1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Tja, misschien dat het invloed heeft, maar ik merk er niets van.
     
  2. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is niet waar hoor, mijn verbeterde team zat qua handicaps prima. Zal straks wel ff de twee teams laten zien. Met het eerste team won ik online divisie 1 tweemaal achter elkaar. Met het tweede team ging dezelfde keeper blunders maken en kreeg ik gigantisch veel penalty's tegen. Ook speelden mijn spelers de bal telkens in de voeten van de tegenstander, dit terwijl ik met het andere team mensen wegspeelde.
     
  3. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt er ook maar net aan tegen wie je speelt. Soms heb je gewoon een reeks van makkelijke tegenstanders merk ik, soms heb je moeilijke. Ook is het merk ik dat de opstelling van de tegenstander erg van invloed is op mijn uitslagen. Je hebt zegmaar opstellingen van tegenstanders waar je eigen opstelling goed voor is, maar ook andersom.
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat is niet waar? Ik zeg toch dat het kán aanvoelen als een handicap in sommige gevallen. Ik geloof zelf niet in dat hele handicap gebeuren. Het hangt gewoon af van de workrates van je spelers en moraal.
     
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is zeker waar, maar heb zeker wel 10 potjes met dat team gespeeld hoor. Heb sowieso al 700 fut potjes gespeeld in deze fifa.

    Dit was mijn eerste team waarmee ik alles won (Klose moet IF zijn, foutje):

    [​IMG]

    Dit was het team waarbij ik zwaar werd benadeeld (penalty's tegen, veel goals tegen in 90e minuut en 45e, spelers die bal opeens verkeerd gaan passen of niet eens meer normaal kunnen passen (te zwak) en een keeper die opeens blunders ging maken)

    [​IMG]

    Als je naar de workrrates kijkt ben ik er op vooruit gegaan met Inler en op achteruit gegaan met Robinho, zoveel scheelt het dus niet. Heb morale kaartjes gebruikt en fitness was ook altijd 95+.

    Ik merk altijd dat het slechter gaat spelen zodra ik mijn ' ultimate team' maak.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2012
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Uhm er is wel meer anders. Zo heef Chiellini een med attacking workrate en high def workrate, daar waar Gamberini low attacking en high def is. Dat maakt nogal verschil. Daarnaast moet je bij 3-5-2 flankspelers hebben die meeverdedige, Luliç doet dat veel meer dan Robinho. Je speelt op 2 cruciale posities dus automatisch meer naar voren, waardoor je veel meer ruimte weggeeft. Dat ligt niet zozeer aan je IF's als wel aan die 2 veranderingen.
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Goed gezien :) Verdedigend kwam ik echter niet in de problemen aangezien ik ultra defensief speel. Probleem was meer wat ik hierboven al had uitgelegd (blunders van de keep, slechte passing etc). Ook gingen mijn verdedigers opeens automatisch instappen waardoor ik veel penalty's tegen kreeg.

    Qua skil in combinatie met workrates is dit echter mijn beste verdediging geweest in een 352, heb ook wel eens gespeeld met luiz-kompany-richards. Dan heb je dus twee verdedigers met een attacking workrate, kwam toen ook niet in problemen als ik ultra defensief speelde.
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind dat persoonlijk een belabberde combinatie: ultra defensief en dan verdedigers met veel pace / hoge attack workrates. Ik speel liever gebalanceerd of defensief, met verdedigers die netjes op hun plek blijven staan. Ultra defensief vind ik sowieso lastig omdat je dan heel erg naar achteren speelt en loert op de counter. Ik speel liever op de helft van de tegenstander. :)

    Ik scoor desondanks veel goals met mijn verdedigers, omdat je op deze manier veel beter zelf kunt bepalen wanneer ze inschuiven, etc.
     
  9. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie opstelling.
    Zou hem ook bijna uit gaan proberen.
    Alleen zou ik Carrol veervangen voor suarez denk ik.
    maar alleen omdat ik fan ben
    ultra defensief is niet altijd even handig maar tegen het zoveelste paceteam kan het handig zijn.


    mijn spaans team:
    http://www.futhead.com/fifa/squads/2587148/
    Ajax team:
    http://www.futhead.com/fifa/squads/2587398/

    En vind mijn ajax team beter beter spelen dan me spaans team eigenlijk
     
  10. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
  11. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie o wie heeft er een goede tip voor mij.

    Welke team ik ook maak, met snelle of slome verdedigers of hoge defending workrates of lage, ik word altijd gepakt op de counter omdat de verdediging heel kut staan.
    Bijna elke wedstrijd heb ik een paar hele grote kansen aan het begin, maar die gaan er net niet in. Omdat ik dan zo veel aanval heeft hij één counter en scored dan gelijk. Zwaar frustrerend omdat ik meestal veel beter ben. Ik win ook wel 3 van de vier wedstrijden maar dat vierde potje dat ik dan verlies terwijl het eigenlijk niet hoeft is super frustrerend.

    Wie heeft tips voor goede opstellingen, spelers (niet te duur) of andere tips?
     
  12. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat is je team nu dan?
     
  13. Mandello

    Mandello Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer dit team eens, kost echt helemaal niks en speelt heel fijn.
    3-5-2
    DM:Guaita/Roberto
    CV: Victor Ruiz
    CV: Botia
    CV: Ekiza
    CVM: Javi Garcia
    CVM: Raul Garcia
    RM: Pablo Hernandez
    LM: Nolito
    CAM: Isco
    SP: Adrian
    SP: Rodrigo
    Isco speelt echt fijn als CAM in 3-5-2 :)
     
  14. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Net verkocht. Maar heb bijna alle opstellingen en leagues geprobeerd.

    Ik heb wel nog een bundesliga team met Hummels en Santana in de verdediging. Die speelt nog het fijnst tot nu toe.
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb al een spaans 433 team

    Roberto
    Azpilicueta-Ekiza-Flaño-Monreal
    De marcos-Raul garcia-Parejo
    Jeffren-Adrian-Deulofeu
     
  16. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, wie zijn al die mensen :p Ik ken er maar 4-5.. Allemaal subtoppers in liga bbva?

    Trouwens, mijn trade pile staat vol met gewonnen auctions, maar ik krijg ze niet weg, ik wil een lege trade pile :mad: Hoe fix ik dit?
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Als je veel eruit gecounterd wordt, speel je te aanvallend. Geduld is de sleutel. Probeer eens een wat defensievere opstelling (niet persé op ultra defensief spelen btw): 5-2-1-2, 4-1-2-1-2. Pak verdedigers die elkaar aanvullen en niet meegaan in de aanval.

    Je zou mijn team kunnen proberen. Ik wordt bijna nooit eruit gecounterd. Incidenteel, maar dat is onvermijdelijk.

    @ hierboven: zit je op de web-app? Zo ja, dan krijg je ze volgens mij niet weg, pas als je fifa op de xbox opstart kan je ze completen/removen.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2012
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat is je team?
     
  19. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oké, thanks. Zit inderdaad op de web-app. Xbox ligt hier achter me, maar helaas wegens verhuizing moet er nog een TV aangeschaft worden :p M'n handen beginnen wel steeds meer te jeuken... heb al in weken geen fifa gespeeld en. ik. moet. fifa 8)
     
  20. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen de Jong IF?[/QUOTE]
    Nee nog niet.
    Heb er gisterenavond op 1 geboden voor 4.000 maar die blijft op completing staan helaas.
    dus heb nu eigenlijk geen idee als ik deze nu wel of niet gewonnen heb.

    Zou suarez ook in dit team passen denk je?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina