Heb de WiiU ook maar in huis gehaald en moet zeggen dat het erg vermakelijk is. Nu is het inderdaad alleen nog wachten op toppers als Pikmin & Rayman. Maar tot die tijd vermaak ik mij prima met Nintendo Land, Mario & ZombiU (wat ik overigens een erg leuke game vind hoor). Die updates en het internet boeit mij nu nog niet zo veel, ik heb dit ding gekocht om te spelen met vrienden, niet om online mee te gaan. Dat doe ik wel met mijn andere console en misschien straks als het wel werkt.
Geen. De Wii U moet in Japan nog uitkomen, dus het was meer een samenvatting. Wat Pikmin, wat Batman, Mass Effect, Ass Creed, Lego City Universe etc En een Lego Iwata.
Ait! Eind februari koop ik gewoon de Wii U, mn eerate Nintendo console ooit, fok it! Moet en zal Rayman Legends spelen en Lego City lijkt me echt ziekbaas.
Hoop dat die Lego game ook in het NL te spelen is, zodat mijn dochter hem ook kan spelen. Die vind die Lego games echt helemaal geweldig. En ik vind het leuk om ze samen met haar te spelen, we zijn nu bezig met Lego LoTR, maar deze lijkt me echt super!
Niet mijn cup of tea die Lego-games, maar het zijn wel knap geproduceerde kwaliteitsgames als ik de reviews en meningen mag geloven van mensen die ze spelen.
Nou, de mijne is onderweg! Morgen binnen (als PostNL meewerkt). Wii U Premium 32GB met Nintendoland, en als extra game (natuurlijk) Mario. Was echt, echt niet van plan om hem nu al te kopen, maar heb mijn dochter dit weekend, en met dit weer....\o/ Bij Yourgamezone.nl gewoon op voorraad!
Thanks , ik was nog op zoek naar de premium pack. Meteen besteld en hopelijk (met dit winterweer) morgen in huis. Mijn broertje heeft vorige week die standaard witte gekocht met Nintendoland, New Mario U en ZombiU. ZombiU vond hij tegenvallen en Mario heeft hij al doorgespeeld. Maar eens kijken of ik die spellen van hem kan lenen
Iedereen koopt echt dezelfde games zie ik. Ik hoor niemand die 3rd party games heeft gekocht, afgezien ZombiU. Als dat zo doorgaat, is de ondersteuning qua 3rd party snel weer op het niveau van de Wii. Mensen klagen altijd over te weinig ondersteuning voor de Nintendo consoles. Probleem is alleen dat de consument dat zelf veroorzaakt door alleen Nintendo games te kopen.