1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb nu dit goedkoop team:

    http://www.futhead.com/fifa/squads/2182995/

    Speelt aardig lekker moet ik zeggen, nu al 3 vd 4 online divisie 1 potjes gewonnen! Ga deze houden tot de toty release.

    Iemand die nog goedkope pareltjes uit de bpl weet? En met goedkoop bedoel ik max 4k.
     
  2. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Diaby en Defoe zijn echt aanraders, verder vind ik rosicky ook fijn!
     
  3. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Diaby zat ik ook over te twijfel, maar het blok met tiote en fellaini staat echt goed nu, defoe ga ik waarschijnlijk op de plek van carrol neerzetten als die niet meer bevalt. Bedankt voor het meedenken!
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik begreep dat als je 2 teams hebt, de conditie van het ene team hersteld als je met het andere team speelt. Of moeten hiervoor die spelers op de bank zitten? Dat switchen iedere keer is namelijk best veel werk, of kan dat makkelijker?
     
  6. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Kaboul voor in de verdediging? Zelf nog niet gebruikt maar hoorde dat die van het niveau David Luiz in fut 12 is.

    Verder vind ik Chamberlain en Sturridge ook erg goed voor afwisseling op de vleugels.
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Kaboul is zeker een beest, heb hem al eerder wel eens gehad. Net zoals Luiz. Wou dit keer echter eens wat anders :cool:

    Chamberlain ga ik wellicht nog kopen.
     
  8. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    SIF IBRAHIMO?? 3x gescoord vanavond
     
  9. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Zou zwaar chill zijn. Verwachten jullie deze week weer een eredivisie IF trouwens?
     
  10. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze spelers moeten dan inderdaad op de bank zitten.
    je kunt het heel eenvoudig oplossen door een 2de team aan te maken.
    zou dat je daar je basis spelers op de bank zet en je wissels in het veld.
    Zo kun je bij het stukje team selecteren veel makkelijker schakelen tussen wissels en basis spelers.
    Nee eigenlijk niet.
    Ondanks dat ik niet verwacht had dat eriksen er 1 zou krijgen zou ik niet echt weten we er uitgeblinkd heeft.
    Als het al iemand zou zijn denk ik dat het strootman zou moeten worden.
     
  11. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    mijn team atm, speelt heel lekker en gebalanceerd, krijg mag 2 goals tegen per wedstrijd. Arbeloa en de Ceglie zijn verdedigend echt heel sterk. Rooney is een verademing op de CF, loopt overal en wint heel veel ballen. Silva is m'n topscorer met 6 uit 5, gruwelijk goed finesse shot.

    Alleen zit ik met een probleem, ik wil graag iets meer roteren zodat de fitness goed blijft! Volgens mij zijn er niet heel veel opties om iedereen op 9 chem te houden, behalve in de spits en op cf.
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Als Armenteros nou een keer een hattrick maakt, kan die een IF. :)
     
  13. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Mooi team idd.

    Ja is lastig met een hybrid kan je denk nog beter een heel goedkoop 2e team erbij namen van +- 20k. Want uitendelijk zal je nooit elke positie een andere speler kunnen zetten want ze zullen toch een keer moeten banken om weer 99 fitness te krijgen.

    Ik zou dan even op futhead.com kijken en dan bij top squads heb je er wel een aantal voor 20k met nog redelijke spelers.

    Succes
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt!

    Wat zijn trouwens jullie ervaringen met een 3-4-3 opstelling? 4-1-2-1-2 beviel mij namelijk niet, speel graag over de vleugels.
     
  15. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    3-4-3 kan echt heel erg lekker spelen alleen moet je erg goed opletten op de lm en rm. En de centrale middenvelders kunnen niet te aanvallend zijn. Zou voornamelijk het grootste gedeelte van je budget aan je middenveld uitgeven. Bijvoorbeeld Yaya toure naast Bale etc

    Denk bijvoorbeeld aan Bale voor LM aangezien die ook goed kan verdedigen of Jose enrique. RM Maggio is erg goed.

    De cb's moeten natuurlijk vrij snel zijn anders zal je er vaak uitgelopen worden.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2012
  16. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie zouden jullie aanraden om in de Barclays als ST op te stellen in een 41212 formatie? Heb nu Hernandez, Balotelli en Welbeck er staan. Balotelli vind ik geweldig maar de andere twee mwa. Heb nu zo'n 30k over, moet genoeg zijn om Suarez binnen te halen. Zal ik hem kopen of even doorsparen voor een betere? Zoja, wie?
     
  17. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had een Spaans elftal in gedachten:

    Muniain-Falcao-Di Maria

    Pedrio-Xabi Alonso-Fabregas-Sanchez

    Pique-Mascherano-Pepe

    Zou dit kunnen?
     
  18. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Doorsparen voor RVP!
     
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Zeker, heb alleen twijfels over pedro en mascherano.

    Als meest centrale verdediger heb je een echte sweeper nodig a la puyol. Daarnaast twee snelle verdedigers met goede workrates (pique heeft dat niet)

    Op zich kan pique wel aangezien pepe en mascherano een high defensive workrate hebben. Als je wilt dat alle verdedigers achterin blijven zou ik echter deze verdediging aanraden:

    Mascherano-Puyol-Pepe

    Waarom ga je eigenlijk niet 352 spelen?
     
  20. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou het niet aanraden. Pedro/Munian zijn allebei eigenlijk LW, hetzelfde geld voor Sanchez en Di Maria als RW. Gaan eerder elkaar in de weg lopen en verdedigend zijn ze niet sterk. Pique kan dat qua pace niet opvangen, als je hem omruilt met Mascherano zou dit eerder kunnen. Pique meer power en lengte voor het hart van de verdediging en Mascherano iets meer snelheid en een hele goede interceptie voor iets meer naar de buitenkant. Alleen workrates van Pique zijn niet echt super.

    Ik zou zelf niet zo snel dit team maken, je kan het altijd uitproberen, maar als het niks is, ben je wel wat coins kwijt aan EA Tax.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina