1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 okt 2012.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dit zou zo maar eens kunnen! Zou iig niet verkeerd zijn.
     
  2. XBOX360-Niels

    XBOX360-Niels Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna de gouden polsband gehaald, zit op niveau 130 ongeveer. Die Rally uitbreiding is wel duur, maar ik denk dat ik hem toch ga kopen.
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
  4. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Altijd zitten er weer auto's in die packs die al in het spel zitten, maar dan even een iets andere editie. I.c.m. die belachelijke prijzen komt het er op neer dat ik dus nog geen enkel pack heb gekocht. Als ik hun Facebook pagina zo lees ben ik niet de enige die denkt dat ie zwaar bedonderd wordt.
     
  5. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook nog niets gekocht voor Horizon,valt allemaal zwaar tegen inc. de rallypack.
     
  6. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Naja, op zich zijn de toevoegingen oké, maar de prijs is gewoon abnormaal. Elk carpack zouden ze 240pt moeten maken (omdat de meeste DLC cars toch maar halve aftreksels zijn van wat er al in de game zit) en die Rally toevoeging 800pt (nieuwe rally-stages, upgrades, auto's, multiplayer). Dat zijn normale prijzen.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  7. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    probleem is waarschijnlijk dat die DLC toch als warme broodjes over de toonbank gaan en ze zich bij Turn10 de ballen uit hun broek lachen...
    Het niet alleen bij Forza hoor, bij veel games gaat de DLC tegenwoordig nergens over. Normaal ben ik wel tegen de invloed en druk die Microsoft uitoefent op ontwikkelaars, maar van mij mogen ze op dit gebied wel eens ingrijpen. (wat natuurlijk niet gaat gebeuren, want voor M$ zijn dit ook leuke extra centjes)
     
  8. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar het mij vooral omgaat is dat 60% van die DLC auto's gewoon al in voorgaande delen zat. Dat betekent nog niet zoveel maar ze hebben in feite alle data al i.p.v. dat ze nog extra licensie etc. moeten betalen. En hoeveel auto's krijg je nou stock, 100 ofzo?
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Games van microsoft lijkt op apple ondere de hardware producten. Zeker goede kwaliteit, het zijn zeker games die echt met de top mee vechten, niks mis mee, maar het prijs verschil is gewoon abnormaal inderdaad.
     
  10. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Oké, die link kan ik niet leggen. Microsoft games die lijken op Apple hardware.

    Apple hardware is superieur en goed doordacht. Dat kan ik bij Microsoft niet meer zo vinden als dat het een paar jaar geleden was. De prijs van een product van Apple is dus wel te rechtvaardigen, maar zo'n spelletje van Microsoft, waarbij je tegenwoordig eigenlijk maar een half spel krijgt nog 2 keer het spel moet bijkopen in DLC voordat je pas echt het volledige spel hebt. Nee, dat is totaal geen vergelijking.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb een Imac en een Windows PC. Imac is zeker goed, maar voor de helft van die prijs heb ik een monster Windows PC kunnen bouwen. Er zijn zeker dingen die een Imac beter doet, maar zeker niet in alle opzichten.
     
  12. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Het is maar net op welke manier je prestaties bekijkt. Over het algemeen vind ik Windows al onder de maat presteren en ik ga er vanuit dat je wel kan bedenken waarom.

    Maar terug on-topic. Mensen met een Season Pass krijgen nu DLC's waarvan driekwart al op een bepaalde manier in het spel zat.

    Is er nog wat positiefs te melden over dit spel?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    McLaren F1.
     
  14. XBOX360-Niels

    XBOX360-Niels Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk de Horizon finale gehaald, zo ff spelen.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Net alle street races voldaan, kreeg toen een random generator met gratis crap auto. Is het mogelijk om mijn laatste race opnieuw te doen en hopen dat er wat beter tussen zit? 8)
     
  16. cryothic

    cryothic Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, normaal zit ik op Fok.nl, maar de Forza (Horizon) community is daar zo goed als dood. :/
    Hier is het zo te zien een stukje actiever. Leuk om te zien.

    Denk dat ik hier ook eens rond ga neuzen, en misschien kom ik jullie online tegen :)
     
  17. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben van plan em te gaan halen? Wie weet een goedkope site?
     
  18. cryothic

    cryothic Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n vriendin had hem bij de mediamarkt vandaan voor 34.-

    Maar verder kijk ik altijd even op http://www.budgetgaming.nl wat de laagste prijs daar is. (en check vooral ook de comments er onder, zijn vaak nog actueler)
     
  19. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er een XBW club ofzo die ik kan joinen eigenlijk?
     
  20. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Die is er wel, maar het actieve is er wel vanaf. En daar behoor ik zelf helaas ook bij. Je kijkt behoorlijk snel uit op Horizon nadat je een groot stuk gespeeld hebt, ik moet het laatste stuk (rank 50 naar 1) nog uitspelen. :+
     

Deel Deze Pagina