1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 23 nov 2012.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ging gister proberen maar nog niet, zou in de week van 10 december komen. Niet dus, denk deze week dan.
     
  2. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    De 'missies' waarin je slechts van A naar B moet gekomen zijn puur gemaakt voor contracts, kijk bijvoorbeeld maar naar het level met die rechter, shooting rage, the library, terminus hotel.. Maar ik zou idd ook eerst de 'missies' doen anders zie je bij contracts alle levels al.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2012
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Waarom zou de game voor de PC uitkomen als je alle delen gewoon kan downloaden op Steam? :+
     
  4. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin in een uitdaging op Terminus Hotel? Hij is 226 x gespeeld en niemand heeft hem tot nu toe onder de juiste condities gehaald:

    Contract Id: 5-0210--16323-BRUT

    Target: dat irritante wijf met dat groene masker die aan het bellen is
    Laat me het even weten als iemand het geprobeerd heeft :)
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2012
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Vandaag besteld op play asia. ben heel erg benieuwd! Vorige Hitman vond ik heerlijk! Zin in :) Dat hij maar snel mag komen!
     
  6. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Heb de game vorige week besteld op Zavvi, ben wel benieuwd!
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Patch is er. Tis merkbaar anders
     
  8. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zijn de disguises?
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Drastisch veranderd.. Van een kilometer afstand is het nu niks of als je bukt "hey sir dont do that" en verder niks... Ipv "I CAN ONLY SEE YOU FROM A MILE AWAY BUT WHO ARE YOU, GET HERE SIR, I DONT KNOW YOU"

    Naja ik ben op Purist tot 2e level Attack of the Saints gekomen voor de patch.. Nu verder, na 2 weken alleen maar studeren pff
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2012
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Merk wel gigantisch veel verschil inderdaad. Nu in Dexter Industries maar boeit echt nog maar weinig, speel de game ook gewoon niet meer als voorgaande games. Geeft totaal geen voldoening plus de gameplay en levels zijn zo gemaakt dat je uiteindelijk toch wat losser te werk gaat. Speel hem uit maar raak hem dan echt niet meer aan ben ik bang, zonde gezien ik Blood Money echt zes jaar lang heb gespeeld op PS2, PC en 360.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hehe uitgespeeld op purist. Toch vind ik het een vette game. Zou em echt niet op een lager niveau willen doen. Vond em zo het vetst. Wel echt paar x gefrustreerd gerage quit.


    Edit: Week later ook alle achievements.. 1000g yaay
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2012
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ga zo met de game beginnen maar twijfel tussen normal en hard..

    is hard een beetje te doen en vergeefbaar of is als je voor de lol speelt normal leuker???
     
  13. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hard is bij sommige missies nog wel 'ns een uitdaging, maar bij de meeste missies is(/vind ik) het goed te doen. Normal is namelijk wel erg simpel.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Probeer hard. Je kan altijd aanpassen. Normal word je wel heel erg aan je handje gehouden
     
  15. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf welke moeilijkheidsgraad vervalt instinct?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    alleen de laatste.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee op purist heb je ook nog instinct.. Maar heel beperkt en als je iemand killt krijg je heel klein beetje erbij.

    Volgens mijn stats had ik het maar 4 seconde gebruikt toen ik het had uitgespeeld.. Dat was in het eerste level om langs die guard en gardener te komen. Je ziet iig geen voorwerpen en paths van enemies
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oh ja, zo minimaal dat het niet echt meetelt dan :+?
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee heb het gewoon niet gebruikt. Maar tis er wel
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2012
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Wat een bedroevende game is dit uiteindelijk damn. Ben nu bij de Saints, maar boeit echt geen ene fuck meer. Begon nog wel aardig, probeerde alles gewoon op silent assassin te behalen maar nu maakt het echt niet meer uit, krijg toch geen voldoening als ik het wel netjes doe. Deed me eerst aan de Batman Arkham-games denken, maar daar is de gameplay uiteindelijk nog eens veel beter. Levels zijn ook niet echt boeiend, begon aardig met vooral de hoop dat er later wat levels tevoorschijn kwamen zoals vroeger, maar helaas. De levels waar je eens echt vrijheid krijgt zijn dan nog eens zo klein en zo gigantisch voorspelbaar dat ik het niet eens meer overnieuw wil doen op een andere manier.Hoe verder je komt, hoe slechter de game is. Is op dit moment niks meer dan een of andere matige game met een gaar verhaal wat doet denken aan een foute pulpfilm. Ben blij als ik de game uiteindelijk uit heb, maar raak het dan ook echt niet meer aan. Zo jammer dat tegenwoordig alles maar meer voor het grote publiek moet zijn. Opnieuw een game die dat niet nodig heeft en goed ook dat het ze dat niet is gelukt. Game ligt al in de budgetbakken en is geen succes, lig er niet meer wakker van. Franchise verneukt nummer 9000.
     

Deel Deze Pagina