[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik denk ik open gewoon even een pakje komt er dit uit:

2. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Komt door z'n high defending workrate, anders zou het echt een gruwelijke spits zijn. Vorig jaar was ie ook slecht om dezelfde reden, als ze ons nou is die workrates laten veranderen zul je heel wat meer spelers kunnen gaan gebruiken. Groot deel van de CB's zijn ook verneukt om de dezelfde reden.

Moest een tijdje terug tegen een team met Rami en Pique als CB's en laat die 2 nou allebei high attacking workrates hebben. Was echt een eitje om er langs te komen, z'n CB's drukte constant door en met een hoge bal was je er zo langs.

EDIT:EA zijn trouwens nog grotere geldwolven geworden dan vorig jaar, log ik ff in op de web app hebben ze vandaag weer een 91 messi omdat ie 91 goals heeft, komop zeg. was er laatst niet een 86 messi? Natuurlijk schrijven ze er ook bij alleen vandaag in de packs zit zodat de mensen meer geneigd zijn om wat packs te kopen en dan alleen maar coins/geld verliezen.

EDIT2: Ben toch blij dat ik me 1050k verkocht heb man, had gister ff een teampje gemaakt met me resterende 50k ( had toch weer zin gekregen door alle reacties hier ) maar wat speelt deze FUT toch hinderlijk zeg, gaat veeeeelste snel, nu weet ik ook gelijk weer een van de belangrijkste reden waarom ik er mee gestopt was. Doe mij maar Career of H2H *)

Laatst bewerkt: 23 dec 2012
  3. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Er was ook al een 88 messi en ook 90.

4. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Ze hebben zijn rating steeds aangepast aan zijn goals, zijn statistieken bleven echter hetzelfde voor zover ik weet.

5. ThaBullet

ThaBullet Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu aardig op weg. Nog 2 wedstrijden winnen en ik zit met online seasons Divisie 1 met een 15k serie A team. Jovetic en Vucinic zijn een erg goed duo!
    Heb nu inmiddels ongeveer 75k bij elkaar gehandeld en gespeeld. Twijfel tussen 2 teams.

of

Met de bovenste zal ik uiteraard nog even moeten sparen voor Benzema / Ozil ...Welk team raden jullie aan? Speel vooral via combinaties tussen CAM - CF/ST

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Sinds vanmiddag, gewoon na een paar potjes gespeeld te hebben, kan ik ineens geen seasons meer spelen in FUT, dan loopt mijn XBox vast. Zijn er meer mensen met dit probleem?

7. ThaBullet

ThaBullet Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen last van, wel krijg ik na de wedstrijd regelmatig de melding dat de connectie met de servers van EA verbroken is...

Laatst bewerkt: 24 dec 2012
  8. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit er aan te denken om dit team te bouwen. Kosten: kleine 300k. Ik ben niet bekend met de spelers en de formatie. Wat zijn jullie ideeën hierover?

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Verdediging is te traag voor een 3 mans verdediging.

10. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    heb ik ook vaak, heel vervelend!

Weet iemand trouwens hoe je zo'n goal kan maken dat iemand eerst een voorzet geeft en dat de aanvaller die dan inschiet met de hak zoals in Goal of the week van EA vaak te zien is..

11. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou ook eerder Pastore if nemen ipv tevez

12. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wow is dat ziek team maar een kleine 300k? 2 maanden terug toen ik nog speelde kon je alleen Lavezzi en Aguero kopen voor een kleine 300k

13. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit

14. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Pastore IF is een RM.

15. Chriske1

Chriske1 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verdediging is te traag en Lavezzi en Di Maria kunnen je verdediging niet coveren. Je zal op de flanken makkelijk overlopen worden en de verdediging kunnen counters niet inhalen. Aanvallend zit het goed, maar Tévez schijnt niet zo goed te zijn door zijn H/H workrate.

16. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dit is de schatting die Futwizz maakt. In de praktijk kan het wat hoger uitvallen als je niet slim inkoopt. Als je goed zoekt kan je dit wel met 300k voor elkaar krijgen verwacht ik.

17. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    De verdediging is wat aan de trage kant inderdaad. Zelf verwacht ik daar niet veel problemen mee omdat dit echt een counterploeg wordt. Vijf man standaard achterin die allemaal goed zijn qua positionering. Over het algemeen zitten de Argentijnen in FUT niet zo ruim in de snelle verdedigers. Ik heb ook geen snelle backs kunnen vinden.

Met Tévez heb ik de verwachting zijn workrate juist van pas komt op de CAM positie. Daarom heb ik hem niet in de spits staan.

18. Chriske1

Chriske1 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, je hebt een punt met de Argentijnse verdediging. Maar ik heb niet graag een CAM/CF met H/H, want dan kan die inzakken en heb je soms geen aanspeelpunt om je spitsen te bedienen.

Je moet het maar eens uittesten, misschien ligt het je wel :)

19. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Iemand die weet hoeveel FUT accounts je max. op een ea online code pas kan gebruiken? Het is op één xbox. Wil graag meerdere accounts gebruiken namelijk om te handelen.

20. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    /Mod OW voor jou

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina