Hallo, Ik ga binnenkort naar maleisie. Nu weet ik dat ze daar ook PAL games verkopen... Vraag: Klopt het dat Azie NTCS heeft en niet PAL Ik zal er dan flink voor moeten zoeken, maar vorig jaar verkocht men daar ook PAL games voor de PS2 origineel, dus ga ik ervan uit dat ze deze ook wel voor de xbox hebben.. We zien het wel. mzzl mX
Kweet waar je in malesie PAL games kunt kopen, gewoon op de markt ( ik ben in thailand geweest en ze hebbe daar PAL games onder de tafels ligge geloof mij ook van Xbox + ook zeer veel dvd's die daar al uit zijn en bij ons in premiere gaan in de cinema ) -> kweet niet of Azie NTCS heeft maar in ieder geval iets anders dan PAL
bijna heel azie gebruikt pal op japan na... in HK worden beide standarden doorelkaar gebruikt omdat men daar veel importeert uit japan..... maar ik denk eerlijk gezegd niet dat de games daar veel goedkoper zouden zijn.... ik kom namelijk ook regelmatig in Aziƫ, met name HK en China... het is daar echt moeilijker om orginele software te vinden dan piraterij.... orgineel zijn de prijzen niet veel goedkoper dan op play.com of dvdcrave.com
xboxwhopper, mischa probeert enkel te helpen. Houd je kalm. Je overtreddt namelijk 2 FAQregels! 1. onbeschoft gedrag 2. nutteloze post daarbij heb ik de dubbelpost reeds verwijderd
thanks blond for keeping it clean in here.. Tja, gelijk heb je eastmaster.. Piraterij komt daar echt teveel voor. Maar daar heb ik dus niks aan en ombouwen is geen optie. Dus gewoon goed zoeken naar de PAL games. Hongkonk is trouwens sowieso duur (china meestal niet echt ) Ik ga dit jaar wel ff in Kuala Lumpur kijken en zoeken naar wat mooie titels.. origineel en PAL.. We zien het wel, thanks for the info. mzzl mX