Vraagje: Wat vinden jullie van deathrow?? Ik moet nu tegen de Merchs en ik vind het soms best moeilijk, vooral als je tegen bv. de Demons ofzo moet. Heb je net die schijf kan je scoren en dan word je tegen de grond gerost en in elkaar getrapt, erg irritant. Maar verder vind ik het een best goede game. Vooral door de mix van Sport en vechten. Wat jullie??
Wedden dat dit thread GESLOTEN wordt /Mod Als je niks te melden heb doe 't dan ook niet halo. Laat 't modden maar aan de mods over.
In de Top 5 beste spellen op de Xbox Vind je het moeilijk, lees dan deze tips: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=artikelen&id=26 Of je moet even op het forum naar andere Deahrow threads zoeken voor tips van andere spelers.
Deathrow , die heb ik ook ja. Alleen ik vind hem wel makkelijk eigenlijk . Gespeeld op Extreme mode samen met mijn broertje. Maar dat was ook al een tijdje geleden , je wordt vanzelf beter
Deatrow vind ik alleen wat wedstrijdjes spelen leuk, want die career mode gaat vervelen, maar dat kan ook komen omdat ik een week daarna brute force kocht..
Ik vind het een makkelijke game. Ik speel hem zelfs uit op extreme. Win ook met knokken tegen de Demons, dus ik vind dat ze nog een moeilijkere moeilijkheidsgraad erin moeten stoppen of een Deathrow 2, is ook wel geinig, een game die X-box Live enabled is. Zeker als je met z'n tweeen speelt is het een makkelijke game. Kortom, erg vermakelijk maar ook erg makkelijk
ik vind de multiplayer zuigen.. weinig overzicht... ook heb je in de game weinig tactiek nodig .. schoppen werkt altijd
Ik vind Deathrow echt e en vet spel, ik speel het samen met m'n broertje. Na een keer spelen wordt het carreer gedeelte wel wat minder, maar nog vind ik het een heel leuk spel. Het zou eigenlijk ook wat live opties moeten hebben. Nieuwe teams downloaden, en met andere live spelen Zou vet zijn, maarjah.
Inderdaad, een Deathrow die je Live tegen anderen kunt spelen zou vet zijn. Nu nog ff doen met Deathrow en hopen dat er een vervolg komt!!
Ik vond deathrow geen reet aan!!! Nou ja de singleplayer mode dan. Met z'n tweeen is hij wel strak en online lijkt me ook wel wat.