1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

  1. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie ook problemen met het saven? Ik heb die missie van dat houthakkers kamp gedaan en de volgende dag wil ik verder moet ik weer die missie spelen. Op een eerder punt in het spel had ik dat ook al. Dan heeft het spel mijn voortgang niet opgeslagen....
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nog geen probleem mee gehad maar op het moment dat ik stop doe ik ook altijd eerst even een harde save en dan zet ik de xbox pas uit
     
  3. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat heb ik idd ook geprobeerd, maar de volgende dat je wil spelen. Druk je dan op doorgaan of open je dan het opgeslagen spel in slot 1?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    gewoon doorgaan volgens mij
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik weet wel hoe je bij de lootsack komt, gaat mij erom dat je dus alleen maar kan discarden of missie failen.
    En ik had wat dingetjes opgepakt die geld waard zijn, waarbij je dus ook de moneycounter omhoog ziet gaan op het moment dat je het item oppakt. Dan verwacht je niet meteen dat het ook nog een keer ruimte in de inventory inneemt en je ze moet verkopen. Waar is die moneycounter dan voor.............
    Trouwens het feit alleen al dat een mobieltje dus evenveel ruimte in neemt als een stuk buffel. Flink mobieltje is het dan, zeker oud model Nokia..
    Maar goed, ontsnappings ding en radio toren gedaan, twee missies van een minuut of tien elk en meteen al AI fouten tegen gekomen en verdwijnende beesten.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Die moneycounter is voor je Wallet, dus dat wordt los bijelkaar opgeteld.
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Azijnpisser
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat is ook niet zo, je loot vaak en geld en een voorwerp

    en je moneycounter telt alleen de cash die je oppakt en niet het voorwerp wat in je inventory gaat.

    vandaar ook dat als je inventory vol zit je de melding krijgt dat alleen de cash geloot word....
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Bedankt voor deze nuttige bijdrage

    Dat klinkt logischer.
    Elke keer dat ik iets uit een kist haalde leek het in ieder geval erop dat ik een item pakte wat X waard was en dat het de waarde was die bij de moneycounter opgeteld werd. Nu weet ik het en kan ik er rekening mee houden. Vind het nog steeds een beetje suf dat ik niet even terug kon bij die gathering missie om spul te verkopen zonder de missie te failen maar goed.
    Wat ik wel jammer vind is dat ik in een zeer korte tijd, rare AI fratsen en verdwijnende beesten heb gezien.
    Nou is het wel zo dat als er bugs zitten in een spel ik ze altijd geheid tegenkom.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het tweede eiland is wel erg kaal zeg. Leuk al die hoge bergen waar je met je wingsuit vanaf kan vliegen, maar het is verder gewoon een kaal stuk grond.
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vandaar dat die een azijnpisser is.

    PS: Dat kratermeer wat je bedoelt ken ik. Je overleeft de val trouwens. Ik ben daar boven gekomen en vervolgens in het meer gesprongen maar er was niks aan het handje.
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nou ja ik had gewoon de pech dat ik een AI bug tegenkom meteen aan het begin. Dan kan je er niet omheen als je een rechtlijnige tutorial missie (wordt niet gepakt) failed omdat de AI niet lekker loopt.
    Kijk, in een openworld spel verwacht ik altijd wel een bug hier en daar, maar ik mag (vind ik) ook verwachten dat het begin gedeelte dan in ieder geval vrijwel bugvrij is aangezien dat herhaalbaar getest kan worden. Het is niet meteen een slecht spel hierdoor, dat zou onzin zijn.

    Ik ben een azijnpisser en jij bent triest. Zullen we het daar dan op houden?
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    De moeilijkheid van de co-op missies (zelfs op normal) slaat soms nergens op, net ook een missie. Moest je een engine op een treinspoor verdedigen. Unlimited respawn en ze komen constant van alle kanten...
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik weet niet waar je naar op zoek bent, maar dan kan je beter stoppen met gamen, als dit soort dingen je tegenstaan... Volgens mij speel je geen simulator, alhoewel het zelfs in een simulator lastig is om de realiteit te bereiken, maar een arcade game.
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat was meer omdat ik al het een en ander tegen was gekomen. Kleine irritatie, eigenlijk.
    Maar goed, hierdoor ga ik het spel echt niet minder goed vinden ofzo. En ik pas mij er wel op aan.
    Alleen als je een minuut of 30/40 speelt en je moet een stukje tutorial een paar keer overnieuw doen omdat de AI loopt te klooien, daar voorbij bent. Dan vervolgens nog wat dingen (die ik al verteld heb) tegenkomt dan kan je je misschien voorstellen dat iets, misschien triviaals als dit, dan toch op dat moment irriteert.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die Sam is toch wel mn favo persoon in de game. Wat een figuur _O_

    "BLITZKRIEG!" 8)
     
  17. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    FC3 is zeker een vet spel! Single player is goed uitgewerkt. Voorgaande Far Cry delen heb ik in het verleden ook allemaal gespeeld. Multiplayer kan beter naar mijn mening, zijn maar een paar simpele dingen om het beter te maken (matchmaking, voertuigen, balans, enz.). De basis is wel zeer goed! Waarom lees ik hier op het forum nog niet zoveel over het spel? Weinig mensen die het hebben aangeschaft, of zal het misschien nog komen (sinterklaas, kerst, enz.)? Zal misschien ook wel een kwestie van tijd zijn i.v.m. Halo4 en Cod...

    Op het officiële forum zijn wel flinke discussies over diverse zaken;
    http://forums.ubi.com/forumdisplay.php/117-Far-Cry-3-Discussion
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2012
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ja, paar kleine dingetjes aanpassen in de mp en dan heb je volgens mij een goeie multiplayer staan. Volgens mij was er op de pc al patch uit tbv balans en matchmaking, dus die gaan we binnenkort vast ook zien op de consoles. Voertuigen hoeft van mij niet zo...
     
  19. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt op de pc is al patch v1.02 uit. Maar dat ze de voertuigen eruit hebben gehaald en slechte matchmaking/lobby's raken ze wel veel oldskool Farcry fans kwijt...

    Wie weet komt er ooit een (goede) patch uit voor de X360...
     
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Laat die voertuigen maar zitten.. Hoort imo niet bij Far Cry.
     

Deel Deze Pagina