1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ze moeten gewoon een internal cooldown (2 sec o.i.d.) op dat item stoppen. Hij is nu veel te sterk in combinatie met abilities die physical damage per second doen zoals Garen's Judgment.
     
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel je een internal cooldown op de stacks? Dat zou het item helemaal verpesten IMO. 2 seconds is veels te lang. Op de forum van LoL vinden veel mensen dat de ArPen unique moet zijn. Dit zal, IMO, een betere oplossing zijn tegen het stacken van BC. Tevens kan de armor shred misschien wat lager. Alleen zal een CD de on-hit effect verkloten. 8 secondes om de vier stacks te bereiken is veels te lang in een spel zoals LoL.

    Ik ga deze week wat vaker support spelen, denk ik. De nieuwe items zien er toch wel erg leuk uit. Ik kan het dan gelijk proberen met Nami.
     
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    [yt]Agp7vimYj7A[/yt]

    Vond het wel een mooie actie.
     
  4. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word helemaal gek van al die Nami's die denken dat ze mid aankunnen. Tot nu toe niet gelukt. Ik heb ze afgeslacht, maar ben zelf ook paar keer getrolled met een Nami die naast mij ging mid-den. :p
     
  5. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    nami heeft er ook helemaal geen skills voor of de scaling.
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik geloof wel dat Nami een geduchte concurrent is/kan worden voor zyra/Lulu/Taric op de support plek in toernooien. Zeker nu alle supports over het algemeen een stuk minder tanky zijn door het gebrek aan HoG.
     
  7. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik speel altijd support, normaal gesproken met Leona of Alistar en dan is Nami wel ff wennen, omdat je in principe bijna altijd je spells kan spammen dus ben heel snel oom.. Maar vind dr wel leuk om te spelen totnutoe.
     
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik ben benieuwd hoor. Die ult is toch wel makkelijk te dodgen door een AD Carry met een escape, bijvoorbeeld Corki/Ezreal/Graves/Vayne. Daarentegen is de Q wel erg sterk. En Taric op toernooien? Ik zie hem maar weinig hoor, voornamelijk Lulu/Zyra/Nunu/Blitzcrank. Taric is erg goed voor SoloQ maar brengt gewoon amper wat in teamfights waar Lulu (Sick peeling ult, sterke CC met polymorph), Zyra (AoE knockup, free brush wards, root), Nunu (AS boost voor carry, AS slows op hele enemy team) en Blitzcrank (Game changing pull, AoE silence) veel meer hebben.

    Also.

    Guide updated met video's en zo.

    Edit: Lol!

    [yt]CJGxOC8xCbE&[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2012
  9. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Net echt een van de meest epische ranked games ooit gehad voor mij. We hadden een team van Soraka, Master Yi, Akali, Lee Sin en Ezreal (ikzelf) tegen Olaf, Caitlyn, Zyra, Shyvana en Kayle.

    Kortom, we werden late game echt compleet afgemaakt. Aan het begin kwamen we al achter te liggen met een Lee die 0/11 ging dus ik had er al wel een beetje rekening mee gehouden dat we dat niet zouden kunnen winnen. Uiteindelijk zei ik mijn team dat ze maar niet moesten teamfighten omdat we 5v5 toch hard verloren, en dat we alleen maar moesten backdooren.

    Na een knappe jungle fight waar we 2 mensen van hun team out of position pakten hebben we gelijk de hele midlane gepushed tot aan de inhibitor en 1 nexus turret. Terwijl de super minions in hun basis stonden hebben we toen gelijk de twee inner turrets gepakt en de top inhibitor turret. Toen begon het epische backdooren.

    Eerst heb ik Yi naar top gestuurd zodat hij de inhibitor snel kon pakken terwijl wij hun team onder druk zetten in mid lane. Inhibitor ging down inclusief de tweede Nexus turret en hij kreeg zelfs de Nexus op half hp maar toen ging hij (logischerwijs) dood. Ondertussen had ik in bottom de inhibitor turret gekilled. Toen had de enemy dit trucje helaas door dus konden we Yi niet in zijn eentje meer op een inhibitor afsturen.

    We hebben toen 4 mensen top of bot gestuurd terwijl Master Yi of ik in de tegenovergestelde lane (respectievelijk top of bot) de inhibitor pushten. Lee, Soraka en Akali werden constant gepakt door de enemy dus het was vaak 5v2, maar doordat Yi en ik pressure op hun base en inhibitors hielden konden ze nooit de game enden. Op een gegeven moment werden mijn 4 teammates gedood in een teamfight waar ik net kon ontkomen (Arcane Shift OP). Toen heeft de enemy de mid inhibitor gepushed en een halve nexus turret gepakt door de uitstekende verdedigende capaciteiten van Ezreal (Goede poke en je kunt gewoon de enemy autoattacken doordat je een escape hebt).

    Daarna hebben we nog ongeveer 20 minuten lang een kat-en-muisspel gespeeld waarbij we probeerden inhibitors te backdooren en op een gegeven moment ook snel baron konden pakken doordat alle lanes gepushed waren. Na ongeveer 55 minuten spelen kregen we Kayle en Caitlyn out of position te pakken waarna we inhibitors konden pakken. Toen heeft hun team geprobeerd all in te vechten maar onze Lee (0-11) backdoorde hun Nexus en het was gg, wat echt een enorme prestatie was omdat we een zwakkere teamfight comp hadden en ook de hele game in gold hebben achtergestaan.

