1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Voorpret is de leukste pret ;)
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het gaat om eigen ervaring, niet wat een reviewer ervan vind want die kunnen nog wel eens erg partijdig zijn zelfs op Tweakers.

    Kijk voor de gein eens bij de comments, daar zijn zat mensen die het toestel al hebben en die het helemaal niet eens zijn met de reviewer en zich ook niet kunnen vinden in de review. :) En dat hij wat zwaarder is vind ik juist wel fijn, mijn HD7 is ook een stuk zwaarder dan een Note, en de Note vind ik weer erg goedkoop aanvoelen daardoor. Ach zoveel wensen... ik ga hem in iedergeval eens testen. :)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Lijkt me een prima review. Dat de minpunten misschien door updates opgelost kunnen worden is een prima punt, maar op dit moment is dat gewoon niet het geval. Correct beoordeeld dus.

    Mensen gaan toch ook niet zeggen dat Apple Maps helemaal de shit is, omdat het misschien in de toekomst nog gefixt gaat worden?
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Gewicht is idd iets persoonlijks maar dat geeft hij zelf in de review ook wel aan. Gewoon ide even zelf in de winkel proberen

    Als het klopt wat hij zegt vind het wel schandalig dat ze een telefoon op de markt brengen die een bug in de camera heeft waar door je geen scherpe foto's kunt maken. Dit zijn toch gewoon zaken die je tijdens het het maken/testen van de telefoon tegen komt en zoiets mag niet gebeuren ook al kunnen ze het later fixen. Zeker als Nokia de telefoon toch een beetje als camera telefoon in de markt zet
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja daar ben ik het ook mee eens, vaak zijn er wat kleine bugs maar zo'n grote is idd een slechte zaak. Maar er zijn maar weinig telefoons die geen kuren hebben aan het begin, alleen dit betreft idd wel een belangrijk punt de camera.
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Voor de WP gebruikers die het nog niet wisten maar AlphaJax is nu een Xbox Live game, en die staat dus in de Marketplace met Achievements. :) Best een geinige Wordfeud variant, alleen wel in het Engels alleen. Waarschijnlijk later wel Nederlands te zetten.
     
  9. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Angry Birds Star Wars en Space nu ook voor WP7.5 toestellen. Alleen niet als XBL game...
     
  10. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke is leuker/beter? Space of Star Wars?
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Je kan ze gewoon uitproberen :) demo's staan in de market.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Star Wars :thumbs:
     
  13. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Was te lui om ze allebei uit te proberen...
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik las trouwens gisteren dit op Tweakers. Zou wel fijn zijn als meerdere providers dit zouden doen, want credit cards zullen hier voorlopig toch niet populair worden. Dus deze manier of iDeal/PayPal toevoegen zou voor veel gebruikers een uitkomst bieden.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Snap niet waarom mensen geen creditcard nemen. Super makkelijk!
     
  16. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Als minderjarige kan dat nog niet(17 hier) :mad:
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Puur omdat het krediet limiet me tegen staat?
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, dat is waar ja. Dat is wel stukken minder. Niet dat ik betalen via de telefoonrekening niet handig vind, super juist.

    Was je van plan duizenden euro's uit te geven aan apps en DLC ofzo? :+ Of volg ik je niet?
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou, dan ga ik het ook voor andere dingen gebruiken vrees ik :+
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Creditcard is echt gevaarlijk. Je hebt geen inzage tot je de rekening krijgt op het einde van de maand. En ik vind het fijn dat ik met me gewone pin niet meer kan uitgeven dan ik heb.
    Straks ben je net een Amerikaan die een creditcard heeft om een creditcard af te lossen. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina