[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. squaray

    squaray Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    zo overzichtelijk vind ik het nu ook niet. Ik zie niet eens waar ik me kan aanmelden
     
  2. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Mensen spelen ook voor de fun op PESHolland, ik snap niet hoe je in de veronderstelling kunt staan dat dat niet zo is. Ik heb ook nooit gemerkt dat spelers onsportief waren.
     
  3. squaray

    squaray Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    help ik maakte een account op digitaalgras maar ik kan er niet op inloggen.
    hoe schrijf ik me dan in voor een tornooi?
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als je nog niet geregistreerd hebt, dan zie je sommige topics mogelijk niet.
    Het is wel zo dat er net een toernooi gestart is, dus je komt net op een ongelukkig moment.
    Bij het laatste toernooi ( Hollands Glorie ) kan je het inschrijf-topic HIER tussen zien staan, kijk maar.
    We spelen ook competities en mogelijk kan je daar als reserve geplaatst worden voor het geval er iemand uitvalt. Als je dat wilt, laat het me dan weten dan vraag ik het wel aan degene die de competitie leidt.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2012
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je moet even wachten. Om veiligheidsredenen moet de administrator de inschrijving eerst goedkeuren. Daar kan een paar uurtjes overheen gaan.
    Onder welke naam heb je geregistreerd?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2012
  6. squaray

    squaray Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil graag deelnemen. Ik heb zonet een account aangemaakt maar daar kan ik niet met inloggen

    * dit kreeg ik in mijn mailbox: Je account is momenteel inactief en moet worden goedgekeurd door een
    beheerder voordat je je kan aanmelden. Een andere e-mail zal worden
    verstuurd wanneer dit is gebeurd.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2012
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Komt wel, zoals ik in de laatste post van mij al zei moet het eerst goedgekeurd worden.
    Als je even je accountnaam geeft, zal ik het nagaan en ook vragen of je op de reservelijst kan worden gezet.
     
  8. squaray

    squaray Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    squaray
    gamertag: squarayY

    Schrijf me maar in
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb ze gevraagd je op de reservelijst te zetten. Nog geen antwoord gehad. Maar even wachten tot je de activatiecode van het forum binnen hebt.
    Let trouwens even op je spam-box, waar nog wel eens dit soort activatie-mailtjes terecht komen...
     
  10. squaray

    squaray Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja maar ze willen wel heel graag winnen vind ik. Als ze 1-0 voorstaan in de laatste minuut bv alle counters onderbreken dmv overtredingen etc... Plus ruim de helft komt niet opdagen.

    Maarja zijn puur mijn ervaringen hè.
     
  12. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er nu echt geen nieuwe wijzigingen ivm met de gameplay of minder scripted na de nieuwe update van konami?
     
  13. Inspiration

    Inspiration Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb een probleempje met de OF..
    ik installeer hem volledig volgens de Youtube handleiding,
    als ik hem dan opstart staan alle clubs en namen en competitie's erin maar de shirts en competitie's logo's staan er niet bij, wel de club logo's enz.

    Ik heb een Xbox360 (4gb intern geheugen) dus niet zo'n "losse" HD drive.
    Die had ik op mijn vorige Xbox360 wel en toen deed ook alles het maar sinds deze Xbox lukt het me niet meer.

    Kan dit hieraan liggen of doe ik toch iets verkeerd?

    Iemand enig idee of ook de zelfde problemen gehad?

    Bij voorbaat dank!
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Heb je data packs gedownload?
     
  15. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar overgestapt weer naar PES. Oud en vertrouwd. Alleen nog twee min puntjes.. De keepers. Hopelijk ben ik niet de enige die zich soms irriteert aan de slippertjes? Vaak schoten die hij makkelijk kan vangen maar weg stompt. Daarnaast vind ik het ook vreselijk irritant dat de computer geen kans creëert in de hele wedstrijd en jij domineert maar het 0-0 staat tot de 90ste minuut en de computer scoort met een aanval de winnende.. Ik denk als Konami dit weet te fixen dat het echt een top game is. Daarnaast mag de sfeer ook wel iets beter maar goed dat zijn bijzaken.

    Iemand trouwens een idee of het echt niet mogelijk is om een niet Engelse club te zijn met Master League en dat er geen Engelse clubs dan kunnen promoveren in bijvoorbeeld je Italiaanse competitie?
     
  16. Inspiration

    Inspiration Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog niet.
     
  17. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
     
  18. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    @pardennoes:Een option file downloaden waar 2de klasse de serie B is

    Sorry voor de dubbelpost
     
  19. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Enig idee waar ik dit zou kunnen downloaden?O-)
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je wachten op de OF van Daymos (versie :cool:. Of op google zoeken voor een option file voor pes 2013, er vast genoeg anderen.
     

Deel Deze Pagina