    Voor zulk soort games speel ik dit spel! Jammerlijk genoeg heb ik de game niet gerecord omdat deze computer dat niet zo goed trekt. :mad:

    TLDR: Epische backdoor tactic wint game die we normaal zouden verliezen
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2012
  10. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha nice, dat zijn de mooiste games inderdaad.
    Hoeveel elo heb je atm?
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Hoezo niet recorden? Lolrecorder laat je je games spectaten, en dan kun je het opnemen.
     
  12. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Op mijn smurf (waar deze game op was) is mijn ELO nu 1309 (Met 7 placements gespeeld, 5 win 2 loss). Op mijn main account heb ik top elo 1512.

    Hoewel ik een aantal flinke feeders in mijn team heb gehad (Met als hoogtepunt een 0/5 Katarina en 0/11 Lee Sin) en in dat Katarinapotje ook iemand die afk was voor dik 10 minuten heb ik toch die betreffende games kunnen winnen door zelf hard te carryen als AD bot. Dat bewijst mijn insziens dan ook wel dat ELO hell gewoon bullcrap is en dat mensen die zich daar bevinden gewoon op dat elo horen.

    LolReplay verbruikt alsnog resources van je computer door het op te slaan. Ik speel LoL op deze PC (6 jaar oud, toen al mid range) al op de laagste settings en ik ben bang dat LoL vastloopt (Wat hij soms deed toen ik op normale settings speelde) als ik LoLReplay draai.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2012
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga vanaf deze week ook beginnen met ranked, denk ik. Waarschijnlijk doe ik dan wel DuoQ zodat ik tenminste weet dat ik op 1 persoon kan rekenen.

    Waar ik me trouwens echt aan stoor, zijn de premades bot, die van alles beloven. Dat je premade bot wilt gaan, okay, dat maakt mij niet uit, maar als je praat over ''Level 3 easy kill'', ''We will carry'' etc en dan gaat feeden als een gek... Het maakt het alleen kutter dat ik het als top goed doe, en mijn Olaf volledig wegspeelde :'-(. Niets wat je kan doen als 4 mensen niet zo goed spelen en surrenderen.
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Laatst ook zo'n potje.. 0-0 toplane met Teemo(ik) tegen Riven. Alles was goed, totdat 7/0 Diana me towerdived.
    onze (gold elo,ter vergelijking, mijn elo zit rond de 1100-1200 :+) ezrael en zijn lux gingen samen 3-11.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2012
  15. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ach ELO zegt ook weinig hoor. Vaak genoeg zijn de Silver players waarmee ik speel beter dan de Gold/Platinum rated. Ik heb ook wel eens slechte potjes waarbij ik echt niet gold-waardig ben.
     
  16. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    mja ranked is nog steeds fucked atm. Top rating 1541 (was ook gold in s2), zit nu op 1328 omdat ik OF niet kan carry'en en ik maak nog teveel fouten (waarschijnlijk), of ik krijg nog steeds mensen die niet in deze elo horen omdat het nog steeds broken is.
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    AP Eve is zo sterk met Mpen + DFG build, holy shit 8). Die burst is ziek.
     
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Tering wat haat ik het als ik solo top tegen 2 enemies zit omdat hun geen fucking jungler hebben. Top lukt me meestel wel maar tegen 2 enemies als Riven word het gewoon moeilijk. Zat tegen een Darius + Voli, fuck me. 8)
     
  19. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Net even de 1400 aangetikt op mijn smurf. Kijken of ik ook gold kan halen :D
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is LoL toch een lekker spel _O_. De game begon in team select. Ik koos Nocturne Jungle, Vi was top en toen kreeg ik het geweldige ''Premade bot, new meta'' te horen. Vanaf dat moment hield ik mijn hart vast. Wat zullen ze kiezen? En ze kozen TF support en Pantheon ADC, jottem. Onze mid had lag, dus die kreeg als random champ MF. MF moest mid, want bot wou kosten wat het kost bot gaan.

    Toen begon het potje echt. Ik kreeg 1 AA als damage op blue, waardoor ik nogal low raakte bij blue. Vervolgens kreeg je een AP Nid supp die spears op je spamt, waardoor je bijna dood gaat en blue kwijt raakt. Het low raken in de jungle was niet het enige wat verkeerd ging. Bot begon te feeden, top werd in mindere mate afgemaakt en ik liep ver achter in de jungle, waardoor ik niet zoveel kon ganken als ik had willen, omdat ik anders te ver zou achter lopen. Maokai daarentegen gankte volop en was ook twee levels hoger dan mij.

    Dit ging zo'n 15 minuten door. Uiteindelijk heb ik samen met MF een aantal kills kunnen krijgen op Vladimir (mid). We konden telkens mensen op ongewenste plekken vinden en samen ganken, waardoor MF best gefeed werd. Vi en bot waren zo hard mogelijk aan het farmen, en toen eenmaal de laning phase zo goed als voorbij was, begonnen wij pas echt samen te werken als team. Wij konden veel mensen vinden op de juiste plekken, en dus kregen we aardig wat kills en assists als team, mede dankzij drie (bijna) global ultis. Onze teamfights waren ook goed, door goede focus, cc en teamwork. Uiteindelijk speelden wij beter dan het andere team en hebben we gewonnen.

    Wat als een absolute kut game begon, werd uiteindelijk een goede en overtuigende overwinning door teamwork en niet opgeven @ 20 min. Heerlijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina