1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

  1. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    dat is al jaren zo, je moet de 1e 5 minuten gewoon de bal rond spelen en niet scoren. Ik irriteerde me er eerst ook mateloos aan maar ze leaven toch wel als je de 1e 5 minuten scoord dus gewoon niet scoren dan. scheeld een hoop ergernis.
     
  2. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand met een lijstje van jonge talenten die je kunt gebruiken in de careermode?
     
  3. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het in career mode wel lastig kampioen te worden ( op world class ) ik haal iedere x rond de 90 punten ( normaal gesproken meestal genoeg ) maar er is altijd één club die bijna alles wint :confused: of het nou psv is, real of man utd..
     
  4. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik ben een career mode begonnen met Aston Villa , met de bedoeling van jonge talenten te komen en zo uit te bouwen.

    enkele toppers die ik in mijn team heb:

    Fischer (LW)
    Adryan (CAM) echt een topper!
    Redmond (RM)
    Fernando (CDM)
    Gabriel (CDM)
    De Sciglio (RB)
    Shaw (LB)
    Cragno (GK)
    Piazon (LW)

    stuk voor stuk groeien ze uit tot toppers als je ze regelmatig speelt..

    Probeer volgend seizoen ook nog Nana Wellbeck, Vilhena, Bouy,... vast te krijgen :)
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vind die player growth bij career mode maar een beetje vreemd, ik had met Feyenoord in me 2e seizoen een van de grootste verdedigende talenten Alberto Masi ( 88 Potential ) gehaald, hij begon bij 70 en na 1 seizoen was ie al rond de 75, toen werd me aan baan me atletico aangeboden en ik ging natuurlijk, ik vond de verdediging niet al te best dus besloot die Alberto masi van Feyenoord over te nemen, nu speel ik al bijna half seizoen met hem centraal achterin en hij blijft maar 75, hij speelt gewoon goed en is nog maar 22 jaar oud? Hoe kan ie dan 75 blijven als zn potential 88?
     
  6. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    mm, ik dacht ergens gelezen te hebben dat de talenten in hun jonge jaren het snelste groeien, en dan van 21-22-23 toch wat trager progressie maken..
    hij zal nog wel stijgen denk ik hoor, ik zou zeggen bekijk het nog wat langer, bv begin volgend seizoen ofzo..
     
  7. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Tja het blijft een beetje vreemd, bij Feyenoord ging ie echt met sprongen vooruit en dan haal ik hem naar atletico, speelt ie elke wedstrijd, is gelukkig etc etc en is nu intotaal maar 1 rating omhoog in een half seizoen ofzo, terwijl ie bij feyenoord 5 ging in een heel seizoen.
     
  8. Johanxbox360

    Johanxbox360 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even over de seasons online. Je hebt 2 verschillende toch? 1tje ergens in een sub menu en de seasons die direct in je hoofd scherm staat. Ik had het er met een collega over en die vond seasons ook helemaal niks met ranken. Maar hij bleek ergens in een submenu seasons te spelen welke heel anders is dan de seasons in het hoofdmenu. Ik heb het niet gecheckt maar toen hij die andere (in het hoofdmenu) ging spelen vond ie het geweldig met ranken.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Paar dagen geleden begonnen met seasons en dat gaat lekker zeg. Nu divisie 8 , heb in 9 en 10 de titel gewonnen. Ik speel altijd met Napoli en win bijna altijd met dubbele cijfers (helaas gaan ze altijd weg).

    Net een mooie pot tegen Everton. Sta 5-1 voor en hij leaved niet. Op een gegeven moment maakt hij een sprint op de linkerkant en zijn aanvaller staakt het rennen door een blessure. Ik speel de bal daardoor vriendelijk uit (kon counteren). Hij de ingooi, speelt hem naar zijn speler en die doet een hoge bal naar mijn keeper om hem terug te geven. Wat een topgozer :).
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat zijn inderdaad de mooiste potjes. Ik had ook zoiets een paar dagen geleden. Het stond in de negentigste minuut 1-1. Ik krijg de bal met Mario Gomez en scoor na een mooie actie een prachtige stift. Krijg ik een bericht: 'Very very good game, last goal was absolutely fantastic!'
     
  11. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 13 slaat nergens op met die stomme divisies. Je kan nooit punten verliezen, hoog op de leaderboard is een kwestie van veel spelen. Niets meer, niets minder. Maar voor de average speler is het wel leuk en dat zal ook de motivatie zijn voor deze divisies.
     
  12. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat had jij liever gewild dan?

    Ik vind het wel een tof systeem!
     
  13. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Je verliest geen punten, maar qua divisies kom je vanzelf weer in divisie 10 als je veel verliest natuurlijk...
     
  14. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Fifa 08/09 etc.

    Dat je tegen mensen speelt op jouw niveau en dat je punten verliest als je verliest en punten wint als je wint. Toen kon je tenminste nog opscheppen als je hoog geranked was, nu is het gewoon een competitie wie het meest speelt. Dan was het tenminste nog spannend, speelde je ergens voor. Nu nergens voor
     
  15. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    meer menen last van dat de ea-server down is ??
     
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ja, Battlefield en Fifa hebben er beide last van. Dus zullen wel de EA servers zijn.
     
  17. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Weet iemand iets over de die boosts die je in de EAS FC catalogus kan kopen voor je carriere prof?

    Ik weet wel dat je van positie kan wijzigen in je career maar als je er het meeste uit wilt halen tot je ( 30e? ) dan kan je je toch het best op 1 positie richten.

    Want ik heb net namelijk een carriere prof gemaakt en heel wat boosts gekocht, toen ik er weer op klikte stond er max bereikt, betekent dit dus als ik nog een prof wil maken op een andere positie ik die boosts niet meer kan gebruiken?
     
  18. j0eyv

    j0eyv Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    nee nog nooit gezien dit is dus de eerste keer.

    heb wel als ik online speel dat de keeper met terugspeelbal vaak duikt en dan over de bal heen of erlangs glijdt
     
  20. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de optie, dat niet vrienden een bericht kunnen sturen, uit gezet. Hersenloze berichten met doodsbedreigingen waren geen uitzondering dus was er klaar mee. Maar zoals bij jou kan het ook, gelukkig maar.
     

Deel Deze Pagina