1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Responstijd Xbox 360 controllers?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Raymonyet, 6 dec 2012.

  1. Raymonyet

    Raymonyet Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    .
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2019
  2. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is een feit dat bekabelde apparatuur sneller is dan draadloze apparatuur en vooral minder storingsgevoelig

    Maar of het met de xbox 360 controllers merkbaar is? Ik zelf heb er nooit last van gehad en het zowel bedraad als draadloos gebruikt.

    Verder maakt het niet uit welke bekabelde controller je neemt.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Draad is sneller, maar het is echt een minimaal verschil. Toch is het er. Het is wel zo dat elke draadloze Xbox 360 controller anders is helaas en soms kom je echt rotte tegen. Vooral vaak met de analoge sticks, maar soms ook met vertraging of niet werken van knoppen. Ik heb hier 2 controllers liggen waarvan bij eentje de trigger een vertraging heeft. Ik weet niet of het heeft te maken met het signaal of de knop zelf. En aangezien het radiografisch is, is kans op storing altijd aanwezig. Met draad niet.
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Zelf nooit vertraging gemerkt tussen draadloos en met draad op de originele xbox360 controller. Dit aangezien ik in eerste instantie ook een beetje huiverig tegenover draadloos gamen stond.

    Mocht je serieuze plannen hebben om bijvoorbeeld die Razer Onga te kopen: Lees een hoop userreviews. De mijne viel binnen een jaar van ellende uit elkaar. Verder vond ik hem zelf way too sensitive om lekker mee overweg te kunnen. De knoppen reageerden wel erg snel.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2012
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Vertraging nooit gemerkt bij draadloze controllers (ik sta top 10 van de wereld bij battlefield194:cool:.
    Inputlag van je tv is meestal t probleem.
    Gebruik je wel de game-mode?

    De razer heb ik 2 keer geprobeerd en ook ik vond m veels te gevoelig. Ik werd kansloos ingemaakt.
    Nooit meer gebruikt.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lekker relevant xD
     
  7. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Laat m lekker patsen met z'n prestatie! :+

    Hij wilt er waarschijnlijk mee duidelijkmaken dat hij geen last heeft van een controller met een hoge responsetijd.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Precies. Ik ben bijna altijd nr 1 van een match (24 players).
    Het is n online shooter dus als er lag in de wireless controller zat, was ik niet steeds eerste en had ik t wel gemerkt.

    Gelukkig is jouw opmerking wel relevant. Prutser
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar als iedereen die BF1943 nou de wireless controller gebruikt, heb je allemaal hetzelfde nadeel als er vertraging in de controller zou zitten :+
     
  10. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel eigenlijk al jaren met een controller met draad. Simpelweg omdat ik een bloed hekel heb aan batterijen opladen e.d. en ik heb geen draadloze controller nodig omdat ik vrij dicht bij mijn Xbox zit.

    Een paar maanden terug is mijn draadcontroller kapot gegaan en speelde ik weer met wireless voor een ruim weekje ongeveer. Ik merkte geen verschil op 1 ding na: een draadcontroller trilt sterker en nauwkeuriger. Qua responstijd merk ik niks en als je daar een online voordeel wilt hebben, wordt die milliseconde toch wel verkloot door wat lag.

    Ik heb overigens na een week gauw weer een draadcontroller gekocht. :')
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66


    :b:
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik probeer nu de game 'Test Drive: Ferrari Racing Legends' op de pc maar heb met de wired Xbox 360 controller een beetje delay, kan ik dit ergens aanpassen? Ik kan het nergens vinden :\
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Volgens Digital Foundry van Eurogamer hebben alle xbox 360 controllers (dus zowel wired als wireless) last van ongeveer 100ms aan input lag. Dit is vrij normaal en ligt rondt hetzelfde aantal als bijvoorbeeld een standaard muis op je PC met 30fps (of je moet voor een echte gaming mouse gaan).

    Het verschil tussen wireless en wired is verwaarloosbaar. Van wat ik lees is het verschil nog net een milliseconden.
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    100 ms lijkt mij nogal veel?
    Een HDTV met 100 ms inputlag is onspeelbaar.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Een 'normale' muis met 30fps is dus maximaal 33ms vertraging. Dat geloof ik ten eerste al niet. Daarnaast, 100ms is 3x zoveel en gelijk aan 0,1s! Dat is echt wel merkbaar.
     

Deel Deze Pagina