1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik hoop dat de maps qua grootte perfect zijn, beetje zoals Aftermath. Close quarters en AK vind ik te klein en te groot.
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik dacht dat je op hardcore de echte die hard BF3 fanaten zou tegen komen. Hoe vaak ik ondertussen al niet ben gestorven doordat iemand me teamkilled. :x Net nog neer geknifed door iemand die dacht dat ik een enemy was... check je map dan.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zijn er hier meer mensen die overgestapt zijn van voornamelijk Rush naar voornamelijk Conquest?

    Bad Company 1 was eigenlijk de eerste Battlefield die ik serieus heb gespeeld aangezien ik de vroegere delen had gemist omdat ik toen COD 1 en 2 speelde.
    Maar in BC1 en BC2 speelde ik dus 99% van de tijd Rush. Vond het echt tof om op maps zoals Oasis, Harvest Day etc stukje voor stukje verder te pushen of om te verdedigen natuurlijk.
    Nu in BF3 ben ik eigenlijk compleet overgestapt naar Conquest, weet eigenlijk niet meer hoe dit is gekomen maar Rush speel ik dus nooit meer eigenlijk. Heeft iemand hier een verklaring voor of dat jullie dit ook hebben meegemaakt? :9
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Speel ook altijd CQ idd. Vind het leuker dan Rush.
     
  5. Drekonai

    Drekonai Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde het eerst plaatsen op het BF3.nl gamertag forum maar daar is weinig animo voor.

    M'n vrienden zijn helemaal verslaafd aan Halo 4, ik speel liever BF3 maar ze hebben er weinig zin in. Ik heb BF premium en dus alle uitbreidingen. Voeg me toe: Drekonai.

    Thx!
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Conquest doe ik ook inderdaad, veel leuker dan Rush, in BC speelde ik dan weer veel Rush ipv Conquest.
     
  7. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je bij Conquest alleen maar heen & weer loopt. Vooral als je team alle 3 de flags captured. Dan is het een kwestie van tijd voordat er weer 1 gecaptured wordt.
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel gewoon alles door elkaar waar ik op dat moment zin in heb. :)


    Leukste voor mijn zijn conquest maps zoals Oman en Sharqi wanneer er maar 3 vlaggen zijn. Die zijn dan echt perfect qua grootte voor console spelers.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook niet zo heel gek want BC1 had geen Conquest, in BC2 is het er later bij gekomen maar die maps waren niet echt Conquest proof dus speelde je al heel snel rush.

    Vind zelf rush ook wel een erg leuke gamemode en wissel het regelmatig af wat ik speel, maar net waar ik zin in heb.
    Probeer vaak servers te zoeken die een mix van gamemods en maps hebben.

    Vind het alleen wel jammer dat BF altijd zo de mogelijkheid heeft tot spawnrapen.
    Vrij veel maps hebben een bottleneck zitten vlak bij de spawn van een team, dat wanneer het dominante team alle flags heeft(in conquest dan) gewoon echt compleet kan domineren en wat vaakt uitloopt in een spawnrape fest.

    Ze zouden dan eigenlijk, wanneer een team 50/100+ tickets(afhankelijk van hoeveel tickets de server heeft) verloren heeft in de omgeving van de eigen spawn een random flag terug moeten geven aan het geownde team zodat deze wat meer ademruimte hebben..
    Denk dat dat een hoop oplost.

    Hmm.. miss dice maar eens een mailtje sturen:+
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2012
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kreeg net een update van 201 MB?
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    BC1 heb ik alleen maar de demo van gespeeld :lol:, maar je hebt inderdaad wel gelijk, die maps waren gewoon gemaakt voor Rush.

    Vanmiddag maar weer even BF3 doen :cool:
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Skype me dan ff!
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik ga vanavond ook maar weer eens BF3 proberen na andere halve maand niet aangeraakt te hebben. :D Is er al een update geweest voor die vastlopers op de Metro map? Was zo klote dat bijna elke keer als je halve wegen de map was liep het hele spel vast...
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Is goed! Weet niet hoe laat ik thuis ben, moet namelijk ook nog even een sinterklaasgedichtje maken (:+)
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren nog een vastloper gehad in dat 'Your team won' scherm...
    Was wel een 1000 tickets server, anders heb ik nooit vastlopers.


    Gisteren welgeteld 1 multikill gehaald :+. Op Metro door achter enemy lines te komen, C4 gooien op een groepje en boem. Beter boosten we dit op Delphiki's server :+.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij is dat voor SP. :D
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Doet me een beetje denken aan die van Armored Kill. Daar had je ook allerlei achtervolgingsscene's in zitten op Alborz Mountain door smalle weggetjes. In de praktijk zit je gewoon achterop zo'n quad te hopen dat die smurf voorop een beetje netjes rijdt, totdat je door een tankdestroyer wordt afgeknald. :{
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ben niet onder de indruk, doet me inderdaad ook aan AK denken. Ook al zie je amper iets, lijkt me een grote map zoals (armored shield).
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik dacht doe ff een paar potjes bf3 na lange tijd loopt dat hele kut spel vast in Metro. Na langer dan een fucking jaar hebben het er nog niet uitgehald :confused:
     

Deel Deze Pagina