Halo lvl 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Donkey, 1 jul 2003.

1. Donkey

Donkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je bij halo lvl 2 een snipergun vind,
    kort daana kom je weer bij zo'n brug waar een stuk uit is
    (dit is de tweede keer, niet dezelfde plaats). Maar je kan het probleem niet oplossen zoals bij de eerste keer.
    Please help me!
    Halo isO-)

2. Koe Jager

Koe Jager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is hoef je helemaal niet meer over een brug heen

3. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    huh dat level ken ik nieteenses zet er dan even bij hoe het level heet..........

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Rechts zit een richel waar een knop zit waarmee je de brug activeert.

5. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    o dat level ja er is zon pad aan de rechter kant waar die elites staan dan loop je rectdoor en dan krijg je filmpje dat die brug word geactiveerd:p

6. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tis effe zoeken aan de rechter kant....ik kon het ook niet in een keer vinden... veels te donker daar.....

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar daar heb je nog geen snipergun:confused:. Hij zegt dat hij die al heeft:confused:.

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HIj heeft het denk ik over The Truth and Reconciliation, daar begin je wel met een sniper, hij zei in de andere thread dat ie Halo lvl 1 vond, dus is volgens hem The Truth and Reconciliation lvl2, maar wtf zit daar een lichtbrug???

9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Legendary Walkthrough klik
    kijk dit es, allemaal verhelderende screenshots en geen bruggen die je hoeft over te steken....dis The Truth and Reconciliation, lvl3.

Als je wel lvl2 bedoelt ben je waarschijnlijk stiekem toch teruggegaan, dan kun je niet meer over de brug heen....voor de zekerheid toch nog de andere walkthrough over hoe je dan verder moet:
    Klikkerdeklik

10. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Elite zei het al....... Je bent over de lichtbrug heengegaan en hebt de sniper gepakt. Nu ben jij weer terug gegaan door die gangen naar de lichtbrug. Het is niet zo vreemd dat je niet kan oversteken want je behoort niet terug te gaan. :D

11. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het nog niet wist ik heb een truc uitgevonden.Zet zo,n sniper mattie bij zo,n gebouw (in dit geval waarbij je de marines die onder het gebouw zitten moet redden)neer, de meeste covenant worden dan platgeknald.

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Eh, ben jij de eerste die controle heeft over je mede marines ofzo. Of bedoel je dat je ze in je warthog op die plek moet laten staan?

13. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen in een warthog en scorpion kun je controle over ze uitvoeren, omdat je ze zelf vervoerd, voor de rest lopen ze alleen achter je reet aan, je kunt ze dus nergens laten stand-ground'en:{

Laatst bewerkt: 3 jul 2003

Deel Deze Pagina