1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    nano sim
     
  2. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt inderdaad gelijk. Het is inderdaad een nanosim. Foutje :p
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Is er een beter alternatief voor Air Video?
     
  4. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon mijn oude sim kaart gratis laten overzetten bij de Vodafone winkel:)!
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    GUYS, leuk zo'n iPadje, maar ik heb een hoes nodig! Het liefst eentje waarbij de voor- en achterkant beschermt worden. MAAR! Ik heb een eis. Als ik dat ding aan de zijkant vasthoud, dan krijg ik last van mijn handen. Het 'snijd' er in zogezegd. Dit probleem wil ik ook oplossen. Iemand suggesties?
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb pas de iPad Smart Case gekocht. Deze beschermt beide kanten. :)
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Of zoiets als een Dodo case?
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Een collega heeft dezelfde, maar die waarschuwde me wel voor dezelfde zijkanten.

    Mooi, maar ook erg duur. Ik weet dat ik nu niet op een stuiver moet kijken, maar ik ga eerst is opzoek naar een goedkoper alternatief.
     
  9. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    glas van ipod touch echt heeeeeeeelemaal kapot (MAAR, hij doet het nog. en de camera's ook, somehow...) maar op zoek naar een goedkope, mischien ouder model van een iphone. Iemand suggesties waar je deze voordelig (tweedehands) goed kan krijgen?
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een kennis vroeg me net het zelfde maar dan voor een iPad.
    Kijk even op Marktplaats voor een goedkope adres bij je in de buurt.
     
  11. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Jij werkt toch onder andere bij tabletcenter 8)
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Iemand nog een echt goede App om iOS devices onderling te bedienen? Dus dat ik bijvoorbeeld mijn iPhone kan bedienen via mijn iPad. En dan het liefst ook shared music want de Apps die ik tot nu toe gevonden heb bedienen alleen maar de library op het device zelf.

    Ik stream dus via de iPhone of iPod Touch vanaf de Mac, maar de iPhone wil ik vanaf de iPad of Mac bedienen. Music Connect al geprobeerd, maar die speelt dus alleen de music op de iPhone zelf af.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kwam er vandeweek eentje tegen, vooral voor muziek. Heb hem ondertussen alweer verwijderd. Stond op iPhoneclub in een van de daily deals (toen tijdelijk gratis). Weet zo snel ook de naam niet meer, wellicht dat ik die nog kan vinden.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je kan hem makkelijk terug vinden in de App Store op je iDevice bij 'Aankopen'. :)
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik ben zelf van plan om toch een iPhone 5 te halen mede omdat Windows Phone 8 zo verschrikkelijk duur is vergeleken toen Windows Phone 7 uit was, voor een Nokia Lumia 920 kom je al bijna op 700 euro, qua kosten is dit toch bijna hetzelfde als een iPhone 5, ook al bevalt Windows Phone 8 mij wel meer op het vak dat het makkelijker te gebruiken is.

    alleen heb ik toch liever een iOS nu omdat er zoveel meer content op staat vergelijken wat er op Windows Phone staat. Denken jullie trouwens wel dat het op zich wel waard is om een iPhone 5 te halen of kan ik zelf beter wachten?.
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ligt er een beetje aan welk toestel je nu hebt en hoe lang je nog wilt wachten.
    Android ook geen optie? (inb4: fanboy, ben ik niet ;)).
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mwah, ik denk dat ik mijn eigen vraag eigenlijk al beantwoord, een iPhone zie je niet gelijk opeens heel wat goedkoper worden. Momenteel heb ik een Windows Phone 7(HTC Trophy), maar ik wil graag een andere na 2 jaar deze in bezit te hebben. Windows Phone 7 is zeker wel een enorme goede OS maar het valt me op dat elke keer iets uitkomt qua games of andere apps dat het bijna nooit voor een Windows Phone komt, of echter veel later, dus dat zit me een beetje tegen.

    Ik heb ook een Android telefoon geprobeerd, dat is zeker ook niet slecht maar het bevalt me niet zo enorm als de iOS en Windows Phone.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2012
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je de keuze min of meer al hebt gemaakt en een iPhone 5 wilt, dan gewoon nu bestellen idd. Goedkoper wordt hij voorlopig toch niet en dan kun je er in de vakantie (als je die hebt :9) nog het een en ander mee spelen.
     
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Denk je dat de iphone wel goedkoper word rond april/mei ? Dan kan ik namelijk mn abbo verlengen en heb nu een 4s. Alleen ik vind €50 per maand al veel wat ik dus nu betaal maar €60 vind ik toch echt iets teveel van het goeie.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    De prijs zal pas dalen als de 5S/6 uitkomt ;)
     

Deel Deze Pagina