1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Speel toch het liefst met mijn 5.1 Chimaera's hoor, het is misschien niet keihard sound whoren zoals in games als COD maar het is wel een groter voordeel dan je denkt.
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging over het feit of headshots uitmaken als iemand shield heeft, en nee headshots schieten heeft geen extra effect als shields nog up zijn. Lijkt me logisch dat een headshot meer damage doet, met ' precision' wapens is dat altijd 1 shot 1 kill. En dat is altijd zo geweest, dus snap de commotie niet. Ik zal er wel over ophouden, je mag geloven wat je wilt. Of ik snap et niet, of jij snapt et niet.

    Headset geeft je altijd voordeel, je kunt beter horen of waar mensen lopen/schieten.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2012
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Boeie, in CE maakt het wel uit en dat is de enige echte Halo :mad:
     
  4. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een specialization kunnen kiezen. En opeens gaat levelen opeens veel sneller doordat je weer minder xp nodig hebt om te leven. Geen wonder dat iedereen opeens zo snel levelt na 50.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Lijkt maar zo. Op een gegeven moment (bij level 58 ofzo) heb je iets van 60 of 70K nodig voor level up.
     
  6. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is eigenlijk bijna niks, of het lijkt maar zo als je ongeveer 3k per match krijgt :p
    En als je dan 60 bent, heb je zeker weer weinig nodig :+
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja dat is het dus. Ik kan me gewoon niet oriënteren in sommige maps.

    Vraag me dan wel af of 5.1 dan ook een must is of 2.1 net zo goed werkt. Ik speel mono dus heb geen idee. 8)

    Twijfel nu tussen jou Razer Chimaera en Sibereans. Is jouw headset makkelijk aan te sluiten? Want bij sommige headsets heb je mixamps en ik heb geen idee wat dat is. :+
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2012
  8. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Een apparaat van 100 euro, waarmee je dus elke HS op je xbox kan aansluiten. Ook is het dus een Amp voor je headset en kan je de volumes ermee regelen. Je kan zelfs muziek van je iPod oid er doorheen mixe :+
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Op de kleine(re) maps is het echt wel een plus (je hoort waar voetstappen vandaan komen) maar op de grote maps is het te chaotisch en moeilijk te onderscheiden.

    Haven is dan alleen wel kut omdat als je beneden loopt en je hoort voetstappen achter je, dat het dus ook iemand kan zijn die op de verdieping boven je loopt.:9
     
  10. Therapy?

    Therapy? Headbanger

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ben dan wel blij dat ik Pioneer als eerste gekozen heb. Die unlockt bij level 10 een perk waar je extra XP mee kan verdienen. Kan ik die mooi voor mijn grenade scavenge perk inruilen. Nu hopen dat dit wel een beetje een relevant percentage extra is. Aan 30 punten (1%) per potje extra heb je niet erg veel :cool:
     
  11. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dan mis je helaas weer een andere perk wat kut is.
    Ik heb Rogue gekozen voor minder flinch, blijkt het om een unlockable perk te gaan.
    Vind dit eigenlijk heel lame, want dit betekend dus dat ze de flinch er niet uit gaan halen.
    En het spel is al zo oneerlijk met al die perks.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ha, ik speel meeste Oddball en al mijn loadouts hebben regen. field. Vind het relaxt in combinatie met de sprint. Kun je sneller weer in een firefight duiken nadat je 1 op 1 hebt gewonnen of je teammates helpen wanneer je de oddball verdedigd. Andere gamemodes is 'ie ook prima voor.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    True, gauw hopen op een playlist zonder perks en loadouts.

    en fuck slayer pro

    Ik wil die AGL settings als playlist.

    fuck MLG
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2012
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.549
    Nogmaals, hoe de fuck level je zo snel? Halo 4 is wel aardig ok maar na 5 potjes team regicide heb ik t wel weer gezien hoor. Naast regicide boeien die andere gamemofes me niet zoveel en speel ik die dus niet. Of sommige gasten hebben gewoon echt geen leven of ik doe gewoon iets fouts.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ben je hier nou alweer?

    Niet zeiken, gewoon door gamen.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.549
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Mogelijk geen tweede seizoen Spartan Ops, Halo 5 in de maak

    Halo-Ontwikkelaar 343 Industries kijkt eerst naar de ontvangst van het eerste Spartan Ops-seizoen, voordat het besluit om een tweede seizoen te maken. De studio is ondertussen ook begonnen met Halo 5, meldt franchise director Frank O'Connor aan CVG.

    De Spartan Ops-modus is een coöperatieve spelstand voor vier spelers, waarvan iedere week een nieuwe aflevering verschijnt. Tot nu toe zijn vijf van de tien episodes van het eerste seizoen uitgebracht. Spelers kunnen wekelijks gratis de nieuwse aflevering downloaden, maar er is nu een pauze ingelast. In januari gaat seizoen 1 weer verder. Een tweede seizoen is nog niet bevestigd. Als dit er komt, is het mogelijk tegen betaling.

    343 Industries werkt ondertussen ook aan een volledige nieuwe Halo-game, de studio is hiermee al voor de release van Halo 4 begonnen. Op dit moment test het team prototypes, software en art. Er was al bekend dat er na het vierde deel nog minimaal twee games in de serie zouden komen; Microsoft kondigde Halo 4 aan als onderdeel van een tweede trilogie.

    Verkoopcijfers
    Uitgever Microsoft maakte daarnaast bekend dat er van de Halo-serie inmiddels meer dan 50 miljoen exemplaren verkocht zijn. Voor de release van Halo 4 waren dit er nog 46 miljoen. Het is niet bekend hoeveel van de 4 miljoen extra verkopen toe te dichten zijn aan het vierde deel. Wel werd door Microsoft gecommuniceerd dat Halo 4 in zijn eerste week 220 miljoen dollar opbracht.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2012
  18. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik eigenlijk leuk vind aan Spartan Ops, is het verhaal...
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Enige wat ik leuk vind aan Spartan Ops zijn de filmpjes....:9
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Inderdaad :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina