hey peepz, Ik heb mijn xbox 360 2jaar lang in de kast laten staan omdat ik rrod kreeg had geen idee dat ik het kon gaan fixen naja geen zin Ben langs de computerzaak geweest wat coolpasta halen en helemaal klaar om hem eens van binnen te gaan bekijken. alles compleet behalve het snoer die van het stopcontact in de voeding van de oude xbox 360 gaat.... ben nu al een tijdje aan het zoeken naar die kabel aangezien het net niet dezelfde is als van een pc er is bovenin een stukje uit. Kan iemand me vertellen waar ik zo een kabel zou kunnen kopen? Ben echt hopeloos en vind t ook nutteloos om voor 40euro weer zon nieuwe voeding te kopen aangezien die het gewoon nog doet.. thanks guys,
o sorry vergeten te vermelden, maar ik zoek die van het stopcontact naar de omvormer als je raad weet pleassse thanks voor je berichtje!
Microsoft heeft door de jaren verschillende aansluitingen gebruik. In de de omvormer die hier ligt zit een C15 stekker. Bij het onderdelenhuis zijn deze los tekoop of compleet. De juiste benaming is aparatensnoer ! De meeste gangbare uitvoeringen zijn ook tekoop bij de bouwmarkt.
kerel je bent een topper Hardstikke bedankt ik maar zoeken bij intertoys dixons moet gewoon naar een bouwmarkt dus haha bedankt man! you made my day
Anders kan je het altijd nog online kopen: http://www.kabeltje.com/schuko-haaks-iec320-c15-zwart-20-meter-kabel-p-25649.html