1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Die ga ik sowieso binnenhalen. Vorige week de trial van gespeeld en wat een game is dat zeg, speelt echt lekker weg, grafisch prachtig en voor 600 punten geen geld.
     
  2. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    zijn er redenen om Deadlight niet op te pikken voor 600 msp?
     
  3. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Deze week Dust an Elysian Tail, Mark of the Ninja en Joe Danger 2 gehaald. Morgen DLC van Trails Evolution halen en dan nog The Walking Dead. Zullen de 4 resterende episodes 200 MSP per stuk gaan kosten?
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat stond in dit topic, maar weet niet of dat waar is. Ik heb nu nog 1400 punten. Ik hoop dat The Walking Dead 800 punten is zodat ik nog 600 punten heb voor Sonic 4 Episode 2. Maar voordat ik Sonic haal, wacht ik eerst af wat de prijs is van The Walking Dead.
     
  5. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is erg kort 5 a 6 uur.

    Heb zelf Dust gekocht.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou Dawnguard 800 punten gaan kosten denken jullie?
     
  7. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel.
     
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dust is niet veel langer.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb Dust ook gehaald..vind hem nu al geweldig.

    Ik zit nu bij de merchant en vraag me af wat ik gerust kan verkopen. Ik heb een hele boel materials...kunnen die gewoon verkocht worden?
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dust toch ook maar aangeschaft. Voorlopig weer genoeg arcade games. Zo verleidelijk die deals.
     
  11. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    minstens 10 uur
     
  12. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Het is sowieso handig om alles 1 keer te verkopen, dan komt het in de shop-inventory en kun je het later bij de merchant kopen, zodat je het niet weer zelf hoeft te 'vinden'
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Twijfel nog aan Rock Band 3. 10 euro is nog wel ok, maar is die een beetje leuk solo en enkel gitaar?
    Lang geleden wel goed vermaakt met Guitar Hero (solo, gitaar).
     
  14. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    hey gasten, even een vraagje.. hoe krijgen jullie die foto bij je profiel eigenlijk? thx!
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies en die merchant geeft je een nice bonus voor elke item die hij nog niet heeft. Maar hij had het ook over een blacksmith ofzo, dus ik wacht er even mee. Ben sowieso nu net klaar met chapter 1.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je bedoelt een avatar? Boven aan de pagina Gebruikersinstellingen -> links in het menu Schermafbeelding wijzigen. :)
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Rock Band 3 voor 10 euro!? Die deal stond niet in de lijsten toch!? Ik heb de instrumenten van Band Hero, dus dan is dat wel een mooie aankoop...
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net als Bully t/m de 31ste. Toen ik vanmiddag keek kon ik hem voor 10 euro kopen.

    Max Payne 3 was op de deal day 40 euro, wat ik nog erg veel vind voor een GoD titel, die niet eens zo nieuw meer is. Denk dat Borderlands 2 dan ook 40 euro gaat worden, wat ik niet ga doen. Als de season pass flink in de aanbieding gaat, haal ik die misschien wel en koop ik B2 los, anders wordt het nog lang wachten tot een GOTY.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Max Payne 3 was hier vorige week 20 euro op de Marketplace, toen ook die andere Rockstar games in de sale waren.
     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb dust gekocht, echt een aanrader. Zitten moeilijke puzzels in ook. Ik ben nu op 7% bijvoorbeeld bij een kist met allerlei sloten erop en krijg het ding niet open, ook niet met een fruitbom.
     

Deel Deze Pagina