1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna niemand koopt coins. Je mag mij wel wat geven ik zou het heel erg op prijs stelen. Als je op een bepaalde tijd terug wil geef ik terug. Ik heb zelf 350k dus als je me 100/150k wilt geven?
     
  2. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan beide kopen: Montolivo en Marchisio IF. Ik moet alleen weten wie het meer waard is: Montolivo van 30k of Guarin van 65k. Het maakt niet zo veel uit, want erna heb ik echt het een baasteam denk ik :p

    Moet nog even afwegen wie ik haal: de allrounder Marchisio met alles groen, behalve een paar gele stats maar h/h workrate en 30k duurder of Montolivo, de passing en longshotman met een goede m/m workrate en de helft goedkoper als Marchisio..

    En Montolivo ziet er gay uit met zijn haarband, Marchisio: als je daar naar kijkt, krijg je instant schrik :D
     
  3. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Montolivo moet je alleen halen als CF. Hij is geen werker en is niet bepaald sterk. Marchisio is sterk en kan best goed verdedigen dus hem moet je alleen als CDM halen. Guarin heb je toch al?
     
  4. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Robin hoe heb jij jou coins verkocht als ik vragen mag?
     
  5. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Guarin heb ik al. Die twee gaan denk ik een bazen CDM-paar vormen :p Erg bedankt!!
     
  6. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    ga je nu voor montolivo of marchisio?
     
  7. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Marchisio IF denk ik. Ben nu aan het twijfelen tussen Marchisio IF en Inler IF. Groot verschil is pace, afmaken en dribbelen. Marchisio is in die drie beter, maar als CDM moet je niet in de box zitten (doet Guarin al een beetje), maar op de rand zitten en long shots en shot power komen dan van pas (voordeel voor Inler IF).

    En natuurlijk de workrates: h/h voor Marchisio is niet zo goed naast h/m van Guarin, dan is Inler IF weer beter en 50k goedkoper. Ben nog aan het twijfelen :p
     
  8. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dan voor inler IF gaan. Van die 50k kan je beter een CAM kopen. Waarom haal geen Di Natele en haal je sneijder of zarate weg. Di natale is echt baas.
     
  9. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Sneijder en Zarate gaan weg zodra ik een match speel: dan komen Cazorla (S)IF en Taarabt IF erin ;) Di Natale vind ik meer een snelle spits.
     
  10. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hun ook nog. Kan je dan beter geen hybrid maken? Dan kan je eigelijk geen betere spelers halen. :). Ik wil anders wel een hybrid maken met deze spelers en wat andere spelers.
     
  11. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het is moeilijk om ze er allemaal in te passen :p Met Hamsik en Cavani heb als CF en ST kon ik altijd mooie combinaties en passes mee maken in 4-2-3-1. Milito IF is beter dan hem: 99 finishing, goede pace, shot power, long shots, heading, ...

    Matri IF vind ik ook leuk: onderschatte speler en het is een zeer goede 'lone striker'.

    Deze spelers zou ik graag hebben: Cazorla (S)IF, Hamsik IF, Milito of Matri IF, Taarabt IF en Guarin IF. Indien het echt niet kan, mogen er altijd andere spelers in. De basis is dan Cazorla, Guarin IF, Cavani :p

    In de verdediging graag een snelle CB en iemand die trager is, maar zeer goed kan onderscheppen (zoals Samuel IF). Zou ideaal zijn :D
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2012
  12. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.futhead.com/fifa/squads/2961155/#squad-player


    je maakte het best lastig voor mij. Bojan is de enige Spanjaard die op CF kan met de spelers die jij wou. Ik hoop dat je het wat vind. Je kan inplaats van felipe ook calvalieri doen.
     
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Zie pm, is niet toegestaan in dit topic namelijk.

    @Chriske1, De Rossi>Inler IF
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2012
  14. djtcc

    djtcc Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Marchisio IF en Guarin IF en ik speel het liefst met De Rossi :)
     
  15. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    wat is er aan de hand met XBOX LIVE? heb nu al een paar keer dat me connectie met live verbreekt nog meer mensen hier last van?
     
  16. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb je upc toevallig? Zijn meer problemen deze week bij deze provider namelijk. Heb het zelf ook.
     
  17. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja heb upc. vervelend dit =( dan maar darten kijken
     
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
  19. Chriske1

    Chriske1 Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    De Rossi zit samen met Totti op mijn bank: 2 iconen van AS Roma :) Ga ze allemaal wel uittesten en wie slecht is, verkoop ik wel :p Heb al vaak gehoord dat De Rossi veel buiten zijn positie liep, maar volgens mij kan dat gewoon niet waar zijn. Wat een stats voor 800 coins!

    Cazorla SIF ga ik ook laten: Sneijder voor maar 6 000 coins is ongeveer evenwaardig aan Cazorla en pakken goedkoper. Misschien krijgt Santi een UP, dus even wachten en met Sneijder spelen.
     
  20. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat vond je van het te dat ik gemaakt had?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina