1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jetset radio en trials evo + DLC gekocht maar zat eigenlijk op Walking dead te wachten

    dat zou toch vandaag zijn?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, de 28e dacht ik.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Deadlight gekocht in de aanbieding.
    Zeer toffe game, maar...

    Ben ik de enige die zich ergert aan de logge langzame controls?
    Randall draait zich om als een vrachtwagen met aanhanger, reageert slecht / langzaam op controls.
    De helft van de tijd springt Randal naar links ipv naar rechts, waardoor ik in het water donder.
    Of je hebt een timed event, en moet over muurtjes springen. Waar je normaal direct van de muur springt om door te rennen, besluit Randall ineens om nog even lekker extra aan de muur te blijven hangen.
    Je kan op de controls rammen wat je wil, maar luisteren doet ie niet.

    Zojuist kwam ik een bug tegen, dat ik door de vloer bleef vallen.
    Iedere keer weer. Save point reload werkte niet. Heb de game compleet af moeten sluiten om het te fixen.

    Al met al wel een toffe game, maar dit soort dingen maken het snel minder voor me.
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Idd, leuke game, maar idd wel met wat foutjes. Zal wel weer zo'n vage reden achter zitten waarom ie zo langzaam reageert. Net zoals vroeger bij Resident Evil de reden werd aangehaald dat het dan spannender werd...

    Omhoog springen, springt ie soms vooruit, en andersom 8)

    Maar verder wel leuke game, als je daar rekening mee houd.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Spoiler over bijna tegen het einde van EP2 van The Walking Dead

    Maar 31% die meteen Larry ging vermoorden? Wut. Bam, fuck deze shit meteen neergehaald die man hoor. Fuck Lilly maar hij moest meteen weg. Geweldige keuzes in de game. _O_
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb gelijk episode 2 en 3 van TWD gespeeld vandaag.
    Dit spel biedt inderdaad de meest interessante keuzes.
     
  7. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb vanmiddag alle episodes gedownload, vet spel gewoon
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik kon er zelf ook niet van af blijven. Direct alles maar meegenomen voor 800 punten :D
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Chapter 4, EP03. WHAT THE FACK.

    Nooooooooooo Carley. Fucking hoeren familie die Lilly en haar vader, nooooooo.
     
  10. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eventjes Episode 1 gespeeld, heb vanmorgen meteen nog even gauw de complete serie voor 800 puntjes gekocht.
    Wat vet, wat vet :D
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ik heb hem niet gekillt, ook al haatte ik die dude enorm. Ik wil hem niet op deze manier dood hebben. Ik wilde hem ergens in het bos lekker laten opeten door een bunch of zombie dogs, maar nee...
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Godver, wat blijft dat xbox.com toch kut. Ingelogged, moet je alsje iets wilt kopen eerst weer via je email je account verifieren voor de 3de of 4de keer binnen 2 weken, en dan probeer je dus Banjo Kazooie te kopen voor 840msp, en vervolgens krijg je de melding dat die transactie op dit moment niet mogelijk is (2x)....
     
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Hell yeah! uitgespeeld.
    Leuk spel. 100 monsters vernietigen in een soort castlevania/metroid-achtige wereld is het doel. Doormiddel van upgrades kun je verder in de spelwereld. Na de monsters' levensbalk leeg te hebben gehaald, begint een klein mini-spelletje. Deze worden op een gegeven moment wel eentonig. Spel is uitdagend, vooral doordat je levensbalk snel leegraakt en het platform-gedeelte wat beter uitgewerkt mocht worden.
     
  14. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Shit zeg, aanbieding betreft The Walking Dead net misgelopen. Ik had nog precies 800 punten :-(, nou ja hopelijk komt die binnenkort weer een keer in de aanbieding.
     
  15. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij liep tot gisteren 15:00.. Had hem nog gauw voor werktijd gekocht. Maargoed dat ik 's morgens altijd wat gamenieuws lees.
    Ik denk niet dat hij nog een keer met zo'n korting in de verkoop gaat.
    Waarschijnlijk komt hij wel als volledige game uit op CD-rommetje :)
     
  16. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Mijn dash update niet om één of andere vage reden. De wintersale blijft steeds hangen op de happy famile shit. Ik vond het al raar dat ik bepaalde aanbiedingen mistte. Hoop dat ik morgen die van Skyrim wel kan downloaden :mad:
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Kan ook via de site he ;)
     
  18. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Verrek ja :eek:
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Doe het ook altijd via de site. Vind die dashboard zo kut en traag. Driekwart van het beeld is gevuld met troep die ik niet wil, wil ik een game pinnen, duurt het tich pogingen en tijden wachten voordat het lukt etc. Gewoon lekker naar xbox.com voor redeems etc, en bij de aanbiedingen via een site met overzicht en directe links.

    Zelf nog lekker met Fez bezig. Verslavend spel. Steeds als je denkt een groot stuk gehad te hebben komt er weer een flink stuk. :+
     
  20. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips wat betreft een aracade game die je 4 players kunt spelen. Zo heb ik een southpark game gekocht waarbij je sneeuwballen moet gooien etc. Vermakelijk en voor 4 spelers!

    Iemand nog meer namen van die games?
     

Deel Deze Pagina