Wie is het eentonige aanbod van spellen ook beu??.

Discussie in 'Algemeen' gestart door salva, 1 jul 2003.

1. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjonge jonge,

Ik ben het beu, wat zeg ik ik speel weer op m'n pc!.
    Het aanbod op de xbox wordt echt eentonig, het enigste wat er nog uit blijkt te komen zijn shooters!.
    Waar zijn die RPG's of spellen alla GTA met een kwak vrijheid erin.
    Nee die shooters ben ik echt beu, een beetje rennen, sluipen, en schieten en dit alles zo linear als het maar zijn kan!.

Nee van mijn mogen ze Brute Force, RTCW, Ghost recon1&3, MOH, Matrix, Halo1&2, Half Live en ga zo maar door houden.

Nee maar even serieus, ik heb voor de xbox gekozen omdat ik had verwacht dat ie ook wel wat serieuzere games zou krijgen door z'n hoge pc gehalte.
    Maar het lijkt er wel op dat 60% shooters, 30% racers en maar 10% rpg en sport op uit komt.
    Geen wonder dat ze die Jappen niet over kunnen halen die lui zijn gek op RPG's en dat aanbod is te laag op de xbox.

Salva

2. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, eigenlijk heb je wel gelijk. Het aanbod RPG's is eigenlijk niks. Maar een paar shooters is wel gaaf om te hebben. Maar er komen er teveel uit om het nog leuk te houden.

En waar blijft een game ala Command & Conquer: Generals? of Red alert 3?

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er komen idd teveel shooters op de xbox.
    Er is meer variatie aan games nodig.

Helemaal met je eens. Jappaners zijn gewoon niet gek op shooters.

4. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    niet echt consolegames natuurlijk, maar ze kunnen er makkelijk eentje maken, eventueel met een aparte controller (soort muis) erbij!:+

5. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is niet echt een consolegame, maar Red Alert op de PS1 was ook wel goed te spelen, en de xbox heeft veel meer power dus het zou kunnen.

6. scweek

scweek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    straks tegen het einde van dit jaar komen er redelijk wat rpgs uit

Kotor, Fable, Sudeki, Kameo, D&D Heroes

7. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect, wat zijn console games en welke niet????.
    Nee naar mijn mening speelt een shooter ook beter met muis en toetsenbord (gisteren nog MOH online gespeelt) dus is een shooter ook geen console game.

Nee ik ben toch van mening dat alle games universeel zijn en het aan de hardware fabricanten is om ergens op in te spelen.

Salva

8. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Met het aantal shooters is niets mis, dit zijn er idd vrij veel. Maar dat zorgt tenminste voor variatie.

Ben het wel met je eens dat er te weinig RPG zijn. Er zijn wel twee grote RPG's (FABLE en KOTOR) in aantocht, maar zelfs met die titels is het aanbod nog vrij laag.

Voor de rest mis ik nog een goede race-simulatie, goede adventure games zoals Zelda en wat goede platformers zou ook niet misstaan. Misschien dat Rare hier wel verandering in brengt.

Qua sport ben ik wel tevreden, we hebben immers twee grote sport-series op de XBOX. EA is wat meer arcade en SEGA wat meer simulatie.

9. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Dus heb je een Xbox om de verkeerde reden gekocht. De meeste gamers hebben een console voor de hysterische aktie i.p.v. rustig rondlopen. Misschien is Sillent Hill 2, Project Zero of zo iets voor jouw?

10. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar RTS games spelen toch veel lekkerder op een pc. Terwijl shooters nog goed gaan op een consol. En ik ben het helemaal eens met salva, ik heb echt gewoon van al die shooters. Sommige shooters zijn tof wel tof enzo. Ik kan namelijk niet wachten om half-life 2, halo 2 en ravenshield en Splinter Cell. Want ik hou ook van sneaken en dat heeft SC echt goed.

Maar ik zou nu wel eens een andere genre willen spelen.
    En dan bedoel ik een goeie RPG. En een game die een beetje op zelda lijkt. Want als het goed is is zelda geen rpg :)
    Ik heb namelijk echt zin in een lekkere fantasie game. En die zijn er gewoon te weinig :mad: En ik heb natuurlijk geen zin in tLotR games. Want ik lees liever het boek dan zo'n film game.

11. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn niet de minste games. de eerste vier ga ik zeker halen
    misschien sudeki niet want das multiplayerachtig

12. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik denk niet alleen maar voor hysterische aktie is gemaakt hoor, maar ik zal de door jouw genoemde games eens checken.

Salva

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Er is gewoon te weinig goed en gevarieerd aanbod. Ik ben al me shooters ook nu wel beu, op racen ben ik ook uitgekeken, ik wil vrijheid en sportgames, een goede footie, of weet ik veel wat. Het is allemaal te magertjes. En wat heb ik in me wantz lijstje staan: Juist, alleen maar weer shooters:mad:

14. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou daar ben ik het ook niet meer eens Consol gamers hebben echt niet alleen maar een consol voor Hysterische actie. Het is alleen zo dat als je iedere keer weer hoort dat er een shooter aankomt je begint te denken van kunnen ze niet iets beters bedenken.

15. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik ben het wel eens dat er niet veel variatie is maar ik zit er eigenlijk totaal niet mee. Ik ben er zelfs wel blij mee. Van mij hoeven al die RPG's niet te komen, geef mij maar lekker race games en Live shooters. Maarja ik begrijp dat het frusterend kan zijn voor jullie...

16. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    een rgp is ook niet op 1 dag gebouwd hé!!(:cool:)! je bent er veel langer mee bezig dan met een shooter Mja te veel is te veel he maar er is je ook niet gevraagd om ze te kopen hé al die shooters! ;)
    Half liFe :{

Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ik ken iemand met een goede pc die zegt: ik kies niet voor de xbox, driekwart wat daarop uitkomt speel ik op de pc. daar heeft ie wel gelijk in, denk dat brute force daarom ook niet zo is als men verwacht had, te veel shooters. Hopen dat true crime goed wordt!

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    True crime komt ook uit op de ps2, dus maakt voor de xbox weinig verschil. Ninja Gaiden is trouwens wel een ander soort spel.
    Er gaan trouwens geruchten dat er een Panzer Dragoon RPG gaat komen.

19. Koe Jager

Koe Jager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 22 xbox spellen en van die 22 zijn er maar 2 ook op de PC Max Payne en Morrowind, en ook als in in de winkel sta vind ik het reuze meevallen

20. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Pirates of the Caribean is deels van Bethesda en schijnt ook wel een behoorlijk diepe RPG te gaan worden en Morrowind kwam volgens mij opnieuw uit met de twee expansions

Deel Deze Pagina