Ben morgen de heledag vrij. Vrijdag van 14:00 tm 20:00 ongeveer kan ik Zaterdag van 14:00 tm 20:00 ongeveer kan ik
Ja sorry man, was na me opa en oma wou het nog zeggen maar ben het vergeten te doen. Ja, ik kan dalijk rond 19;00 wel even, en anders na 21.30?
Paraguay VERSUS Polen (Bronze Kn33cap tegen Ronald of the B) Zweden VERSUS Zwitserland (Exionche tegen afcamarvin) Turkije VERSUS Tjechië (itz fariid x tegen robbin92) Rusland VERSUS Kameroen (Sp3t3r tegen Fidodido007) Nog vier wedstrijden en nog 3 dagen te gaan. Duurt lang
Kameroen - Rusland 1-2 Was een draak van een wedstrijd door rotregen. Gelukkig had ik net wat meer mazzel en keepte mijn keeper een goeie wedstrijd
Hij heeft wel met rusland gespeeld was een foutje net even contact gehad. Zal zo ook even de wedstrijden up daten! En hopelijk dit weekend de nieuwe loting!
foutje bedankt was niet helemaal wakker was inderdaad Kameroen tegen rusland uitslag klopte wel 1-2 Nog even de doelpuntenscorers: 1x S.Eto'o 1x A. Kerzhakov 1x V. Fayzulin