1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik zit nog steeds in dat level met een Mammoth, vind de SP maar niks tot op heden. MP ook amper aangeraakt. Belichting is super, maar kan me allemaal eigenlijk niet meer boeien. Ondertussen wel dankzij mijn LE nieuwe maps, maar heb hooguit twee maps uit de game zelf pas gezien. :lol:
     
  2. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Mammoth was overigens wel vet! Deed me denken aan een zeker level in Gears of War 2 :D
     
  3. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel de vraag ook even hier ook al zitten hier de meeste Halo fans waarschijnlijk:

    Welke shooter kan ik het beste kopen: Black Ops 2 of Halo 4. Heb in het verleden regelmatig COD gespeeld op m'n PS3, maar heb nu sinds enkele maanden een Xbox als console. Ben niet een die-hard FPS guy en zeker niet al te skilled, maar vind het wel relaxt om met enige regelmaat te spelen. De Halo serie nog nooit echt diep ingedoken, dus twijfels of ik dan zomaar bij 4 er in kan springen. Tips zijn welkom!
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat Jorrie al zei. Sowieso teveel poespas waardoor het balans naar de klote is. En het is allemaal prima als ze dat willen toevoegen, maar gooi er dan ook klassieke shit in. Verder zijn de mappen te groot voor bepaalde playlists. Ik denk dat een aantal hier nog wel het lijstje kunnen aanvullen...
     
  5. Therapy?

    Therapy? Headbanger

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja ik heb al weer aan aantal avondjes achter elkaar geen HALO 4 gespeeld en ik moet zeggen, ik mis het niet. Ben lekker wat steam deals aan het aanschaffen op de PC.
     
  6. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    COD blijft gewoon COD, dus BO2 is gewoon hetzelfde alleen dan de zombies die er dan bij zit(heb t spel zelf gekocht voor alleen zombies)
    En als ik het goed heb ga je liever voor de MP dan de SP?
    MP: Het ligt er maar net aan hoe jij games wilt spelen, puur voor de fun en de scores boeien je niet of games waarbij je wat ervaring nodig hebt.
    Halo 4 is nu meer voor de mensen gemaakt die met weinig ervaring ook makkelijk potjes winnen(vind ik)

    SP: De SP is voor nieuwelingen makkelijk in te stappen, maar kan ook begrijpen dat je halverwege wat vragen hebt over de Forerunners(uitgestorven ras).
    Misschien met wat voorkennis als wat de Forerunners zijn en wat je zeker moet weten is dat Master Chief(de persoon die je bent) en Cortana(Master Chief's AI) er veel hebben mee gemaakt dat ze hechte band hebben en naar elkaar gegroeid zijn.

    Maar aangezien je ook nog nooit een Halo game hebt gespeeld kan ik moeilijk zeggen wat je er van vind.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    HALO 4.
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Halo is nog nooit zo noob friendly geweest dus hop in zou ik zeggen ;)


    Wordt hier eigenlijk ook MLG customs gespeeld?
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Tuurlijk niet. Wie speelt er nou MLG als je betere customs hebt?
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Beter is voor een ieder anders ,maar mij spreken de MLG T4 settings wel aan.
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik vond het eigenlijk de slechtste singleplayer tot nu toe. Gameplay wise weinig epische momenten. Bovendien was het verhaal niet te volgen en als je het een beetje wilde begrijpen moet je de terminal filmpjes gezien hebben. Het ergste vond ik nog de QTE's, voegden echt helemaal niks toe en komen ook maar in 2 levels toe. Bovendien was het eind gevecht een QTE (die bijna rechtstreeks uit CoD leek te komen) :emo:
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    I blame the call of duty games... :-(... Alles moet zo casual he.. Ik ben nog steeds niet bijgekomen van de Gears schok ook :-(
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja precies! Als ik COD wil spelen dan koop ik die game wel, maar dat wil ik niet. Toen COD nog niet zo groot was kon het allemaal wel en nu gaan al die games richting COD omdat het verkoopt... er wordt totaal niet meer gekeken wat gamers van zo'n game willen. :'-(
     
  14. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Met gears was ik ook niet normaal teleurgesteld, tuurlijk iedereen wil meer winst krijgen, maar bedenk wel dat als je je game naar CoD veranderd het zelfs veel slechter gaat, je verliest je eigen publiek en daarbij die CoD tieners mogen maar 1 spel per jaar kopen dus verwacht ook niet dat ze van CoD overstappen naar een ander spel.

    Merk ook dat de soundtracks me nu al vervelen, ik wil meer van die sad/gevoelige tunes zoals op het einde met cortana, moet zeggen dat ze dat wel bungie-like hebben gedaan :)
    Dat is een Level die ik graag over wil doen, maar de rest is niet halo waardig, al helemaal het einde met de Didact :emo:

    Iemand zin om MLG T4 te gaan doen op goeie halo maps?(forge made)
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, die muziek in het menu is echt de slechtste ooit in een game zeg. Voor de game uitkwam waren er allemaal van die strakke tracks en dan komen ze met dit. Die muziek uit het laastste level had erin gemoeten. De muziek van Waypoint en van disc 2 (die is ook anders toch?) is wel goed... hoe krijgen ze het voorelkaar! 8)
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ja ik heb je een friend request gestuurd.
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Omg move the fuck onnnnnnnnnnnnnnnnn

    Ik word helemaal gek als ik halo opstart en ff nog snel iets op de pc ga checken. 8)
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja echt ook. 8) Ik zet meestal het geluid uit, want je kan het niet eens instellen in het menu. En normaal bij Halo games als je een keer op (start) drukt en weer op (B) is de muziek weg. In Halo 4 niet, maar wel de epische muziek is weg! :'-(
     
  19. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon dat vroeger wel dan?


    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Eindelijk Halo 4 binnen
    En na een paar potjes gespeeld te hebben ben ik NOG positief! :)
    Als mensen willen spelen kunnen ze me toevoegen: Servantes NL
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina