what to do, what to do............

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Mind, 1 jul 2003.

1. Mind

Mind Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hellow everyone!

Ik heb sinds kort weer een Xbox gekocht (mijn tweede:confused: ,) en wil binnenkort even een live pakketje oppikken. Maar heb even een vraag... zit nog een beetje te twijvelen aan welke game ik zal gaan kopen...(heb Ghost Recon en het Shitty Mech spel al) maar ik zoek nog een andere game voor 'Live'}:]

Ik zit te twijvelen tussen MM3/RTCW en Unreal T.....
    Don't start that shit with ...als je van racespellen houd koop dit en als je van FPS houd buy this...! Heb RTCW al op de PC uitgespeeld en hoorde dat het spel veel lag heeft! Unreal T is alweer wat langer uit (weet dat dit slechte twijvel reden is) dus.... weet niet of het alles kan bieden wat RTCW heeft.

Ik vraag jullie mening..... wat vinden 'JULLIE' het beste/leukste spel voor Xbox Live......

Gimme gimme gimme!

Thankz for the trouble!

Greetz MinD!
    aka T!M0 O-)

2. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Midtown Madness 3. Is nu denk ik ook de grootste community op MotoGP na dus ook het gezelligst..

3. Verita

Verita Hoer.

Leuk Bevonden:
    0
    RTCW roelt. Die game is echt zoooo vet op live. Dat van dat lag was vooral in het begin zo maar daar heb je nu (bijna) geen last meer van, MM3 is ook cker tof, maar die zal ik na RTCW aanschaffen

4. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt er helemaal aan waar je van houd. Als je race games leuk vind dan... ;)

Op dit moment beleef ik het meeste plezier aan MM3. Dit is de eerste “fun” Live game en dat is voor mij een leuke aanvulling op de wat serieuzere Live games. MotoGP 2 is ook zeer de moeite waard, al is dat wel een "serieuzere" game.

Unreal heb ik nooit zo veel gespeelt, net als RTCW dat ik zelfs pas 1 keer heb gespeelt… misschien dat ik hier weer aan ga beginnen op het moment dat ik ben uitgekeken op MM3... :eek:

Ik heb ook veel GR gespeelt, maar zoals je al aangaf heb je die al.

Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  5. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm......foei.

mm3 zoals gezegd ....... hoor alleen maar goede verhalen.

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik sluit me aan bij Jerhui. Op dit moment is MM3 de beste keuze. Daarbij heb je nu de actie dat als je MM3 koopt, je XBL voor de helft van de prijs kan kopen :)

7. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga eerdaags midnight club 2 halen , dus ik voorkeur aan mc2 omdat het heeft goede graphics , grote steden , van die soort boost (lachgas denk ik) , vele tussendoorweggetjes
    maar midtown madness 3 heeft hetzelfde verhaal en die ga ik ook na mc2 halen

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    RtCW en Unreal staan mij beide niet aan. MIsschien omdat het een te normaal concept is van de PC maar vooral ook omdat het daar niet echt enorm druk is qua Nederlanders. Mijn volledige beoordeling is overigens in de XBW Review te lezen :cool:

MM3 is, net als bij Jeroen en Gerbo, ook bij mij favoriet van het lijstje dat je noemt. Je stapt zo in de actie (makkelijk te leren) en is zowel solo als in teams te spelen.

9. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb moto gp 2 en die is egt heel mooi en heel tof maar ik zou voor mm3 gaan ook omdat je daar een live kitt voor de helft van de prijs krijgt en dan meld je je ff aan dat je live hebt en ontvang ej en gratis game wie weet is dit moto gp 2 wel....;)

10. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Niet veel Nederlanders :confused:

Ik kom juist bijna alleen maar NL'ers tegen bij RTCW (toegegeven, ook veel Amerikanen, maar zeker superveel NL'ers *)).

11. Mind

Mind Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thankzzz

Yo people,:9

Thankz for all the tips....... kom er nu zeker een stuk verder mee. Vooral omdat die aanbieding op dit moment nog geld... ga ik zeker even gebruik van maken!

(Btw... Mechassault valt me echt vies tegen.. sorry for all the people who do like the game... maar vind het niks.... en dan heb ik er zulke reviews van gelezen.. ongelovelijk. Maar thankz God dat er verschillende meningen bestaan)

Oja check de trailer van Advent (www.xboxworld.nl)
    Ziet er heel netjes uit!

Greetz MinD
    aka T!M0O:cool:

12. Kwodox

Kwodox Gamer o'the 1st hour

Leuk Bevonden:
    0
    Phantasy Star Online :)

13. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Phantasy Star Online :)
    lol

14. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ga voor phantasy star online:cool: LOL

een goed spel, en als je eenmaal begonnen bent ken je niet meer stoppen.

15. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is wel gevaarlijk ja .... kheb em nu ook al een week,en ik speel het echt dagen door (ik heb gisteren heel de dag gespeeld : shame on me ... maar ik ben ziek ,dus ik mag niet buiten gaan,dat is toch een aanvaardbaar excuus,niet?)

16. reinaldo

reinaldo XBXL Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    MOTO GP (2) ! = Xbox live ;)

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zwaar veel lol met mm3, ik heb ook moto gp 2 maar daar moet je wel een beetje van houden want het is wel errug serieus, eerst had ik ook RTCW maar ik vind dat als ik een game join er vaak veel mensen maar wat om zich heen knallen, daarom heb ik RTCW teruggebracht en mm3 meegenomen, persoonlijk wacht ik op rainbow six 3, die koop ik als shooter, omdat ik denk dat er daar veel NL gasten in gaan rond lopen en dat de taktiek veel belangrijker is... toedeledoki!

18. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb veel lol aan rtcw, ook aan de singleplayer game.
    Het is online wel ff zoeken naar een 'leuk' spel (wordt idd veel lomp geknald) maar als je je friendslist wat uitbreid moet dat probleem te overwinnen zijn. Objective games 3 tegen 3 zijn erg erg erg leuk :)
    Je kan redelijk tactisch te werk gaan maar de nadruk ligt daar niet echt op.

Heb mm3 ook, en dat is gewoon lachen! De verschillende playmodes, banen en auto's (multi EN singleplayer) maken het gevarieerd. En, het is zeer geschikt voor een quick fix, ff een snel potje tussendoor. Gewon joinen en hunten :)

Deel Deze Pagina