1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skyrim en Forza Motorsport 4

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Slick, 22 dec 2012.

  1. Slick

    Slick Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Skyrim en Forza Motorsport 4 (in seal)

    Hallo,

    Ik heb een extra, nieuwe Xbox360 gekocht. Het ging mij enkel om de Xbox en de controllers die er bij zaten, maar als ik de onderstaande spellen voor een fatsoenlijke prijs kan verkopen dan ben ik goedkoper uit dan enkel de bundel met Xbox360 + 1 controller. Goed, hopelijk is het zo duidelijk genoeg waarom deze spellen nog compleet nieuw zijn.

    Goed, bij de bundel zitten twee spellen.
    Forza Motorsport 4, zit nog in origineel seal dus helemaal nieuw. Vraagprijs: €25
    Elder Scrolls V: Skyrim, het is een download code maar wel het volledige spel. Je moet alleen een internetverbinding hebben en je krijgt er dus geen doosje/boekje bij. Code om te downloaden staat op een kaart met een kraslaag die, logischerwijs, nog niet opengekrast is. Omdat er geen doosje en boekje bij zit, is de vraagprijs: €20

    Oja, ik wil ze zelf niet spelen omdat het mijn soort spellen niet zijn. Forza 3 heb ik gespeeld maar vond ik niet heel spannend en was ik na een paar uurtjes wel op uitgekeken. Oblivion, Dragon Age en dergelijke spellen ook wel gespeeld maar het kon mij nooit helemaal 'pakken'. Ik verkoop ze dus liever.

    Reacties mogen hier of via PM. :)
     
  2. Slick

    Slick Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick !

    Het zijn slechts vraagprijzen ;)
     
  3. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    10tje voor de Skyrim download?
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Misschien handig om te vermelden dat het niet de volledige forza 4 is
     
  5. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Wat overigens echt onzin is. Zeker met het oog op de uitspraak van een rechter in Amerika een tijdje terug heeft uitgesproken dat zelfs WoW codes en accounts verkocht mochten worden.

    Je bent hoe dan ook eigenaar van de code, als eigenaar mag je zelf weten wat je ermee doet, mijns inziens. Ik zou zeggen, regel aanpassen of op zijn minst gedogen.

    Maar laten we het maar de mods overlaten.
     
  7. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook niet gezegd dat ik het ermee eens of oneens ben, ik volg alleen de regels ;)
     
  8. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, jij dringt regels op, dat is wat anders
     
  9. Slick

    Slick Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 15 vind ik het prima. :) Ik heb ook een aantal mensen een PM gestuurd die in het Gezocht-forum op zoek waren naar Skyrim en ik vind 15 een mooie prijs.

    Wat betreft de discussie over dat het een downloadcode is; ik wil wel een foto maken van de kaart met onaangetaste kraslaag. Het ligt aan de koper of ik de code moet geven of de kaart met de post op moet sturen. :)

    Op andere fora is het geen enkel probleem, qua WoW accounts zou ik het nog wel begrijpen. Ik heb op allerlei fora (deze, Fok!, MicYou (tegenwoordig YouGamer)) heel vaak dingen geruild/verkocht dus qua betrouwbaarheid zit het volgens mij wel goed. ;) M'n signature is wat outdated, is van 2 jaar geleden.

    Forza 4 is inderdaad de Essentials Edition, de prijs daarvan verlaag ik dus ook met 10 euro naar 15 euro. Ik zag het er wel op staan maar op het doosje werd niet uitgelegd wat het betekende. Sorry hiervoor, tegenwoordig staat op elke game wel iets met Special, Limited, blabla Edition als extra marketingpraatje dat ik het wat genegeerd heb. Het komt erop neer dat de Forza die ik aanbied slechts 1 disc heb en de tweede disc met 200 extra auto's er niet bij zit.
     
  10. Slick

    Slick Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick, beide spellen mogen voor 15€ per stuk weg!
     
  11. Slick

    Slick Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick !
     
  12. Slick

    Slick Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick
     
  13. Slick

    Slick Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Schopjeee
     
  14. Slick

    Slick Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick, waren allebei verkocht maar mensen reageren niet meer op hun PMs. :mad:
     

Deel Deze Pagina