijn?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2012
  7. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je rond de 800 games zit (wins en losses dus) ben je echt klaar voor ranked imo.
     
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik heb een Skarner guide gemaakt aangepast aan de Season 3 changes. Als er dingen missen of als je algemene feedback heb dan hoor ik het graag. De Guide in kwestie
     
  9. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    hm dat herinnert me, ik moet m'n Lux guide nog aanpassen.

    Wat ik graag wil zien in een Skarner jungle (sowieso een jungle-) guide is de beste route en waarom. Op Skarner zou je in principe een sterke level 2 gank kunnen doen met die speedup + ground smash maar is blue handiger voor de snellere clear speed? Hoe gank je goed voordat je level 6 hebt? Gank je alleen maar lanes die CC voor jou hebben, en als ze dat niet hebben hoe doe je dat dan? Zulke dingen zijn altijd handig om te vermelden.
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Volgens mij is het onmogelijk om op lowlvl de jungle te overleven met skarner (net als J4,Amumu,maokai en malph trouwens)zonder blue? of bedoel je dat niet?:9
     
  11. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik speel alleen maar aggressieve junglers (lee, shyv, riven) als ik al jungle (voor mij is het mid > support > ad > top > jungle). :p Dus ik ben het gewend om level 2 ganks uit te voeren in top lane of mid lane met red buff. Geen idee of skarner zonder blue start erdoorheen komt. Het lijkt me wel, vooral met die machete item.
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Hij is behoorlijk manahungry. zijn QW kost 70 mana. zijn mana is op lvl 245.

    Je zou Wraiths/red/gank kunnen doen, maar dan moet je na de gank wel meteen weer B. Niet erg optimaal.
     
  13. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet in je guide (of ik moet dat gemist hebben..)! :D

    Hier is mijn guide voor Lux: http://www.solomid.net/guides.php?g=15531-nickv-lux-build-guide

    Mocht je dingen missen etc in de guide, zet maar neer. :) Ik weet dat ik Diana nog niet in de lane matchups heb gezet, dat doe ik vanavond.
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    De oude masterypage staat nog bij Masteries:)
     
  15. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    thx, verander ik vanavond :p nu ff werken. ik heb je guide btw even gelikt, zou leuk zijn als je dat ook bij mij kon doen :D
     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Het was niet mijn Guide, het is die van Sliv. ;) ik heb geen account.:9 Ik speel Skarner ook alleen als ie F2P is. Durf daar dus echt geen guide van te maken.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2012
  17. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Skarner kan in principe wel clearen zonder blue maar dat betekent dat je Crystalline Exoskeleton (W) niet kan gebruiken voor de camps waardoor je zéér low gaat. Erg riskant dus. Bovendien is je clear speed slechter omdat je dus minder attack speed hebt en minder cooldown reduction voor je Crystal Slash (Q). Ik ben echter aan het experimenteren met een red start voor Skarner als je blue side bent omdat je dan een smiteless pull kan krijgen van je AD Carry plus support en de blue buff gewoon kan smiten. Je gaat dan even low als een blue start (je krijgt dan namelijk een slechtere leash over het algemeen) maar je clear is wel sneller en je kunt top ganken met blue + red op level 3 als je wil.

    Overigens zijn Skarner ganks vrij crappy met Q en W alleen. De enige instances waarbij je gankt voor level 6 is als je enerzijds een lane hebt die enorm gepushed is of anderzijds je een laner hebt met sterke CC waardoor je in range kan komen voor je Crystal Slash slow. Een Lee Sin top ga je logischerwijs niet ganken als Skarner vóór je ultimate.

    Ik heb hem nog niet geliked want ik begrijp je runekeus niet helemaal. Je pakt standaard full magic regeneration en geen magic resist. Een beetje een slimme laner die gaat gewoon jouw skillshots baiten en tijdens de cooldowns gratis harrassen. Door je hoge manaregen kan je wel vaak skills raken maar omdat je geen magic resist hebt hoeft de enemy jou maar een paar keer te raken om even effectief terug te traden. Daarnaast vind ik je defensive page heel raar. Je runt tegen counters een full health page maar geen magic resist op je glyphs noch op je quintessences. Je noemt bijvoorbeeld Leblanc als een lane counter. Ik snap inderdaad dat je dan health seals pakt maar dat je geen magic resist runt is onbegrijpelijk. Zonder MR haalt die LB jou nog steeds van 80% naar 0 op level 6. En mocht dat niet zo zijn dan ben je in ieder geval de lane uitgepest. Magic resistance op je glyphs is voor mij toch echt een must (Ik pak altijd MR tegen welke tegenstander dan ook, soms mix ik wat glyphs met mana regen) en op quintessences al helemaal tegen Leblanc.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2012
  18. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen LB bouw ik een snelle negatron cloak (zoals ook vermeld). Overigens speel ik ook erg defensief tegen haar (rond toren blijven, als ze naar voren komt om te dashen, meteen Q gooien wanneer je het verwacht en toren pakt d'r aan. :D) Wanneer ze wil gaan roamen pest ik haar met mn E terug of als ze al weg is push ik onwijs hard en haal daar ook meestal meteen een toren uit.

    Ik heb mres glyphs getest maar dan is Lux al een stuk zwakker en Lux moet snowballen. Daarbij Lux is een nuke champion en blijft op afstand; je zou het niet nodig moeten hebben.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2012
  19. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Zijn er al mensen die nieuwe AD Carry builds hebben getest? Je kan nu bijvoorbeeld met een Long Sword starten en MS Quints voor early Phage/Vamp Scepter/Brutalizer. Daarnaast is volgens mij de nieuwe Black Cleaver, behalve al de raw stats voor de slot, ook nog beter tot 300 armor dan Last Whisper (Dus nieuwe FotM). Iemand al de Mercurial Scimitar geprobeerd? Ik heb nooit potjes gehad waarbij ik dat ding af kon bouwen (Even duur als IE, kom op zeg ..) maar ik kan me voorstellen dat dat ding je leven red in een teamfight en ook nog episch goed is voor orb walking.

    Zijn er overigens high elo supports (1600+) hier op XBW? Ik speel ADC en zou graag willen zien tot hoe ver mijn ADC skills reiken.
     
  20. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    BC word generfed.

    Vi is awesome.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina