1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 nov 2012.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat ik wel vet zou vinden is de tijd van inka's, azteken en maya's. Machu picchu, puma punku, azonnetempels etc.
    Mooi en toch onbekend en zou goed in t verhaal passen.

    Misschien bedoelde hij dat met Brazilië?
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Wtf die presentshit in abstergo ging echt nergens over :emo:
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Kogels zijn net stuiterballen. :lol:
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Daar kan ik nog inkomen, AC1 was revolutionair. En daarbij was het een review van Jan, een van de weinige redacteurs van de PU die ik nog serieus neem.

    En het was een 99 :+
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Inderdaad, qua belevenis en ervaring was AC dat echt waard. De wat herhalende gameplay was dan niet opvallend omdat alles een wauw effect gaf destijds. Precies waarom AC1 mijn favoriete AC-game blijft.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vertel de Mexicanen en Peruvianen niet. ;)
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ja inderdaad. maar ik zou echt niet weten wat assassins creed in brazilie zou moeten doen.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    AC3 Ubisoft's snelst verkochte game ooit.
    Kut.
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Gelukkig voor ze dat je de game niet terug kunt sturen met geld terug, anders was t de snelste game ooit die retour ging :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    7 miljoen in een maand tijd. 8)
     
  11. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je meer vaklieden krijgt? Ik heb maar één man die wat tonnen en dergelijk kan maken. Maar er ontbreken er nog veel en heb al veel dorpsmissies gedaan.
     
  12. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon verder spelen, je unlocked vanzelf meer dorpsmissie's. In welke sequentie zit je nu?
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Waren ze maar omgekocht, dan was het tenminste echt erg. Ik denk dat veel reviewers tegenwoordig gewoon niet eens meer de tijd nemen games echt ver te spelen. Het is eerder een race om zo snel mogelijk een review op te leveren. "Ach, de nieuwe AC is toch wel goed..." . Er zit ook een kans in dat ze zo'n grote serie als AC ook helemaal geen laag cijfer durven te geven.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Onzin, dan laat je je alweer beinvloeden door het publiek of het bedrijf achter de game. Ik denk nog steeds dat het om handje klap onder de tafel gaat, vooral bij de potentiele topgames.
     
  15. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg altijd, je kan niet iedereen tevreden stellen.

    Sommige vinden de nieuwe Cod helemaal niks andere fantastisch
    Sommige vinden AC3 fantastisch(zoals ik, zeker die zee missies) andere vinden de weg waarin AC3 is gegaan niet goed.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Reviewers zijn ook maar mensen Yellow. Zelfs zij zijn niet ongevoelig voor sociale druk in allerlei vormen. En commerciele druk, zoals jij al zegt. Al denk ik niet dat er veel reviewers daadwerkelijk worden omgekocht.

    Een nieuwe Assassins Creed, die moet toch goed zijn? De reviewer neemt aan dat het spel wel beter zal worden. Hij speelt het spel voor maar een gedeelte en lanceert zijn eindoordeel snel op de website. Waarom? Om er als eerste bij te zijn en zoveel mogelijk page hits te generaten. Dezelfde sensatie die je soms ook bij het nieuws ziet. "Je hebt het hier als eerste gezien!".

    Reviewers kunnen er overigens soms ook niks aan doen. De meesten doen dit alleen als een bij-baan en er komen ook zoveel games uit. Het laat ze weinig tijd toe om *echt* diep op de meeste materie in te gaan.

    @Stefan: je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar het valt wel op dat er zoveel mensen klagen over AC3. Inderdaad: de reviews en de eindcijfers geven een totaal ander beeld.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2012
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Daarom ook altijd op je eigen gevoel en de recenties/impressies van gebruikers af gaan. Zo heb ik ook al een paar toppers aangeschaft via gebruikersimpressies hier op XBW. De meest recente is Far Cry 3 voor de Xbox 360.
     
  18. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, hangt er maar van af. Ik zie ook genoeg mensen posten dat Far Cry 3 een teleurstelling en een saaie bedoeling is. Als je eenmaal alle kampjes hebt veroverd is er helemaal niets meer te doen in de game en hoef je nooit meer op te letten.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2012
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zelfde in wezen met Assassin's Creed, maar er moet een keer een eind aan komen Tyspolir. Je snapt zelf ook wel dat het geen infinite quest idee is zoals met Skyrim ofzo en zelfs die game heeft klappen uit media en fanbase gehad. ;)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Infinite quests zijn saai. Het is maar net wat je inderdaad van een game verlangt.
     

Deel Deze Pagina