1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox live account

Discussie in 'Games' gestart door Jou Joue, 23 dec 2012.

  1. Jou Joue

    Jou Joue Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,


    Ik heb een probleem als ik probeer in te loggen op Xbox live krijg ik een melding dat ik mijn email en wachtwoord moet in vullen, voor de veilig heid van mijn account en voor updates. En als ik probeer in te loggen met mijn email en wachtwoord zegt die dat er wat mis is met mijn xbox profiel?
    En het probleem is dat dat email waar mijn account op staat niet meer bestaat...

    Dus ik belde naar klanten service van xbox en daar ben ik ook niet veel wijzer van geworden:confused:
    Ik moest mijn profiel ook verwijderen en opnieuw downloaden alleen dat downloaden gaat niet want die email bestaat niet meer :mad:!?

    Wat nu??????


    Groetjes Youri
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wij kunnen hier niks voor je betekenen, dit moet je zelf oplossen met Microsoft . Ik zou zeggen bel de klanten service nog een keer, en leg je probleem goed uit.

    - Weet je wel zeker dat je goed je e-mail adres invult, is het toevallig geen andere?
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Wat ik je kan vertellen is dat mijn email die ik gebruik voor Xbox Live ook al lang niet meer als inbox beschikbaar is. Die heb ik niet meer geopend sinds ik Xbox Live heb aangemaakt.

    Dus gewoon proberen je account van de xbox te verwijderen en via je xbox ook dan je account weer te downloaden. Zou volgens mij gewoon moeten werken als je de juiste email/pw combo nog weet natuurlijk.
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Over het algemeen helpt het niet om de xbox klantenservice te bellen omdat je dan een 16 jarig knuppeltje aan de lijn krijgt die totaal niet weet waar hij het over heeft.. Welke error krijg je precies wanneer je krijgt te zien dat er wat mis is met je profiel? Probeer eens te googlen op die foutmelding. Microsoft heeft verschillende manieren om te bewijzen dat jij de rechtmatige eigenaar van je profiel bent, oa met een ander emailadres of het kan tegenwoordig ook door in te loggen vanaf je eigen pc, al is dat misschien lastig wanneer het emailadres niet meer bestaat..
     
  5. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    bestaat er n manier om mijn inlog gegevens op te vragen? ik ben alles kwijt
    dus email en wachtwoord
     
  6. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan bedoel ik dus van mn xbox live account
     

Deel Deze Pagina