Ik weet niet of dit onderwerp al besproken is (ben een tijdje weggeweest ) maar weet een van de lieve forumgebruikers of de xboxlive communicator wordt ondersteund tijdens systemlink play in games als Midtown madness 3 en brute force?
Er zijn wel spellen die voice over LAN ondersteunen, maar welke dat zijn weet ik niet, ik denk voornamelijk de Live-games.
Bij XBC kan je iig praten bij GR. En aangezien XBC gewoon linken is zal het wel kunnen. De games die het ondersteunen zijn dan denk ik ook alle live games die linkplay hebben en waar voice is ondersteund. Maar dan moet je wel beide een communicator hebben. Alleen GR ondersteund het als 1 geen headset op heeft.
Verwarring, verwarring. Om alle hektiek te beeindigen heb ik maar een mailtje naar de customer service gestuurd en raad eens wat ik terug krijg.... Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query. You will only be able to use the headset when playing Xbox Live online. It will not work when playing system link games. If you require further assistance please do not hesitate to contact us. Regards, Willy, Xbox Customer Care Team Hebben we hier te maken met een onwetende willy of heeft deze man gelijk? en heeft iemand hier de mogelijkheid om het hands-on te testen?
ja maaaaaaaaaaarrrrrrrrr.... Werkt het bij de andere games ook, en dan met name Midtown madness 3, wat mijn broeder en ik samen hebben aangeschaft om te system linken?