1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou al zeggen. Ik heb dat beest ookal duizend keer geprobeerd te laten morphen maar het is me zelfs nog niet eens gelukt om een ultimate bad-ass varkid te krijgen 8)

    Ver daarvoor wordt je solo al helemaal geraped door al die bad-ass varkids.

    Zodra ze uit hun cocon komen moet je zo tot de helft van hun leven schieten. Dan morphen ze vrijwel altijd opnieuw. Alleen op een gegeven moment is dat bijna niet meer te doen.


    Iets anders, ik vind het wel apart hoe die loot werkt. Had op een gegeven moment een paarse class-mod die 35% extra weapon damage doet gevonden op level 50. Opeens vind ik een paar dagen later een zelfde class-mod die 40% damage doet maar....deze is wit. Vond hem gewoon in een lullig kistje. Is dit een of andere vage uitschieter in het stats systeem ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2012
  2. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook, die paarse class mods zeggen helemaal niks. alleen die oranje wapens en mods zijn soms echt rare. en waarom zou je die varkids zo vaak laten morphen dan? das toch alleen maar irritant en je hebt er niks aan.
     
  3. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de laatste fase een baas is die een legendary wapens kan droppen. En fases daarvoor droppen meestal al blauw of paars, dus vaak sowieso de moeite waard om ze laten morphen.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2012
  4. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    paars of blauw is voor mij de moeite niet waard hoor, alleen oranje. ik heb dan ook allang lvl 50 met Zero en als ik een invincible boss tegen kom vorm ik gewoon een master team met van die gasten die al die bad ass wapens hebben.. hoewel ik zelf ook alleen maar oranje guns en mods heb en mezelf wel goed kan redden _O_ was Master Gee wel een serieuze pain in the ass!!
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tegenwoordig zijn er genoeg paarse drops die even goed zijn als oranje drops ;).
     
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    De top oranje drops zijn beter dan welke paarse dan ook hoor. Met name voor wapens en grenade mods dan. Voor Class mods en Relics maakt het vaak weinig uit behalve dat de beste class mod (die vermivorous dropt) toch ook oranje is.
     
  7. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer even tijd gehad om de laatste achievements te halen. 1250/1250 (G) nu dus nu maar wachten op de nieuwe DLC.
     
  8. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog maar net begonnen met borderlands 2, en ik speel eigenlijk alleen. Nu vraag ik mij af of sommige missies speciaal bedoeld zijn om met meerdere mensen te spelen.

    Ik zit nu in een timed missie bij de 'Happy Pig motel' waar je een soort postbode moet spelen in een minuut, maar dat lukt naar mijn weten nooit alleen, of doe ik iets fout ?
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2012
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de hele campaign solo gedaan en alle quests gedaan. Dus het kan zeker solo. Wat betreft die postbode missie; schiet niemand, ren overal langs en dan is het goed te doen. Als je gaat schieten komen er meer enemies en is het niet te doen ... Kan een paar tries kosten, zodat je de meest optimale route vindt!
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dan doe je inderdaad iets fout. Naar mate hoe vaker je het fout doet, hoe meer tijd je in het begin gaat. En je krijgt ook nog extra tijd als je een brief post (volgens mij)

    Gewoon met een auto er naar toe racen, met de auto wat enemies kapot schieten of gewoon rushen naar de brievenbussen.
     
  11. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, hartelijk bedankt voor het advies Gakkie en Gustavo , dan blijf ik gewoon stug doorzetten :)
     
  12. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    He crap.. Kom er net achter datk de piraten DLC al heb gedaan in true vault hunter mode op een lager level en nu dus geen level 50 Sandhawk meer kan krijgen. Is er toevallig iemand die me er aan eentje kan helpen? O-)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Starship Troopers? :+
     
  14. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er hier misschien iemand die een level 50 bee shield kan dupen voor me?
    Ik heb hunter hellquest nu al 1000 voor z'n hoofd geschoten en hij is level 50, maar ik krijg hooguit de level 48 shield.
    Ook zou ik graag een conference call willen, mocht iemand me uit de brand willen helpen, héél graag!
    Ik speel namelijk de gunzerker en heb hem shotgun based gemaakt
     
  15. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe, ik kan je daar wel aan helpen ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2012
  16. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hier nog niet gelezen....
    Ik zette de game weer eens aan na een paar weken en zag dat je de Creature Slaughterhouse kan kopen.
    Dat is die gamestop pre-order bonus als ik mij niet vergis.
    Mensen m al gespeeld?
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat is volgens mij zo'n arena DLC quest, net als Finn's slaughterhouse dat al in de game zat. Niet echt interessant imho... hoeveel kost hij eigenlijk ?
     
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    400 en is het niet waard. Korte arena quest en that's it.

    Nog een tip: Je kan hem ook spelen als je met iemand online bent die hem wel heeft gekocht.
     
  19. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Shiftcodes. geldig tot 6 januari 2013

    Via twitter en facebook :

    Let’s kick the New Year off right with SHiFT codes for a Golden Key in Borderlands 2!

    PC / Mac SHiFT Code: K3CJT-FRWZK-KRBBT-BJJ33-CB6TH
    Xbox 360 SHiFT Code: C3CT3-TTBF9-RH6JF-WF3T3-XR3T9
    PlayStation 3 SHiFT Code: CJ53B-66ZH5-JWK5T-9TKB3-JHC39

    These codes will be active through the end of January 6, 2013 – be sure to use them before then!

    To redeem, at the Borderlands 2 Main Menu select Extras then SHiFT Code. For help and assistance with SHiFT, visit: http://support.gearboxsoftware.com/forums/21326242-shift
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina