1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die bugs zijn wel heel erg. Waar ik vaak last van heb:
    - Vastlopers als ik van de SP naar het hoofdmenu ga, laatst 5 keer op rij en nu doe ik het ook maar niet meer.
    - Vastloper elke keer als ik de tattoo editor start, dus ook dat doe ik niet meer.
    - Online wordt soms bij iedereen een kill als suicide aangegeven. Dus elke keer als ik gekilled wordt dan staat er dat ik zelfmoord heb gepleegd met als resultaat dat ik geen flauw idee heb van waar ik werd omgelegd en de volgende keer dus weer net zo hard geraakt wordt van dezelfde kant want ook de "rode hitmarkers" op mijn scherm worden niet weergegeven.
    - Ubisoft servers die om de havenklap offline zijn.
    - Continu worden uitgelogd op de Uplay site, soms na 5min inactiviteit al.

    En zo kan ik helaas nog wel even doorgaan, want tijdens het spelen van de sp ben ik ook al tig bugs tegengekomen. Dit spel stikt echt van de (irritante en vermoeiende) bugs, maar toch blijf ik het tot mijn verbazing wel spelen. Als live het doet én de servers...
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zal vast wel snel gefixt worden. :) Van deeltje 1 heb ik aardig genoten, zeker de map editor en de custom maps online. Deeltje 2 gekocht en eerst op een ander account getest omdat ik er zoveel crap over had gehoord. Het doosje van de LE was wel mooi. 8) En na lang twijfelen wacht ik op de post voor deeltje 3. It better be good! :cool:
     
  3. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    zo gisteren ff de tijd verloren met deze game.

    Het was half 4 's-nachts. oeps:)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn dat niet de MP en Co-op eilanden?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hoe moet ik in vredesnaam die zeldzame Jaws omleggen? Met een freaking boog en dat rotbeest is echt gemeen ook. 8)

    Iemand tips voor mij aangezien het mij gisteren na een uur proberen en rondkijken nog niet gelukt is.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Eerst met je verrekijker ff spotten, zo gebeurt.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ff spotten en er met de boot heen varen. Dan gewoon in de boot gaan staan en pijlen schieten tot hij stopt met zwemmen :+
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Die zwemmen toch rond die onderwater tempel. Lok ze die kant op, ga op het dak van de tempel staan die net boven het water uitsteekt. Spot ze zoals Tyrant zegt. En dan wachten tot ze vlak aan het wateroppervlak zwemmen.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dan kan even duren, maar in ieder geval bedankt voor de tips jongens. :thumbs:
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En niet vergeten dat er aan de wal unlimited pijlen liggen he. Ik had 4 haaien gespot en uiteindelijk bleek dat ik de laatste moest hebben dus moest wel een paar keer nieuwe pijlen halen
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Post die maar even in het quote topic. ;)
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Nee ;)
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat een bugs, niet normaal!

    - We zaten in een xbox live chat van 3 man. Een ander en ik speelden al, het derde poppetje joined maar was voor ons niet te zien en kwam wel in ons team. Wij zagen hem niet, we konden hem niet healen maar hij ons wel. Dus we werden gewoon gerevived door een onzichtbare teammate en ook in het scorebord was hij voor ons nergens te bekennen en ook linksonder in beeld is nooit zijn naam verschenen.
    - Net deden we een potje TDM en voor elke dubbel/triple/multikill kreeg ik een firefighter en voor een revive een capture met bijbehorend XP en ook de scores stonden bij mij voor iedereen op 0 behalve bij een maat van me, die had een score van 1. Hij zag wel alles normaal en gelukkig heb ik de XP niet echt gekregen maar gewoon de normale XP die bij een kill hoort.
    - Net kijk ik op farcryoutpost en zie ik dit: Total time played: 304274h, 304274m, 45s. Dus zelfs dat is naar de kl*te en het is nog maar te bezien of dit nog verholpen gaat worden :emo:

    Gaat helemaal nergens meer over dit.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, omdat hij ook Fries is, snap het. :cool:

    @ Cookie: Inderdaad en ik had gisteren ook voor het eerst echt te maken met screen tearing. Jezus, vooral in die fast travel hutjes is het erg.

    En dan nog maar te zwijgen inderdaad over de servers. :emo:
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Get a life! :p
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, wat een brute game! Gave missies ook...

    net lisa uit de prison camp bevrijdt! Meesterlijk!

    Haaien zijn wel shit om te hunten... En al twee keer een hardverzakking gekregen door een croc :9 en tigers hunten met een boog is ook niet alles!

    Hoe wissel je btw van arrow type?
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Voorwerpen maken, kun je ook pijlpunten maken en dan bow equippen en kiezen welke pijl je wilt.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks!

    En wat een wrede graphics. Echt impressive Ubi! Nauwelijks pop enzo, veel detail, wauw!
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Speel je op de PC ofzo? 360 vind ik de graphics wel meevallen, maar sommige momenten zijn inderdaad wow momenten. _O_
     

Deel Deze Pagina