1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik dus ook niet, maar tot nu toe is het ook niet opgelost.

    Ik dacht dat het aan mij lag, omdat ik ook een install issue heb met Diablo III, maar ook dat schijnt een bekend probleem te zijn. Ik kan het alleen nog niet oplossen. Jij speelt die game ook, misschien dat je even een kijkje wil wagen naar mijn laatste posts in dat topic? ;)

    Vreemd, maar Curse heeft de laatste 2 jaar wel vaker van dit soort knullige problemen gehad.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat Curse verhaal word steeds gekker.

    Verwijder je alles wat je maar verwijderen kan, loopt die nog te zeuren over installatie van .Net 3.5 of 4.0 client profile.

    Ook wanneer ik denk gewoon 4.0 te kunnen installeren, en naar 5.0 te updaten, krijg ik het bericht dat ik het eerst handmatig moet verwijderen.

    Doe ik dat, krijg ik alsnog hetzelfde bericht weer. :emo:

    Komt nog bij dat ik die client profile shit wel kan downloaden, maar dat die ten onrechte zegt installatie voltooid. Er is helemaal niets te bekennen van een client profile.

    Ik rondzoeken op Curse, blijkt dat dit al een probleem is wat heel vaak voorkomt en wat samen met andere dingen al een jaar 3 speelt.

    Er zijn ook mensen op Curse die roepen dat de support al beroerd is en ik word er na dagen proberen nog niets wijzer van.

    Het is dat ik geen ingewikkelde add ons heb geinstalleerd, anders zou ik nu al zijn ontploft.

    Ik wil nog steeds een oplossing, maar ben echt op nu. :emo:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    O snap. Krijg een in-game mail dat ik gold gekocht. Niet geband, maar wel een mailtje over recente activiteit omtrent het kopen van wat gold. :+

    Fok off Blizzard. Jullie doen het al in Diablo III, dan heb ik ook schijt aan de rest. :cool:
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Erhm hoezo koop je gold? Het was erg makkelijk om goud te verdienen door middel van proffesions?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat inderdaad, maar ik zat heel krap na dat ik vlak voor MOP iets teveel geinvesteerd had in items waar ik na flinke prijsdalingen niets meer mee kon. Ik heb toen bijna 20 K verloren.

    En eerlijk gezegd heb ik er een beetje schijt aan of het mag/kan of niet. Het is ieder voor zichzelf in zo'n geval.

    En wat betreft die professions heb ik wel meer dan 1 Mek chopper verkocht met winst van een aantal K gold. Alleen met MOP lukt alles een stuk minder op moment en mijn server vraagt krankzinnige prijzen voor bepaalde items. Inkopen is duurder dan verkopen dan.
     
  6. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb aardig kunnen verdienen met epic LW hands, gingen rond de 10k weg om de 2/3 dagen. Prijs is alleen diep gedaald naar rond de 4k nu, heb er mijn rocket mount voor kunnen kopen van 70k 8)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het is een grillige markt zullen ze maar zeggen.

    Ik speel toch te weinig om nog de motivatie voor het handelen te vinden. In het verleden gewoon veel te veel gedaan. Vaker ook op een verkeerde dan op een goede manier.

    WoW is voor mij nu gewoon voor puur erbij. Ik zet me sinds MOP ook niet echt meer in om de beste gear te krijgen, al is dat gezien de Heroic raid modes toch altijd al onmogelijk geweest voor mij.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nu doet Curse het in eens wel weer. Alles kunnen updaten, maar vreemd genoeg kan ik geen folder vinden van het programma op mijn computer. Eigenlijks werk ik alleen met een snelkoppeling op het bureaublad. Voor de rest geen verdere bestanden kunnen vinden.

    Zijn de nieuwe Curse clients soms bij WoW in geinstalleerd als je ze download???
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Had ik een leuke screenshot willen maken, plakt die het bureaublad ipv het beeld in WoW in paint. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

    In mijn friendslist stond namelijk dat Brocade al 43 jaar offline is. 8):+
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Die bug heb ik ook bij 1 vriend. Niet zo speciaal. :)
     
  11. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    W00t :cool:
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wel dat ik geen in game screens kan nemen met Printscreen. Het is zo simpel, maar als het dat niet werkt kan ik ook chagrijnig worden.

    @ Brocade: Kennelijk ben je een oude kerel. Toevallig in Vietnam geweest? :+
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Die screenshots worden opgeslagen in een map in je WoW folder. ;)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    :eek: Dat kon en was eerst anders geloof ik. :eek:

    Edit: Hier:
    [​IMG][/IMG]
    :+
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2012
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    pfff..zit op de sunriders realm, maar de guild waar ik in zit is weer leeg aan het raken. maar weer op zoek gaan naar een andere guild. ok ik ben zelf ook niet elke avond online. maar als ik online ben zijn er maar 2 mensen van de guild aan wezig.
    ik moet nog 2 dingen doen voor het 'let is snow' achievment. een dwarf paladin en dreanei priest. dus ik naar Dalaran (moest er toch heen voor die dansende sneeuwman).....wat is het daar stil zeg. ben er al een tijd niet meer geweest, maar jeetje wat verlaten.
    weet iemand nog een andere plek waar ik veel allience kan vinden zonder te hoeven knokken? als ik ze in Dalaran moet vinden dan gaat het nog knap lastig worden.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Stormwind City? 8)
     
  17. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja kan ik proberen...als Horde zijnde..:lol:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Las het even verkeerd, dacht dat je Alliance was.

    Ik stel de neutrale stukken in Mists of Pandaria voor. ;)
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar eens de gratis trial gedownload van WoW voor de Mac en heb meteen een aantal quests gedaan. Super vet natuurlijk, maar nu zie ik nergens meer een ! of een ? staan voor quests. Ben ik nu blind of?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee, dan zijn die quests te laag voor je level. Bij het vergrootglasicoontje linksonder je mini map, rechtsboven in het scherm, zit een optie om in te stellen dat je die alsnog kunt zien.

    Dit is gedaan om het wat overzichtelijker te houden als je wat sneller wilt doorlevelen. ;)
     

Deel Deze Pagina