1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zal wel een nieuwere versie zijn van de iPhone 5, dus misschien een 5S, want het heeft tot nu elke keer 2 jaar geduurd tot er een nieuwe iPhone uitkwam(dan bedoel ik dus iPhone 3G>4>5)

    [​IMG]

    Ook maar alvast een awesome iPhone 5 case besteld via Ebay, hopelijk is 16GB alleen wel genoeg, ik ben niet van plan om extreem veel foto's en films er op te zetten, daar heb ik mijn camera wel voor.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2012
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ben benieuwd, in januari kan ik mijn contract verlengen bij T-Mobile. Het wordt sowieso een iPhone 5 maar vraag me af wat de verleng prijzen zijn.
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Meh, ik ga toch maar voor een 32GB, ik krijg toch het gevoel dat 16GB een beetje te weinig is, games bijvoorbeeld al zijn iets meer dan 1GB.

    En ik neem zelf ook een abo, Vodafone lijkt toch veel voordeliger te wezen vergeleken met T-Mobile.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Verlengen via de helpdesk en niet via de site ;)
    Je kan namelijk veel besparen op de eenmalige kosten van de iPhone 5.
    Ze zullen beginnen met de zelfde bedrag als op de site maar vertel gewoon dat je wel zal overstappen naar een andere provider.
    Ik hoefde toen geen €199 te betalen maar €129 ( iPhone 5 16GB wit ).

    ---
    Mijn zusje anti-tablet heeft gisteren heel onverwachts mijn oude iPad 64GB gekocht.
    Moest hem inpakken en onder de kerstboom leggen.
     
  5. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik heb nu 1 maand mijn 4S, maar de homebutton zit toch wat 'losser' en de optie auto-brightness werkt niet. Nu heb ik op internet een beetje rondgekeken en ben lang niet de enige. Nu heeft mijn vriendin ook een 4S gekregen en haar auto-brightness doet het wel en haar home button knop zit gewoon vast en klikt als het ware. Nu ben ik toch een beetje ontevreden over mijn eigen iPhone.

    Kan ik nu gewoon een afspraak maken bij de Genius bar? Of moet ik dit via mijn eigen provider regelen?
     
  6. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, en ik moest voor een iPhone 5 16GB zwart 109 bijbetalen ipv 199. Ook via de 'opzeglijn'.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Edit: verkeerde topic
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2012
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Iemand een idee of dit originele earpods van Apple zijn?

    http://www.lifestyledeal.nl/iphone-headset-in-de-nieuwe-stijl.html


    Heb altijd in-ear headphones, maar wil ook een paar "normale" headphones omdat je soms niet helemaal van je omgeving afgesloten wil zijn. Leek me wel ok voor die prijs. Zolang het maar geen neppe China shit is die je ook op ebay kan kopen voor 2 euro 8)
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Lastig te zeggen. De verpakking ziet er voor zo ver ik het kan zien wel hetzelfde uit. Lijkt me een beetje raar als ze een neppe in de aanbieding doen voor 10 euro, dat is dan nog best prijzig. Maar er wordt niet gesproken over 'EarPods', alleen 'nieuwe stijl'.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Idd, en lijkt me niet dat een "eerlijke" onderneming, soort Groupon affiliate, neppe shit gaat verkopen. Tenminste we zitten hier niet in China en voor dat soort shit wordt je hier hard aangeklaagd, helemaal bij Apple.

    Misschien dat dit replacement earpods zijn, dus die normaal niet voor de verkoop zijn, maar ter vervanging oid?

    Was wel benieuwd, voor nog geen 12 euro incl besteld. Hoop niet dat het Chinese nep crap is want dan gaan ze regelrecht weer terug.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Alleen Apple verkoopt officiële. Dus of ze zijn namaak of ze verkopen ze met verlies.
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ooit ook eens iPhone docking station origineel voor 10 euro via zo'n actie gekocht. Zat geen officieel doosje omheen, waren modellen die niet voor verkoop waren, maar replacement units oid. Dus originelen zonder de "dure" verpakking er omheen bij een APR destijds. Was wel officieel, maar tegen een derde van de prijs. Dus het kan wel.

    Lijkt me niet dat een Nederlandse onderneming zo openlijk fake Apple spul gaat verkopen?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De MM verkoopt regelmatig ook Apple producten zonder originele verpakking maar deze worden wel verkocht tegen de normale prijs.
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hero Academy gold pack op Steam gekocht met 75% korting. Kan nu ook gewoon op de ipad met de account inloggen en alles gebruiken.

    Als mensen daar nog een potje willen doen voeg me toe/challenge me; TheChosenOneNL.

    ps. Aanrader voor mensen die van Frozen Synapse houden.
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Speelt er iemand Clash of Clans? Wanneer ik een aanval uitvoer dan gaan m'n poppetjes automatisch iets aanvallen (bijv. een muur), maar ik wil dat ze gelijk een kanon aanvallen zodat die eerst opgeruimd worden. Iemand een tip hoe ik dit kan doen?
     
  16. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het een tijdje gespeeld. Je kunt ergens in de menu's (ik dacht bij het gebouwtje waar je je troepen traint) zien wat ze als eerste gaan aanvallen. Reuzen vallen als eerste verdedigingswerken aan.
     
  17. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Lieve XBW'ers; stem allemaal aub even op mij, zodat ik zo’n gave Olloclip kan winnen! http://t.co/bQJMeUU3 Alvast bedankt!

    EDIT: Stemmen doe je door gewoon een comment achter laten: I vote for Joep Smeets and ...

    Alvast bedankt ;)!
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2013
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoe moet ik daar stemmen? 8)
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gewoon een comment achter laten: I vote for Joep Smeets and ...

    Alvast bedankt ;)!
     

Deel Deze Pagina