heey, kwas is cruise aan het doen in parijs en zag een paint job symbool hangen met '????' erin staan. Normaal staat er een auto naam in maar dit is natuurlijk geen auto. Hij ligt aan de kant waar de eifeltoren niet staat(aan de overkant) en dan ongeveer bij de paint job van audi s4 avant en crossfire op dat pleintje. als je dan op dat pleintje staat in het midden dan moet je naar de rivier rijde en dan links, kijk nu omhoog en zie je de paint job hange. via het voetgangers pad aan de rivierkant staat een schans, maar met mijn snelste auto (ford mustung 2+2 ....) haal ik t nie. Wie kan het wel halen en wat is het dan en met welke auto haal je het. alvast bedankt
damnit, heb nu parijs bijna klaar, duurt nog wel even eer ik de koenisegg heb Gelukkig, niet binnen een week alles al klaar
Hmm nou ik was met een dag of 5 al klaar :{ Zit nu alleen nog te pruttelen met die laatste 2 races uit de Undercover mode.
Nu het hiet toch over paintjobs gaat . Heeft iemand de 2de paintjob van de Paris Bus al gevonden in Washington. Gamefaqs zegt dit: "WASHINGTON D.C.: Bottom part of page 25, just South of Independence Avenue, you'll find a fountain area with this bus paint job within driving reach. This area is South of the National Mall." Maar ik vind de Independence Avenue nogal ver van de National Mall liggen dus kan iemand deze paintjob iets preciezer uitleggen. Ik wil ze allemaal hebebn
zeg..jullie zeggen wel dat je hem bijna hebt uitgespeelt enzo..maar is cruisemode dan niet leuk genoeg om de game langer te spelen?
weet iemand waar je de serpent haalt de 2e concept car heb de asp net gehaald nu nog de serpent wie kan me helpen?
Laten we het bij één thread over paint jobs houden: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=28426