1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Aight, nu moet ik tussen 3 games kiezen. F1 krijgt de minste cijfers van allemaal. Iemand het spel zelf in bezit? Want ik vond die wel het leukst eruit zien.
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Van alle drie zijn ook demo's, misschien kun je die proberen?
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben eruit. Ik ga voor LBP Karting.... Dat zag er erg leuk uit moet ik zeggen. En kreeg goeie reviews.
     
  4. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Naja, eigenlijk weet je al dat ie heel goed gaat worden.:+
    Maargoed je hebt gelijk, zal idd ff wachten op de reviews.
     
  5. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    ben op zoek naar een game met een goed doorlopend verhaal (la noire bijv vond ik erg tof)... zat miss te denken aan maffia 2 of max payne, is dat wat of is dat veel dezelfde dingen doen? far cry 3 leek me ook wel wat ma is weer hogere prijsklasse! wie heeft een tip?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Max Payne 3 heb ik me zeer goed mee vermaakt :)
     
  7. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ik ben van plan om kinect te gaan halen, welke games moet ik zeker halen?
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Gunstringer, Fruit ninja, Child of eden.
    Maar ik geloof dat die standaard nu al steeds bij de kinect zitten. (op CoE na)
    Ooit ook de Sesamestreet demo geprobeerd en die was eigenlijk ook wel cool.

    voor de rest is er bij mijn weten niet zo heel veel 'echt' tof. Het ligt er ook een beetje aan waarvoor je een kinect wil kopen., wat voor soort spellen je verwacht.

    Vermijd in ieder geval Steel Battallion, dat is helaas een enorme tegenvaller geworden.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Fable: The Journey en Kinect Sports zou ik zeker ook een kans geven.
     
  10. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Heeft iemand die ufc voor kinect geprobeerd? Reageert die een beetje lekker?
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Fruit Ninja is echt geniaal goed en leuk met Kinect!
     
  12. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik zou voor kinect sports ultimate gaan. Die is nu hopelijk nog in de aanbieding voor 21 euro. Dan heb je eigenlijk kinect sports 1 en 2. Heel vermakelijk moet ik zeggen.

    UFC heb ik ook gespeeld, reageert wel maar niet al te optimaal moet ik zeggen.
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zoek een goede race spel. Ik twijfel tussen Forza 4, Forza Horizon en NFS: Most Wanted. Ik wil een spel wat casual te spelen is. Het mag competitief, maar ik wil ook kunnen rijden zonder stress, om het maar zo te noemen. Als het mogelijk is om met een ander te spelen op de bank, is het een grote pluspunt. Dus, iemand die zijn mening wilt delen :eek:?
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de titels die je noemt niet gespeeld, heb zelf Blur en PGR4. Ik vind PGR nog steeds geweldig, meer arcade dan realistisch, het tijdrijden is erg leuk en je kunt split screen met twee personen spelen. De tegenstanders zijn wel vervelend dom, als het krap is en het zijn er veel zetten ze je te vaak achterstevoren. Blur is leuk, maar echt alleen als je met meer bent. Met 3-4 man is het een soort Mario Kart met echte auto's en kun je er mee lachen, met een leaderboard die je na elke (korte) race kunt zien. Het is niet mooi of realistisch.
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Blur heb ik al gespeeld, en het is zeker een leuk spel. Momenteel wil ik het liefst 1 van de drie genoemde spellen gehad, omdat ik over alle drie (redelijk) positieve verhalen heb gehoord. Als ze net zo goed, of beter racen dan de andere race spellen en ze zien er nog zo uit als dat ze doen, dan wil ik indien mogelijk een van de opgenoemde spellen.

    Toch bedankt voor je reactie :).
     
  16. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder een fanboy discussie te starten, welke shooter kan ik het beste kopen: Black Ops 2 of Halo 4. Heb in het verleden regelmatig COD gespeeld op m'n PS3, maar heb nu sinds enkele maanden een XBox als console. Ben niet een die-hard FPS guy en zeker niet al te skilled, maar vind het wel relaxt om met enige regelmaat te doen. De Halo serie nog nooit echt diep ingedoken, dus twijfels of ik dan zomaar bij 4 er in kan springen. Tips zijn welkom!
     
  17. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Cod black ops 2 is black ops1 met wat leuke verbeteringen (mening!) Halo heeft mij nooit echt getrokken vanwegen het futuristische aspect. Ik zou zeggenn probeer de demo van halo 4 eens!

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Demo? :+ Die is er niet. ;)
     
  19. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Oh, dacht dat ik gister de demo voorbij zag komen..

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Qua verhaal hoef je je niet druk te maken; nieuwe trilogie dus prima inspringpunt.

    Persoonlijk vind ik Halo juist zo geweldig omdat het een makkelijk instapspel is bij de MP. Ook als newbie heb je snel een goede kans.

    Maar het is echt een kwestie van smaak.
    Check wat filmpjes zou ik zeggen en maak dan je keus.
    Maarja, als Xboxgamer moet je toch wel minstens 1 keer een Halo game op zijn minst geprobeert hebben.:)
     

Deel Deze Pagina