1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] F1 (Formula one) 2012

Discussie in 'Games' gestart door helpat, 27 dec 2012.

  1. helpat

    helpat Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste gamers,
    Na jaren weer eens de xbox360 aangesloten. Aangezien ik racespellen altijd leuk heb gevonden heb ik dan ook dit spel gekocht.

    Na wat te hebben geoefend(controller), (met hulpmiddelen) ben ik eens langzaam aan de carreer mode begonnen.

    Kwam er eigenlijk snel achter dat het moeilijker is dan ik dacht.(voor mij)
    Ik bedoel eigenlijk...het instellen van je auto om een redelijke tijd neer te zetten.
    Als ik het eerste circuit neem in Australie.........ik kom zelf niet verder dan rond de 1:41/1:42 ofwel dik 2 seconden achter de nummer voorlaatst.
    Ik kan me voorstellen dat je niet meteen 1e wordt en zeker omdat je toch met mindere auto's begint...maar het verschil is gewoon te groot....

    Kan iemand mij misschien verder op weg helpen dmv tips of iets dergelijks.

    Zit er ook veel verschil in het gebruik van een stuur of controller???

    Hoop dat jullie mij beetje kunnen helpen...

    In ieder geval bedankt alvast!!
     
  2. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dit soort vragen beter stellen in het F1 2012 bestaande topic, want hier gaat hoogst waarschijnlijk een slotje op door de moderator.

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=166667&highlight=Formula+1


    Om je toch iets verder te helpen ...... (kerstseizoen :) )

    Ik kan alleen maar beoordelen hoe het is rijden met een stuur, omdat ik gewoonweg niet kan rijden met een controller

    Op welk niveau rij je ? (als je nog niet een 'geoefend rijder' bent, raad ik je de makkelijkste setting en dan vooral de AI aan. Leer het circuit kennen, experimenteer hoe je bepaalde bochten het beste kan nemen, wanneer je het beste kan remmen voor de bocht, welke lijn je door welke bocht neemt, etc etc. En kijk bijv op youtube hoe andere racers die bepaalde baan rijden.


    Hoewel dit in een ferari gereden is op timetrial is een 1.36/37 na wat oefenening goed te doen in de wat lagere klasse auto's.

    Ik hoop dat je er iets aan hebt.

     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2012
  3. helpat

    helpat Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je voor je bericht....
    Hoe weet ik welk niveau ik rij? Waarschijnlijk het laagste.....
    Ik heb de rijhulpen aan staan, doe alleen zelf sturen en gas geven....
    Je hebt het over de makkelijkste setting en AI aan........waar stel ik die setting in en wat is die AI (lijn die je moet volgen??).
    Kan je in dit spel ook puur alleen op 1 circuit racen/oefenen/test zodat je een hoop kan uitproberen zonder dat er auto's op de baan zijn
     
  4. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik beantwoord je vraag in het juiste gedeelte van het forum (link staat in mijn bovenstaande reply), anders worden de moderators boos :p
     

Deel Deze Pagina