1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Een DOTA kloon. :p

    Ik ga m wel halen, hou ervan.

    Het is geen action-RPG. Het is hetzelfde als DOTA2, League of Legends, en Heroes of Newerth....
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ah ok, dat is dan wel jammer.
     
  3. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook halen, heb genoten van Awesomenauts en ik hoop dat deze minstens even goed wordt.
    Goed als ik je even toevoeg?
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    MMm is pop op de xbla 400ms points waard?
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hij is tof, maar ik zou dan toch eerder Beyond Good and Evil aanraden, mits je die nog niet heb. Overigens is 400 voor PoP nog steeds een erg mooie prijs. Probeer gewoon de demo.

    Iemand Guardians of Middle Earth al gespeeld? Ik ben wel benieuwd wat de gemiddelde opinie is. Op dit moment heeft ie op metacritic een 86, gebaseerd op maar 4 reviews, dus dat zegt nog niet heel veel. Maar toch, best prima cijfer. Laagste waardering is een 80.
    Ik heb zelf de demo gespeeld en ik vond hem toch wel tof spelen. Ik had alleen niet Gandalf moeten nemen en dan lekker aanvallend gaan spelen, want dan ben je dus binnen no time dood.
    Enige minpunt wat mij opviel; seasonpass voor 1200???
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn wtf, serieus? Gamebusiness wordt echt smerig. :x
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja, wat extra unlocks en toekomstige DLC... Retail doet het natuurlijk ook al, dus gaat men het ook proberen met Arcade. En misschien is het spel (of de dlc dan) het uiteindelijk wel waard hoor, maar een season pass die net zoveel kost als het spel zelf?
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Met die season pass zal je vast nieuwe karakters krijgen, waar je er zonder pass voor moet betalen. (en nieuwe karakters wil je in een MOBA echt wel hebben)

    Ik twijfel nog over de game, want zonder grote playerbase is er weinig aan.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    komt er een disc-versie van The Walking Dead met alle episodes? Zie die toch wel erg vaak verschijnen als beste spel in de eindejaarslijsten :)
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Alleen in Amerika over 5 dagen.. Europa nog niet gezien
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als het goed is wel ja, ook in de EU.
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    in het algemeen: koop geen Worms Revo, de file wordt corrupt ;)
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja uiteraard, op het moment dat je de pass koopt krijg je zelfs al meteen zo te lezen characters erbij. En nieuwe characters en maps zijn altijd welkom. En vooral dat laatste is waar het een beetje zuur aanvoelt bij mij, aangezien het spel maar 2(!) maps heeft standaard.
     
  14. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren een paar uurtjes gespeeld en mijn eerste indruk is zeer positief.
    Binnen de minuut zat ik telkens in een volle game 5v5.

    Het enige nadeel vind ik dat er in het begin wel heel veel info op je af wordt gegooid, waardoor het wat overweldigend wordt.
    Maar ja dat heb je wel meer met MOBA games, die hebben over het algemeen nogal een stijle learning curve
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat is niet gek hoor in dit genre. (maar 2 maps)
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Niet?. Ok, ik ken eigenlijk alleen awesomenauts wat een beetje vergelijkbaar is en daar zaten toch meer maps in. PC versies van dit gametype heb ik nooit gespeeld.

    Maar hoe zit het met prijzen van dit soort spellen op de pc, mij staat mij bij dat ze vaak gratis zijn?

    2 maps voelt voor mij gewoon een beetje mager aan voor een spel wat 1200 punten kost. Wat niet weg neemt dat ik er toch over denk om hem te kopen......
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    In Awesomenauts zitten 3 maps. :D

    Klopt, op de PC zijn ze F2P.

    Bij League of Legends (de grootste) kun je nieuwe karakters kopen met punten die je verdiend met spelen, of met echt geld. Verder kun je allerlei skins kopen voor heroes voor echt geld.

    Bij DOTA2 krijg je direct toegang tot alle heroes.

    Ook in die games zijn er maar 2-3 maps iirc.
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Daar zaten er toch 4 in? Of loop ik nu te suffen.. hehe, dat laatste kan ook natuurlijk. Maar in ieder geval was die toen ie uit kwam 800 punten als ik het goed heb.

    Als het FTP is met micro transacties voor b.v. dingen die je ook kan unlocking in het spel. Of voor mijn part wat extra's, wat Happy Wars b.v. ook doet, dan vind ik 2 maps totaal geen probleem. Maar 1200 punten en dan maar 2 maps is toch wat mager imo. En als ik review zo lees is GOME wel redelijk diep, maar ook weer niet zo diepgaand als zijn pc broeders. Het is de combo van prijs, aantal maps en die season pass waar ik mij een beetje aan stoor. Als ie 800 punten was geweest dan had ik hem waarschijnlijk al wel gekocht.
    Ach, waarschijnlijk ga ik dat toch wel doen, want het speelde wel erg tof. Alleen als ik hem koop wacht ik wel tot duidelijk is wat er allemaal uit gaat komen aan dlc voordat ik aan die seasonpass denk.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik dacht 3!

    In dit genre zijn nieuwe maps leuk, maar in principe zijn ze toch allemaal ong. hetzelfde (een paar lanes, turrets/towers en voor beide teams een basis)
    Het belangrijkste aspect zijn de verschillende heroes, als je zoals in GOME moet betalen voor nieuwe heroes en je doet dat niet, dan loop je direct achter op mensen die ze wel kopen, wat het oneerlijk maakt.
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zou ook 3 kunnen zijn hoor, ik dacht 4, maar nu weet ik dat ook niet zeker meer.

    Je kan idd natuurlijk maar zoveel met 1/3 lane opties. Echter met LotR heb je wel weer veel opties voor verschillende achtergronden. Het oog wil ook wat en torens op andere locaties e.d. maakt het toch net anders.

    Ja dat is iets waar ik mij ook een beetje zorgen om maak. Als de nieuwe heroes wel wat andere powertjes hebben, maar in principe niet beter zijn als de oude dan hoef je niet achter te lopen als je ze niet koopt. Natuurlijk zijn de tactieken van de oude heroes meer bekend, maar het is een kwestie van tijd voordat je ook de tactieken van de nieuwe wel door heb.

    Alleen is de kans wel aanwezig dat ze wel beter zijn, want waarom zou je ze anders kopen.... Tenminste, ik kan mij voorstellen dat een ontwikkelaar zo denkt.
     

Deel Deze Pagina