1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

  1. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    TWD episode 1 is best leuk, als die niet gratis was geweest had ik het waarschijnlijk nooit gespeeld. Misschien vrijdag dan ook maar de andere vier episodes kopen.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    De helft zou mooi zijn. Ben benieuwd wat het gaat worden. Hoop op een mooie deal. Dan B2 zelf nog eens ergens voor een mooi prijsje zien te scoren.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat zou echt heel mooi zijn voor de helft, maar ik ben bang dat dat 'm niet gaat worden. :p
     
  4. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    We wachten het af.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zou ook 320 kunnen zijn ofzo, maar dan nog steeds goedkoper uit dan als ik alles nu via Steam koop. Eerste EP was in ieder geval erg tof, snap wel waarom het zo hoog scoort overal. Geeft echt het gevoel als of je een serie en episode kijkt, maar nu dus interactief. Cliffhanger alles, moet rest spelen. :D
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En de Borderlands 2 Season Pass is... *tromgeroffel* 1800 (P)
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, korting van 600(P) dan toch? Tja, het is korting... Maar niet veul! :p
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zei ik toch. Wordt 1800. Was Gears pass vorig jr ook
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Scheelt toch weer 6 euro. Nou heb ik hem zelf al, dus voor mij had het toch weinig uitgemaakt en ik had het voor jullie ook wel leuk gevonden als het meer korting was geweest. Maar toch, nu krijg je in wezen bijna 2 dlc packs gratis (december korting + korting van de pass zelf) en dat is nog steeds wel een mooie deal
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem al, maar BL2 DLC is de moeite meer dan waard! Halen die pass!
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, had op 1600 of lager gehoopt. Hoe is de DLC in tegenstelling tot bij B1. Zijn ze nu allemaal redelijk lang, of zitten er weer bij waar je met een uurtje ofzo doorheen bent en saaie verzamelmissies hebt?
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zijn redelijk lang. Zeker de eerste DLC is echt leuk qua andere omgevingen enzo. Beide DLC ongeveer 8-10 uurtjes speeltijd schat ik. 6-8 mainquests en 15+ sidequests ongeveer ...

    Ik vond ze beide zeker de moeite waard!
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    jezus.. zoveel speeluur 8)
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond TWD mwoah. Serie vond ik kut en de game is gelukkig anders. Als ze eerders 200 p/st zijn koop ik de andere delen wel, meer vind ik het niet waard. Zal me niets verbazen als het naar 320 ofzo gaat.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zal me ook zeker niet verbazen. Ik denk ook eerder 320 of 240 per episode. Maar 200 is wel meer in overeenstemming met de Steam daily deal van TWD (12,50 euro voor alle episodes). Ik ga in ieder geval geen extra punten meer kopen. Die deals maken me arm.
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hmm, heb de eerste dlc van BL2 al, anders had ik de pass nu nog wel gehaald, maar laat het nu eerst maar even zitten. Afgelopen dagen al genoeg punten erdoor gejaagd, vond zowieso de eerste dlc niet zo heel bijzonder.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Voor 200msp koop ik ze wel. Zijn ze duurder, dan koop ik het wel een keertje op Steam ofzo tijdens een Sale, waar ze dan waarschijnlijk nog wel een keertje goedkoper langskomen.

    Ben je er ook meteen van verzekerd dat je het over 10 jaar ook nog gewoon kunt spelen, wat bij de 360 nog even afwachten is.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik weet ook nog niet of ik 'm haal. BL begint me een beetje te vervelen eigenlijk en ik heb 't ook helemaal niet meer lopen volgen qua DLC.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb 'm wel gekocht, met BL2 vermaak ik me goed, al heb ik er momenteel de tijd niet voor.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja, zelfde beetje hier. Borderlands 2 begon me te vervelen... vond de eerste DLC ook tegen vallen, teveel fetch quest, teveel hetzelfde. Vond de DLC van Borderlands 1 allemaal vet. Zowieso die hele General Knoxx van het eerste deel. Tweede deel leunt teveel op raid bosses, die je ook nog eens alleen niet kan doen. Crawremax van het eerste deel had dat ook en dat vond ik ook al het minste van het spel. Maar bij elke DLC stoppen ze er nu raid bosses in die je met meerdere mensen moet doen. Ben ik niet zo'n fan van.

    Had op variatie gehoopt, maar het tegendeel is waar. Waarschijnlijk pak ik de game pas serieus weer op als alle DLC in de aanbieding is geweest, maar voorlopig wel even genoeg ervan. Mogen ze direct de level cap omhoog gooien, want de meeste mensen spelen nu al 2 DLC's zonder dat ze kunnen levelen |:-
     

Deel Deze Pagina