1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

  1. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    zie dit niet als een lullige opmerking, maar zit je niet heel toevallig in een stad?
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Geen probleem. Nope, ben uit de stad.. Naar de andere eiland toe gezwommen, zelfde geneuzel. :banghead: Ben bang dat ik hem niet kan uitspelen.. Blijf deze kut probleem houden..:confused:
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2012
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik heb het ook weleens gehad, maar na een herstart werkte het toen weer. Misschien eens op het Ubisoft forum kijken of dit een bekend probleem is?
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, wel een probleem met de (Camara en stenen gooien) Mooi balen dit! Ik heb echt geen zin om 40- + uur overnieuw te gaan spelen. =(
    Ik wacht nu wel de patch af.. :+
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Leeg de cache van je Xbox 360 eens via System Settings en dan Storage. ;)
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Al gedaan werkt ook niet. Ik bel morgen ubisoft ff op en leg mijn probleem uit! :confused:

    Inmiddels gebeld en kreeg het antwoord: Meneer dit is en bekend probleem, de developers werken aan een oplossing.
    Duidelijk, wordt een tijdje dit spel niet meer spelen. +)
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2012
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Verdorie. Veel te lang doorgespeeld vannacht. Game is echt tof. Heb nu bijna het hele Noordelijke eiland qua zendmasten en kampen. Sommige zijn best pittig, vooral met die pyromane, maar daar heeft een losgeschoten beer mij een keer mee geholpen. Wel moeten omleggen, viel mij aan. En een paar keer redelijk tot goed uit de brand geholpen door een luipaard die ik met een paar messteken bedankt hebt voor zijn diensten. Ik had de huid nodig namelijk.

    En haaien zijn ook easy vanaf de kust dood te schieten met een shotgun. :+
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is dit de nieuwe DLC?! :cool:
     
  9. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren avond begonnen. Supervet! Game of the year voor mij. Kun je je echt weken mee bezig houden. beetje jagen op allerlei beesten: gaaf!
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
    Die vrouwen kan je vrijspelen, moet je het hele spel uitspelen zonder één keer te hebben geschoten en dan nog 1000 gamerscore en dat alles binnen 15 uur.
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Iets wat jij waarschijnlijk al hebt geprobeerd.
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    [​IMG]

    Die co-op is echt dramatisch :) Maar verder mijn GOTY!
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    co-op is wel kut ja, vooral irritant als checkpoints niet werken. Word je te ver terug geplaatst. En stukken met oneindige respawns zijn helemaal fucked up|:-

    Hij scoort hoog voor GOTY, vooral door de prachtige sfeer en dat je bij elke speelsessie zelf volledig de vrijheid hebt om je eigen stijl te kiezen. Even jagen? Of wat mainquesten, of gewoon rondvaren. Heerlijk _O_
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Is relic #1 intussen te vinden ook na het uitspelen van het spel?

    Is enige die ik nog moet.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, dit kan niet als je hem hebt gemist, moet je de hele spel weer opnieuw spelen.
    http://www.youtube.com/watch?v=j2HTnCNQ0es

    Overigens is er een patch in de maak, die dit probleem gaat oplossen. Meer mensen klagen hierover.
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dan nog maar ff wachten. Geen zin om die andere 119 ook opnieuw te moeten zoeken.
     
  17. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb het uitgespeeld, en voor het 'slechte' einde gekozen.

    Wat was dat kut zeg :emo:
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    #1 valt alleen in een bepaalde missie te halen (ff Googlen welke dit is zodat je hem gelijk kan halen). De patch die nu in de maak is zal de grot openstellen zodat je hem alsnog kan halen zonder opnieuw ofzo te moeten beginnen.

    Dus gewoon verder spelen, komt vanzelf goed :). En waarom zou je eigenlijk perse alle Relics willen vinden? 60 stuks vinden is genoeg voor de achievements.
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Huh, en er staat dat je 120 Relics moet gaan halen? Hoe kan je bij de 60 dan de achievement halen?O-)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik heb beide eindes even gezien op YouTube, maar bij ik word nog niet wijzer of je ook bij beide eindes door kan gaan na het verhaal.

    Bij eentje wel meende ik, de keuze die je maakt, maar van de andere weet ik het nog niet.
     

Deel Deze Pagina